آموزش بیت کوین

Rate this post

بلاک چین چیست؟

 بلاک چین یک ثبت دیجیتال مشترک از داده های ثبت شده است.  برای ارزهای رمزپایه، این تاریخچه تراکنش برای هر واحد از ارز دیجیتال است که نشان می‌دهد چگونه مالکیت در طول زمان تغییر کرده است.  بلاک چین با ثبت تراکنش ها در «بلاک ها» کار می کند و بلوک های جدیدی در جلوی زنجیره اضافه می شود. آموزش بیت کوین

فناوری بلاک چین دارای ویژگی های امنیتی منحصر به فردی است که فایل های کامپیوتری معمولی فاقد آن هستند.

اجماع شبکه

یک فایل بلاک چین همیشه بر روی چندین کامپیوتر در سراسر یک شبکه ذخیره می شود. (نه در یک مکان واحد ) و معمولا برای همه افراد داخل شبکه قابل خواندن است.  این باعث می شود که هم شفاف باشد و هم تغییر آن بسیار دشوار است. و هیچ نقطه ضعفی در برابر هک ها یا خطاهای انسانی یا نرم افزاری آسیب پذیر نیست.

رمزنگاری آموزش بیت کوین

بلوک ها توسط رمزنگاری ( ریاضیات پیچیده و علوم کامپیوتر) به یکدیگر مرتبط می شوند.  هر گونه تلاش برای تغییر داده ها. پیوندهای رمزنگاری بین بلوک ها را مختل می کند. و می تواند به سرعت توسط رایانه های موجود در شبکه به عنوان جعلی شناخته شود.

استخراج ارز دیجیتال چیست؟

استخراج ارزهای دیجیتال فرآیندی است که طی آن تراکنش‌های اخیر ارزهای دیجیتال بررسی می‌شوند و بلاک‌های جدیدی به بلاک چین اضافه می‌شوند.

بررسی معاملات آموزش بیت کوین

رایانه های ماینینگ تراکنش های معلق را از یک استخر انتخاب می کنند. و بررسی می کنند که فرستنده دارای وجوه کافی برای تکمیل تراکنش باشد.  این شامل بررسی جزئیات تراکنش در برابر تاریخچه تراکنش های ذخیره شده در بلاک چین است.  بررسی دوم تأیید می کند که فرستنده اجازه انتقال وجه را با استفاده از کلید خصوصی خود داده است.

ایجاد یک بلوک جدید

رایانه‌های ماینینگ تراکنش‌های معتبر را در یک بلوک جدید جمع‌آوری می‌کنند. و با یافتن راه‌حلی برای یک الگوریتم پیچیده تلاش می‌کنند پیوند رمزنگاری به بلوک قبلی را ایجاد کنند.  هنگامی که یک رایانه موفق به ایجاد پیوند می شود. بلوک را به نسخه خود از فایل بلاک چین اضافه می کند و به روز رسانی را در سراسر شبکه پخش می کند. آموزش بیت کوین

اما چه چیزی بازارهای ارزهای دیجیتال را به حرکت در می آورد و چه عواملی بر قیمت آنها تاثیر می گذارد؟

برای پاسخ به این سوال مقاله بعدی ما را دنبال کنید.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی