آموزشگاه طراحی وب سایت در شیراز /طراحی وب چیست؟

Rate this post

طراحی وب چیست؟ آموزشگاه طراحی وب سایت در شیراز

طراحی وب زمینه ای است ،که شامل رابط های دیجیتالی مانند وب سایت ها، برنامه ها و خدمات می شود. و به طراحی وب سایت هایی که در اینترنت نمایش داده می شوند اشاره می کند. آموزشگاه طراحی وب سایت در شیراز کلاس طراحی وب سایت در شیراز

 این موضوع معمولا به جنبه های تجربه کاربر،درمورد ترجیه کاربر در خصوص توسعه وب سایت ها به جای توسعه نرم افزار اشاره دارد. طراحی وب معمولا در، طراحی وب سایت های مرورگرهای دسکتاپ مورد استفاده قرار میگیرد. با این حال، از اواسط سال 2010، طراحی برای مرورگرهای تلفن همراه و رایانه یا تبلت ها، به طور فزاینده ای مهم است. طراح وب در ظاهر، طرح بندی، و در برخی موارد محتوای یک وب سایت کار می کند. ظاهر، به عنوان مثال، در رنگ ها، فونت ها و تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. طرح بندی به نحوه ساخت اطلاعات و طبقه بندی شدن آنها اشاره دارد.

 یک طراحی وب خوب

 یک طراحی وب خوب برای استفاده، آسان است . یک سایت خوب شامل ظاهری زیبا ، مناسب گروه کاربر ودارای نام تجاری وب سایت می باشد. بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند، به طوری که هیچ اطلاعاتی و قابلیت های بیرونی که ممکن است از کاربران منحرف شود یا اشتباه گرفته شود اتفاق نیفتد. در اصل یک طراح وب باید به راحتی کاربران، در استفاده از وب سایتی که او طراحی می کند توجه داشته باشد. سنگ اصلی خروجی طراح وب سایت یک سایت است که اعتماد مخاطبان را هدف گرفته و از بین بردن بسیاری از نقاط بالقوه ناامیدی کاربر در آن امکان پذیر است. آموزشگاه طراحی وب سایت در شیراز

دو روش رایج آموزشگاه طراحی وب سایت در شیراز

دو روش از رایج ترین روش های طراحی وب سایت، وب سایت هایی است که به خوبی در دسکتاپ ونیز تلفن همراه کار می کنند، که طراحی سازگار وپاسخگو هستند. در طراحی پاسخگو، محتوا به صورت پویا ، بسته به اندازه صفحه نمایش حرکت می کند؛ در طراحی سازگار، محتوای وب سایت در اندازه های طرح بندی ثابت شده است ،که مطابق با اندازه صفحه نمایش مشترک است. حفظ یک طرح بندی که بین دستگاه ها سازگار است، برای حفظ اعتماد کاربر و تعامل بسیار مهم است. طراحی پاسخگو می تواند مشکلات را در این زمینه ارائه دهد، طراحان باید مراقب باشند که کنترل و نحوه کار خود را نشان دهند. اگر آنها مسئول محتوا باشند، در حالی که ممکن است نیاز به گسترش مهارت های خود را داشته باشند، از مزایای کنترل کامل محصول نهایی لذت خواهند برد.

رشته های موجود در طراحی وب

 طراحی وب شامل مهارت‌ها و رشته‌های مختلف در تولید و نگهداری وب‌سایت‌ها است.  حوزه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک، طراحی رابط کاربری (UI) ؛ از جمله کد استاندارد و نرم افزار اختصاصی ، طراحی تجربه کاربر (طراحی UX)؛ و بهینه سازی موتور جستجو می باشد. کلاس طراحی وب سایت در شیراز

با استفاده از کد HTML ،برای برنامه‌نویسی وب‌سایت‌ها و CSS، برای استاندارد کردن زبان بصری آن، متخصصان طراحی وب مسئول ایجاد تجربیات دیجیتالی برای استفاده عموم هستند.  هدف ارائه یک تجربه با کیفیت به مخاطب و کمک به کسب و کار در رسیدن به اهداف خود است.

به این ترتیب، یک طراح وب حرفه ای ،تمامی مهارت های لازم را برای انجام این کار را کسب می کند.  این مهارت ها ممکن است در زمینه‌های مختلف مثل، طراحی وب خاص، از ایجاد وب‌سایت تا توسعه اپلیکیشن موبایل، تخصصی باشند.  اما در همه موارد، هدف یکسان است: تحقق چشم انداز پروژه.

طراحی وب دارای چند بخش فرعی است که در زیر به تفصیل توضیح داده شده است.

طراحی گرافیک وب: آموزشگاه طراحی وب سایت در شیراز

این طراحی وب است که برای تصاویر وب سایت اعمال می شود. و شامل رنگ ها و فونت ها گرفته تا طرح کلی صفحات آن است. مهمترین وظیفه ترجمه هویت برند به طراحی وب سایت است.  بازدیدکننده باید بتواند با آن ارتباط برقرار کند و صفحه را به عنوان بخشی از حضور آن کسب و کار به درستی ببیند.

طراحی رابط:

طراحی وب، به طراحی رابط نیز اشاره دارد.  نه تنها برای وب سایت های سنتی اعمال می شود، بلکه شامل برنامه های تلفن همراه، بازی ها، نرم افزارهای رایانه ای و چندین محصول دیگر نیز می شود.  به هر حال، رابط هر چیزی است که به عنوان یک واسطه بین کاربر و سیستم عمل می کند. آموزشگاه طراحی وب سایت در شیراز

. ایده ارائه یک رابط کاربری ساده، شهودی و سازگار با ویژگی های مخاطب هدف است

طراحی تجربه کاربری: کلاس طراحی وب سایت در شیراز

ظاهر و احساس یک رابط دیجیتال نیز به تجربه کاربری خوب نیاز دارد.  در غیر این صورت مخاطب شما به دنبال راه حل های دیگری خواهد بود.

 یک متخصص طراحی وب وظیفه ایجاد یک تجربه واقعاً ارزشمند را دارد، که به معنای درک نیازهای کاربر شما و ارائه آنها است.  تعامل با کسب و کار شما باید همیشه یک لحظه مثبت برای مخاطبان باشد، به این معنی که هیچ مانعی نداشته باشید و همیشه به اهداف خود دست پیدا کنید. کلاس طراحی وب سایت در شیراز

بهینه سازی موتور جستجو:

آخرین اما نه کم اهمیت، طراحی وب همچنین شامل کار با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است ،تا مطمئن شوید که گوگل و سایت های مشابه به درستی محتوای شما را فهرست بندی می کنند.  این به محتوای شما کمک می‌کند تا به موقعیت‌های بهتری در رتبه‌بندی نتایج جستجو برسد، بنابراین به مخاطبان وسیع‌تری که به دنبال راه‌حل شما هستند دسترسی پیدا میکنید.

حتی اگر برخی از جنبه‌های سئو به نوشتن محتوا مربوط می‌شود، طراحی وب نیز در اطمینان از تمیز بودن کد وب‌سایت شما و اینکه قابلیت استفاده مانع تجربه شما نمی‌شود، نقش دارد.  همه این عوامل در تعیین رتبه شما تعیین کننده هستند.

چرا طراحی وب مهم است؟

طراحی وب ابزاری است که از آن برای کمک به افراد برای درک برند شما آنگونه که شما می خواهید استفاده می کنید.  با بکارگیری استراتژی و رویکرد صحیح بازاریابی بصری، کسب و کار شما می‌تواند مخاطبان مناسب را جذب کند و آنها را به مشتری تبدیل کند.

با داشتن تماس با برندی که ثبات و اعتماد پروژه را ارائه می دهد، کاربران تمایل بیشتری به تجارت با آن دارند.  بدون یک برنامه طراحی وب واضح، نتایج بالقوه‌ای را که یک حضور آنلاین خوب می‌تواند به شما بدهد، از دست می‌دهید.

به این ترتیب، طراحی وب عنصری از پروژه شماست که نباید نادیده گرفته شود.  مخاطب شما می‌تواند بگوید طراحی شما کم است و نمی‌خواهد از طریق این تجربه وحشتناک با تجارت شما درگیر شود.  در عوض، آن‌ها رقبایی را انتخاب می‌کنند، که ارزش مناسبی به طراحی وب می‌دهند.

 به همین دلیل است که کار با طراحان وب واجد شرایط ،بسیار مهم است.  یک طراح ماهر می تواند ،نیازهای برند شما را تجزیه و تحلیل کند و از ابزارهای مناسب برای ترجمه بصری آن استفاده کند، و در عین حال به استراتژی و اهداف خود وفادار بماند.

برای اطلاعات بیشتر از اهمبت طراحی وب به کلمه لینک مراجعه کنید.

در آخر کلاس طراحی وب سایت در شیراز

با پیشرفت روز افزون کامپوترها و شبکه های کامپیوتری وتنیده شدن آن  با فعالیت ها و زندگی روزمره داشتن یک وب سایت برای فعالیت های شغلی و تجاری بسیار مهم است.

همچنین پس از کوید 19 و با توجه به اینترنتی شدن بسیاری از مشاغل به خصوص در چند سال اخیر ، خرید های اینترنتی روز به روز در حال افزایش است. در نتیجه داشتن یک وب سایت می تواند مشتریان را به سمت فروشگاه هدایت کند ، و به یک کسب و کار اعتبار بخشد. پس اینجاست که طراحی وب به بازی می آید، هر شخص که بخواهد شرکتی را راه اندازی کند یا فعالیت اینترنتی داشته باشد به یک سایت برای کار خود نیاز دارد.

امروزه داشتن یک وب سایت ، مثل داشتن یک کارت ویزیت است، و برای هر شغلی امری ضروری به حساب می آید.

پس شما به عنوان یک طراح وب سایت حوزه کاری گسترده ای دارید، و می توان گت این شغل یک بازار جهانی دارد.

شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزشی ما (آموزش های بین المللی IHIM IRAN) طراحی وب را به صورت جامع یاد گرفته و قادر به فعالیت در حوزه باشید. مقاله بعدی مارا راجع به اهمیت طراحی وب سایت نیز دنبال کنید.

آدرس آموزشگاه کجاست؟

آموزشگاه بین المللی IHIM IRAN واقع در شیراز ، خیابان ستارخان -حد فاصل خیابان عفیف آباد و ولی عصر-
روبروی مصلی نژاد

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی