آموزشگاه طراحی لباس صنعت و معدن شیراز

Rate this post

طراحی دست و پا آموزشگاه طراحی لباس صنعت و معدن شیراز

دست ها شامل بازو، آرنج، مچ و کف دست است که از سرشانه تا کمی پایین تر از خط باسن گسترده شده اند. آموزشگاه طراحی لباس صنعت و معدن شیراز

برای ترسیم دست، آن را به شکل دو استوانه می کشیم. که استوانه بالایی در واقع همان بازو است که از سرشانه تا نزدیک گودی کمر ادامه دارد. محل آرنج در ادامه گودی کمر است . مچ دست در کنار خط باسن قرار می گیرد و کف دست در کنار خط باسن قرار می گیرد. و کف دست و انگشتان ، مقداری از خط باسن پایین تر قرار می گیرند. که این مقدار نزدیک نزدیک به اندازه طول سر ، البته کمی کمتر است. (طول کف دست نزدیک به سه چهارم طول سر یا همان طول صورت است). آموزشگاه طراحی لباس صنعت و معدن شیراز

در رابطه با طراحی پا نیز مانند طراحی دست، دو استوانه را در نظر گرفته که از محل مفصل که به شکل دایره کوچک در تصویر نشان داده شده است از هم جدا هستند. زمانی که توانستید به زیبایی ، تناسب حجمی دست و پا را رسم کنید و استوانه ها را با فرم مناسب بکشید . سپس می توانید جرئیات دیگر مانند مچ، انگشتان دست و پا ، آرنج و زانو را طراحی کنید.

نمایش جزئیات دست و پا: آموزشگاه طراحی لباس صنعت و معدن شیراز

برای کشیدن دست و پا نخست از شکل ساده تر شروع کنید، و حجم کلی دست و پا را متناسب با کل بدن بکشید. و سپس جرئیات انگشتان را به آن بیافزایید.

کشیدن دست و پای زیبا مهارت کار طراحی را نشان می دهد. و این قسمت کار همان چیزی ایت که در شروع به نظر دشوار می آید، به همین دلیل بیشتر هنرجویان از کشیدن دست و پا گریان هستند. و سعی می کنند با نمایش حداقل خطوط آن را نشان دهند که در آغاز کار بسیار اشتباه است.

برای این که بتوانید دست و پا را زیبا و واقعی رسم کنید بهترین روش این است که دست و پای خودتان ا الگو قرار دهید. و آن را از زاویه های گوناگون ببینید و رسم کنید تا با تناسب ایده ال و واقعی دست و پا آشنا شوید. آموزشگاه طراحی لباس صنعت و معدن شیراز

برای کشیدن دست مهم است که نخست حجم کلی دست را تصویر کنید و سپس جای انگشتان را نشان دهید. چرا که بیشتر هنرجویان با کشیدن انگشتان می خواهند حجم کلی دست را ترسیم کنند و با این کار، اکثراً حجم های نادرست و نازیبا به دست می آید. آموزشگاه طراحی لباس صنعت و معدن شیراز

در هنگام کشیدن پا سعی کنید، که کفش هایی را نیز با طول پاشنه های مختلف بکشید. تا در کشیدن هر گونه کفشی تا در کشیدن هرگونه کفشی تسلط یابید. ( دقت کنید که همیشه کف کفش و پاشنه در هر زاویه ای در راستای یک خط صاف خواهد بود.)  

اگر به این رشته علاقه مند هستید، میتوانید دوره جامع آن را در مرکز ما (آموزشگاه بین المللی IHIM IRAN) با موفقیت پشت سر بگذارید. همچنین در صورت علاقه میتوانید دوره های الگوسازی و دوخت ما را نیز شرکت کنید.

در صورت تمایل برای اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما در مورد طراحی لباس ، الگوسازی و دوخت که در سایت گذاشته شده دیدن فرمایید.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی