آموزشگاه متاورس شیراز

Rate this post

متاورس پول است و کریپتو پادشاه است

چرا وقتی در دنیای مجازی پرش می کنید، روی بلاک چین خواهید بود؟ آموزشگاه متاورس شیراز

ممکن است فکر کنید فراجهان مجموعه‌ای از فضاهای مجازی به هم پیوسته خواهد بود –( شبکه جهانی وب )اما از طریق واقعیت مجازی قابل دسترسی است.  این تا حد زیادی درست است. اما یک جنبه اساسی اما کمی رمزآمیزتر برای متاورس وجود دارد که آن را از اینترنت امروزی متمایز می کند: زنجیره بلوکی.

در ابتدا، وب 1.0 بزرگراه اطلاعاتی رایانه‌ها و سرورهای متصل بود که می‌توانستید. معمولاً از طریق پلتفرم یک شرکت متمرکز ،به عنوان مثال، AOL، یاهو، مایکروسافت و گوگل، جستجو، کاوش و در آن ساکن شوید.  در اواخر هزاره، وب 2.0 با سایت های شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویسی و کسب درآمد از داده های کاربران برای تبلیغات توسط دروازه بان های متمرکز به پلت فرم های رسانه های اجتماعی “رایگان” از جمله فیس بوک، اسنپ چت، توییتر و تیک تاک مشخص شد.

وب 3.0 پایه و اساس متاورس خواهد بود.  این شامل برنامه های غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که از اقتصاد دارایی ها و داده های رمزنگاری متعلق به کاربر پشتیبانی می کند.

صاحب بیت ها آموزشگاه متاورس شیراز

بلاک چین فناوری است که به طور دائم تراکنش ها را ثبت می کند. معمولاً در یک پایگاه داده غیرمتمرکز و عمومی به نام دفتر کل.  بیت کوین شناخته شده ترین ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است.  برای مثال، هر بار که مقداری بیت کوین می‌خرید، آن تراکنش در بلاک چین بیت‌کوین ثبت می‌شود. به این معنی که رکورد در هزاران رایانه شخصی در سراسر جهان توزیع می‌شود.

فریب دادن یا کنترل این سیستم ضبط غیرمتمرکز بسیار دشوار است.  بلاک چین های عمومی، مانند بیت کوین و اتریوم، نیز شفاف هستند. برخلاف کتاب های بانکداری سنتی، همه تراکنش ها در اینترنت برای مشاهده در دسترس هستند.

اتریوم یک بلاک چین مانند بیت کوین است، اما اتریوم همچنین از طریق قراردادهای هوشمند قابل برنامه ریزی است. که اساساً روال نرم افزاری مبتنی بر بلاک چین هستند که در صورت برآورده شدن برخی شرایط به طور خودکار اجرا می شوند.  به عنوان مثال، می‌توانید از یک قرارداد هوشمند بر روی بلاک چین استفاده کنید. تا مالکیت خود را بر یک شی دیجیتال، مانند یک قطعه هنری یا موسیقی، نشان دهید. و هیچ کس دیگری نمی‌تواند ادعای مالکیت آن را بر روی بلاک چین نشان دهد. – حتی اگر یک کپی را در کامپیوتر خود ذخیره کند. اشیاء دیجیتالی که می توان مالک آن شد مانند- ارزها، اوراق بهادار، آثار هنری – دارایی های رمزنگاری هستند.

مواردی مانند آثار هنری و موسیقی روی بلاک چین، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند. آموزشگاه متاورس شیراز

غیر قابل تعویض به این معنی است که آنها منحصر به فرد هستند و قابل تعویض نیستند. برعکس اقلام قابل تعویض مانند ارز – هر دلاری به اندازه هر دلار دیگری ارزش دارد و می توان آن را با آن عوض کرد.

نکته مهم این است که می‌توانید از یک قرارداد هوشمند استفاده کنید. که می‌گوید مایلید اثر هنری دیجیتال خود را به قیمت ۱ میلیون دلار آمریکا به صورت اتر، واحد پول بلاک چین اتریوم بفروشید.  وقتی روی «موافق» کلیک می‌کنم، اثر هنری و اتر به‌طور خودکار مالکیت را بین ما در بلاک چین منتقل می‌کنند.  نیازی به سپرده بانکی یا شخص ثالث نیست، و اگر هر یک از ما با این تراکنش مخالفت کنیم . برای مثال، اگر ادعا کردید که من فقط 999000 دلار پرداخت کرده ام ، دیگری به راحتی می تواند به سابقه عمومی در دفتر توزیع شده اشاره کند.

این دارایی های رمزنگاری بلاک چین چه ربطی به متاورس دارد؟  برای شروع، بلاک چین به شما این امکان را می دهد که در دنیای مجازی صاحب کالاهای دیجیتال شوید.  شما فقط در دنیای واقعی مالک NFT نخواهید بود، بلکه در دنیای مجازی نیز مالک آن خواهید بود.

علاوه بر این، متاورس توسط هیچ گروه یا شرکتی ساخته نمی شود.  گروه‌های مختلف جهان‌های مجازی متفاوتی را خواهند ساخت و در آینده این جهان‌ها با یکدیگر قابل اجرا خواهند بود و متاورس را تشکیل می‌دهند.  همانطور که مردم بین دنیای مجازی حرکت می کنند. مثلاً از محیط مجازی Decentraland گرفته تا Microsoft – آنها می خواهند وسایل خود را با خود بیاورند.  اگر دو دنیای مجازی قابل همکاری باشند، بلاک چین گواهی مالکیت کالاهای دیجیتال شما را در هر دو دنیای مجازی تأیید می کند.  اساساً، تا زمانی که بتوانید به کیف پول رمزنگاری خود در دنیای مجازی دسترسی داشته باشید، می‌توانید به چیزهای رمزنگاری خود دسترسی پیدا کنید.

کیف پول خود را فراموش نکنید آموزشگاه متاورس شیراز

 بنابراین چه چیزی را در کیف پول رمزنگاری خود نگه خواهید داشت؟  بدیهی است که می خواهید ارزهای دیجیتال را در متاورس حمل کنید.  کیف پول رمزنگاری شما همچنین کالاهای دیجیتالی شما را که فقط متاورس هستند. مانند آواتارها، لباس‌های آواتار، انیمیشن‌های آواتار، تزئینات مجازی و سلاح‌های شما را در خود جای می‌دهد.

مردم با کیف پول های رمزنگاری خود چه خواهند کرد؟  در میان چیزهای دیگر، خرید کنید.  همانطور که احتمالاً اکنون در وب انجام می دهید، می توانید کالاهای دیجیتال سنتی مانند موسیقی، فیلم، بازی و برنامه را خریداری کنید.  همچنین می‌توانید اقلام دنیای فیزیکی را در متاورس بخرید. و می‌توانید مدل‌های سه‌بعدی چیزی را که می‌خرید، مشاهده کرده و «نگهداری» کنید، که می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر کمک کند.

همچنین،

درست همانطور که می‌توانید از کیف پول چرمی قدیمی برای حمل شناسه خود استفاده کنید. کیف پول‌های کریپتو نیز می‌توانند به هویت‌های دنیای واقعی مرتبط شوند، که می‌تواند به تسهیل تراکنش‌هایی که نیاز به تأیید قانونی دارند. مانند خرید یک ماشین یا خانه واقعی کمک کند.  از آنجایی که شناسه شما به کیف پول شما مرتبط می شود. لازم نیست اطلاعات ورود به سیستم را برای همه وب سایت ها و دنیای مجازی که بازدید می کنید به خاطر بسپارید. فقط کافی است کیف پول خود را با یک کلیک وصل کنید و وارد سیستم شوید. کیف پول های مرتبط با ID نیز خواهند بود.  برای کنترل دسترسی به مناطق دارای محدودیت سنی در متاورس مفید است.

کیف پول Crypto شما همچنین می تواند به لیست مخاطبین شما مرتبط باشد. که به شما اجازه می دهد اطلاعات شبکه های اجتماعی خود را از یک دنیای مجازی به دیگری به ارمغان بیاورد. در برخی موارد در آینده، کیف پول نیز می تواند با نمرات شهرت مرتبط باشد که مجوز های شما را در مکان های عمومی پخش می کند. و با افراد خارج از شبکه اجتماعی شما ارتباط برقرار می کند. این می تواند انگیزه ای برای مردم ایجاد کند تا به خوبی در Metaverse رفتار کنند. اما توسعه دهندگان پلت فرم باید این سیستم ها را اولویت بندی کنند.

کسب و کار بزرگ آموزشگاه متاورس شیراز

 در نهایت، اگر متاورس پول باشد، مطمئناً شرکت‌ها نیز می‌خواهند بازی کنند.  ماهیت غیرمتمرکز بلاک چین به طور بالقوه نیاز به دروازه بانان در تراکنش های مالی را کاهش می دهد. اما شرکت ها همچنان فرصت های زیادی برای درآمدزایی خواهند داشت. احتمالاً حتی بیشتر از اقتصادهای فعلی.  شرکت‌هایی مانند Meta پلتفرم‌های بزرگی را فراهم می‌کنند که در آن افراد کار، بازی و جمع می‌کنند.

برندهای بزرگ نیز در حال ورود به ترکیب NFT هستند، از جمله دولچه و گابانا، کوکاکولا، آدیداس و نایک.  در آینده، وقتی یک آیتم دنیای فیزیکی را از یک شرکت خریداری می‌کنید، ممکن است مالکیت NFT مرتبط در متاورس را نیز به دست آورید.

برای مثال، وقتی آن لباس با نام تجاری مورد علاقه را برای پوشیدن در کلوپ رقص دنیای واقعی می‌خرید. ممکن است مالک نسخه رمزنگاری لباسی شوید که آواتار شما می‌تواند در کنسرت مجازی آریانا گرانده بپوشد.  و همانطور که می‌توانید لباس فیزیکی را دست دوم بفروشید، می‌توانید نسخه NFT را برای آواتار دیگران بفروشید.

اینها چند راه از بسیاری از روش های کسب و کار Metaverse احتمالا با دنیای فیزیکی همپوشانی دارند. چنین نمونه هایی پیچیده تر می شود. زیرا فناوری های واقعیت افزوده به طور فزاینده ای به بازی می رسند، جنبه های ادغام و دنیای فیزیکی را ادغام می کنند. پایه های تکنولوژیکی مانند دارایی های Blockchain و Crypto به طور پیوسته توسعه می یابند. ومرحله ای را برای آینده ای مجازی که به زودی به سوی شما می آیند، تنظیم می کنند.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی