آموزش ارز دیجیتال

Rate this post

بزرگترین کارآفرینان در دنیای ارزهای دیجیتال

کار آفرینان،به ویژه کارآفرینان فعال در حوزه فناوری،از مهمترین گروه های مبلّغ ارزهای دیجیتال هستند.نکته جالب اینجاست که اکثر این کارآفرینان دیدگاه صعودی نسبت به بیت کوین دارند. از آنجا که این افراد هم از ثروت و هم از محبوبیت بالایی درجامعه برخوردار هستند،ورود آنها به حوزه ارزهای دیجیتال می تواند تاثیر مثبتی در روند پذیرش و حتی قیمت این ارزها داشته باشد.در ادامه با مهمترین کارآفرینان فعال در صنعت ارزهای دیجیتال آشنا خواهید شد. آموزش ارز دیجیتال

ایلان ماسک

بدون تردید مشهورترین چهره در این دسته بندی،ایلان ماسک ،مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس است.این میلیاردر آمریکایی چندماه پیش اعلام کرد که شرکت تسلا چندین میلیارد دلار بیت کوین خریده است.او سال هاست که طرفدار پتانسیل ارزهای دیجیتال بوده است. آموزش ارز دیجیتال

جک دورسی

جک دورسی،مدیرعامل توییتر و شرکت اسکوئر، یکی از طرفداران پروپا قرص بیت کوین به شمار می رود. او تا به حال بارها درباره مزایای بیت کوین و سیستم های غیرمتمرکز صحبت کرده است.چندین ابتکار و برنامه آموزشی هم ایجاد کرده که هدف آنها ترویج بیت کوین و آموزش سیستم های غیرمتمرکز در نقاط محروم دنیا نظیر آفریقاست.

مایکل سیلور آموزش ارز دیجیتال

مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی یکی از طرفداران دو آتشه ارزهای دیجیتال است.او چندین بار از مزایای استفاده از سیستم های غیرمتمرکز نظیر بیت کوین صحبت کرده است.شرکت او نیز میلیاردها دلار بیت کوین در خزانه خود دارد.سیلور همواره از بیت کوین تمجید می کند.

دوقلوهای وینکلواس

دوقلوهای وینکلواس،برخلاف سیلور و دورسی که بعدها سوار قطار ارزهای دیجیتال شدند،از سرمایه گذاران اولیه در بیت کوین بودند و به لطف بازار گاویاوایل سال 2021 بار دیگر به فهرست میلیاردرهای دنیا وارد شدند.با این حال،هر دوی آنها دیدگاهی صعودی دارند و هر یک از آنها سرمایه گذاری شخصی و قابل توجه خود را در این حوزه داشته است.

پاریس هیلتون آموزش ارز دیجیتال

هیلتون چندماه پیش در مصاحبه ای با کوین دسک گفت که درباره توکن ها رویاهایی را در سر می پروراند.او همچنین گفت با توجه به اینکه در سال 2016 در بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری کرده است،اعتبارش نسبت به سلبریتی هایی که به تازگی وارد این فضا شده اند،خیلی بیشتر است.او حتی اگر هیچ نقش دیگری نداشته باشد.این توانایی را دارد که زرق و برق اخبار ارزهای دیجیتال را بیشتر کند.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی