آموزش بازی های P2E

Rate this post

بازی های بلاک چین  چیست؟

بازی سریعتر از همیشه در حال رشد است.  صنعت بازی در حال حاضر 173 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است. و شاخص های بسیار مثبت نشان می دهد که در پنج سال آینده از مرز 300 میلیارد دلار عبور خواهد کرد.  در پس این رونق، افزایش اخیر بازیکنان جدید، به ویژه در پلتفرم های تلفن همراه، وجود دارد که بازی را برای حدود 2.6 میلیارد گیمر در سراسر جهان به تجربه ای کاربردی تر و آسان تر تبدیل کرده است. آموزش بازی های P2E

 اما برای بسیاری، آنلاین بودن فقط برای سرگرمی دیگر محرک اصلی آنها نیست.  همانطور که گفته می شود، زمان پول است .و بازیکنان مطمئناً متوجه شده اند که سرمایه گذاری بزرگی در تجربیات مجازی با بازده کمی انجام می دهند.  بنابراین آنها شروع به جستجوی راه هایی برای کسب درآمد از سرگرمی خود کرده اند.  با این حال، فراتر از دنیای ورزش‌های الکترونیکی، حتی تا به حال فرصت‌های زیادی برای بازیکنان معمولی وجود نداشته است تا از تلاشی که برای بازی کردن انجام می‌دهند، پول نقد کنند.

 ظهور بازی‌های بلاک چین با تبدیل کردن بازیکنان، و نه توسعه‌دهندگان، تصمیم‌گیرندگان اصلی مالی، صنعت بازی را تغییر داده است. بازی‌های رمزنگاری شده برای کسب درآمد (P2E) روندی است که نباید نادیده گرفته شود.  اما قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، ارزش این را دارد که بفهمیم همه اینها چگونه کار می کند.

بازی های بلاک چین چیست؟ آموزش بازی های P2E

بلاک چین نوعی از فناوری دفتر کل است که به عنوان یک سیستم ثبت و ذخیره اطلاعات عمل می کند. و نمی توان آن را هک کرد، دستکاری کرد یا تغییر داد.  تاریخچه تراکنش یک شبکه، در اصل، برای عموم در دسترس است.  بلاک چین به ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم قدرت می دهد و دنیایی از امکانات را در اقتصادهای مجازی باز می کند. – و توسعه دهندگان بازی مطمئناً به پتانسیل آن پی برده اند.

به طور معمول، بیشتر بازی‌ها دارای بازارهایی هستند که در آن کاربران می‌توانند آیتم‌هایی مانند اسلحه، آواتار و لوت‌باکس را خریداری و مبادله کنند.  اما آنها ممکن است مالک هیچ یک از آن نباشند، حتی اگر پول واقعی برای آن پرداخت کنند.  دلیل آن این است که در بیشتر تاریخ بازی، توسعه‌دهندگان از یک مدل متمرکز پیروی می‌کردند که به این معنی است. که کنترل کاملی بر پویایی بازی، از خط داستانی گرفته تا دارایی‌های جمع‌آوری شده توسط بازیکنان، داشتند.  از آنجایی که همه آن متعلق به یک نهاد است، بازیکنان مالکیت واقعی حساب‌ها و آیتم‌های خود را ندارند.  همچنین محدودیت های دیگری در ارتباط با این مدل وجود دارد، از جمله عدم شفافیت و پتانسیل دستکاری مکانیک بازی.. آموزش بازی های P2E

 بلاک چین برای اولین بار بازارهای مجازی غیرمتمرکز و منصفانه را معرفی کرد که در آن بازیکنان حق حرفی برای گفتن دارند. زیرا شرکت های بازی دیگر کنترل کاملی بر کل تجربه بازی ندارند.  پتانسیل بلاک چین در بازی فراتر از قدرت بخشیدن به اقتصادهای مجازی است:

 مالکیت واقعی: آموزش بازی های P2E

بازی های مبتنی بر بلاک چین به بازیکنان این امکان را می دهد. که مالکیت واقعی و کنترل کامل بر دارایی های درون بازی خود داشته باشند.  دارایی‌ها معمولاً با توکن‌های غیرقابل تعویض منحصربه‌فرد (NFT) نشان داده می‌شوند.

فراسویه‌ها و قابلیت همکاری:

 با پیوند دادن توکن‌های بلاک چین دارایی‌های درون بازی، بازیکنان می‌توانند آنها را در بازارهای مختلف بازی که روی بلاک چین میزبانی می‌شوند، معامله کنند.

تجربه منصفانه:

بلاک چین امکان ایجاد اکوسیستم های باز، توزیع شده و شفاف را فراهم می کند.  بازیکنان و نه شرکت های بازی سازی مسئول پویایی بازی هستند و گیمرها می توانند به تغییرات رای مثبت دهند.  این همچنین از خراب کردن تجربه توسط متقلبان جلوگیری می کند.

خلاقیت نامحدود: آموزش بازی های P2E

 زمانی که یک بازی بر روی یک سرور متمرکز اجرا می شود. توسعه دهندگان می توانند تصمیم بگیرند که آن را در هر زمانی خاموش کنند.  با بلاک چین، بازیکنان می‌توانند به بازی ادامه دهند، حتی اگر توسعه‌دهندگان دیگر درگیر آن نباشند. و بازی‌ها را به‌طور ارگانیک با روایت‌ها و دارایی‌های جدید توسعه دهند.

در سال 2017، بازی CryptoKitties با اجازه دادن به کاربران برای خرید، فروش و ایجاد انواع مختلف بچه گربه های مجازی در قالب NFT یا توکن های غیرقابل تعویض. که هر بچه گربه مجازی را به یک مجموعه منحصر به فرد و کلکسیونی تبدیل می کند. به محرک اصلی این انقلاب تبدیل شد.  دارایی دیجیتال  هر چه بچه گربه کمیاب تر باشد، ارزش آن بالاتر است (گران قیمت ترین بچه گربه به قیمت 172000 دلار فروخته شد).

 این یک بازار مجازی پر رونق را آغاز کرد که از آن زمان به بسیاری از عناوین دیگر گسترش یافته است.

آیا می توانید از بازی های بلاک چین درآمد کسب کنید؟ آموزش بازی های P2E

همانطور که گفته شد، دو ویژگی وجود دارد که بازی‌های بلاک چین را منحصربه‌فرد می‌کند: یکپارچه‌سازی ارزهای دیجیتال، که برای پرداخت‌های درون پلتفرمی استفاده می‌شوند و استفاده از NFT.

 NFT ها یک گام مهم رو به جلو هستند. زیرا به کاربران اجازه می دهند دارایی های منحصر به فردی داشته باشند که می توانند. با بازیکنان دیگر در همان بازی معامله شوند یا بین پلتفرم ها منتقل شوند.  و دقیقاً مانند اقتصادهای واقعی، می توانید از بازارهای داخل بازی های بلاک چین درآمد کسب کنید.

 بازیکنان متعهد می توانند برای خلاقیت خود جوایز ملموسی کسب کنند. در حالی که آنهایی که تمایلات هنری دارند می توانند اقلام کلکسیونی را طراحی و بفروشند.  پتانسیل بسیار زیاد است و توسعه دهندگان بازی تازه شروع کرده اند. آموزش بازی های P2E

 و برخی فقط برای سرمایه‌گذار شدن وارد دنیای بازی شده‌اند، در حالی که برخی دیگر آن را شغل تمام وقت خود کرده‌اند.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی