ترند های طراحی آشپزخانه در سال 2024

Rate this post

بازسازی طراحی آشپزخانه یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توانید در خانه خود انجام دهید، و بسیاری از صاحبان خانه‌ها با امید به بالا بردن قیمت ملک خود، پول زیادی را صرف طراحی مجدد آشپزخانه خود می‌کنند.متوسط ​​هزینه برای بازسازی کامل آشپزخانه در کالیفرنیا بسته به اندازه آشپزخانه معمولا بین 40 تا 75 هزار دلار است، در حالی که آشپزخانه های لوکس می توانند به بیش از 100 هزار دلار برسد.یک بازسازی هوشمند و طراحی داخلی می تواند به شما کمک کند جریان وعملکرد آشپزخانه خود را هم به عنوان فضای کاری که در آن وعده های غذایی خود را ایجاد میکنید و هم به عنوان مکانی برای تجمع خانواده و دوستان خود بهبود بخشید.در اینجا ده مورد از طراحی های ترند آشپزخانه 2024 و ایده هایی که صاحبان خانه برای حداکثر تأثیرگذاری در بودجه خود لحاظ می کنند آورده شده است.

تغییر جزیره آشپزخانه

اگر آشپزخانه یک معبد است، جزیره محراب است. ارتقای صفحه جزیره به عنوان محبوب ترین ویژگی در بازسازی آشپزخانه رتبه بندی شده است. ارتقای صفحه جزیره به عنوان محبوب ترین ویژگی در بازسازی آشپزخانه رتبه بندی شده است. طبق مطالعه اخیر Kitchen Trends،صاحبان خانه در 91٪ مواقع ترجیح داده اند که جزیره را تغییر دهند. طرح کوارتز در حال حاضر انتخاب شماره یک برای تغییر صفحه جزیره، برای ایجاد ظاهری صاف و براق است. دومین انتخاب محبوب برای پیشخوان های ارتقا یافته طرح گرانیت است و سپس تخته چوبی برای ایجاد آن جلوه خانه ای مدرن است.سال 2024 به وضوح سالی است که در طراحی آشپزخانه صرفه جویی نمی شود.

اتصال فضا ها آموزش طراحی آشپزخانه و کابینت در شیراز

چیدمان کابینت ها به نحوی که ارتباط فضا ها به راحتی فراهم شود یکی از ویژگی های این ترند است.این ترند امکان اجتماعی بودن و ارتباطات بهتر،استفاده چند منظوره و نور را فراهم می کنند. چه دوست دارید اغلب اوقات سرگرمی کنید و یا به سادگی می خواهید در خانه خود برای صرف وعده های غذایی راحت خانواده احساس هوای مطبوع داشته باشید، چیدمان طبقه باز انتخاب خوبی برای بسیاری از بازسازی های آشپزخانه است.

اضافه کردن فضای بیشتر با جزیره آموزش طراحی آشپزخانه و کابینت در شیراز

جزیره آشپزخانه یک روند آشپزخانه جدید نیست، اما برای سال 2024، ثابت شده است که بیشتر یک فضا کاربردی است. با افزایش بازشوها و کاهش فضای کابینت، معماران راه حل های امروزی را برای این مشکل امروزی پیدا کرده اند. این راه حل بسیار چند منظوره است به این دلیل که 100٪ قابل تنظیم است و کاملاً برای رفع نیازهای فضایی آشپزخانه شما ساخته شده است.

اگر به‌دنبال ایده‌های جدید آشپزخانه هستید، راه‌های زیادی برای سفارشی‌سازی جزیره با توجه به نحوه استفاده شما و خانواده‌تان از فضایتان بیشتر استفاده میکنید.

چند ویژگی که ممکن است یک جزیره کاربردی به همراه داشته باشد عبارتند از:

    • پریزهای اضافی
    • جا حوله ای
    • سطل زباله دورن کابینتی
    • فضایی برای نشستن
    • فضایی برای ماشین ظرفشویی
    • کشوی پاخور برای غذای حیوانات خانگی
    • قفسه ادویه جمع و جور کشویی
    • قفسه ظروف آشپزی با دسترسی آسان
    • ذخیره سازی برای مایکروویو
    • یخچال نوشیدنی

و موارد دیگر،که به آشپزخانه شما فضای بیشتری میدهد.

استفاده از رنگ های تیره آموزش طراحی آشپزخانه و کابیت در شیراز

آخرین گزارش روند طراحی از انجمن ملی آشپزخانه و حمام (NKBA) نشان دهنده گرایش قوی به سمت استفاده از رنگ ها پر رنگ است. تمایلات زیادی  برای لوازم مشکی وجود دارد که به آشپزخانه ظاهری مدرن و پیچیده می بخشد. در سال 2024 طرح ها و ایده‌های جدید آشپزخانه از تم سفید و خاکستری دور می‌شوند و به رنگ‌های گرم و پر رنگ آمیخته با چوب‌های طبیعی روشن می‌روند.درآخرین نظرسنجی NKBA،رنگ های مورد علاقه برای کابینت و لوازم آشپزخانه سبز (45%) و آبی (37%) هستند.

کاشی های بین کابینتی

چیزی در مورد یک کاشی عالی وجود دارد که به هر فضا روح می بخشد و روندی است که می تواند برای هر فضا یا سبکی طراحی شود. فرقی نمی‌کند رنگی باشد، طرحدار باشد، در آشپزخانه‌هایی که به تازگی بازسازی شده‌اند، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ترندهای آشپزخانه در سال 2024 هستیم. کاشی های سرامیکی و چینی همچنان رایج ترین آبجکت مورد استفاده هستند. با این حال، طرح های سنگ مرمر به لطف ظاهر پیچیده و مقاومت در برابر سایش و پارگی، همچنان محبوب هستند.

آشپزخانه های مینیمال آموزش طراحی آشپزخانه و کابینت در شیراز

مینیمالیسم به عنوان یکی از بزرگترین ترندهای آشپزخانه در سال 2024 بازگشته است. طراحی مینیمال بر بهبود سبک زندگی شما از طریق ساده‌سازی تمرکز کرده است و شامل استفاده از لوازم ضروری برای ایجاد فضایی ساده و بی‌نظم است. آشپزخانه به دلیل کارایی و تمایل به درهم ریختگی، فضایی است که واقعاً می تواند از این نوع طراحی ساده بهره مند شود.

آشپزخانه های نورانی

آشپزی در کنار فضای بیرونی خانه، همیشه دلنشین بوده است و همین دلنشینی باعث به وجود آمدن این ترند در سال 2024 شده.قرار دادن پنجره های بلند متعدد با بازشوهای شیشه‌ای کشویی در کناره‌ آشپزخانه راه‌حلی محبوب است که باعث برقراری فضای بیرون از خانه با فضای آشپزخانه میشود، همچنین نور بیشتری وارد فضا میشود.

وجود پنجره های سرتاسری، به آشپزخانه اجازه می دهد تا با نور گرم خورشید روشن شود. و از همه مهم تر این نور در اوایل روز خلق و خوی شما را تقویت می کند، انرژی را افزایش می دهد و ریتم شبانه روزی شما را هماهنگ می کند.

نورپردازی جزیره

مطمئناً، نورپردازی قسمت جزیره ضروری است – اما افزودن یک لوستر متناسب با سبک فضا می‌تواند بلافاصله ظاهری زیباتر به خانه بدهد. آموزش طراحی آشپزخانه و کابین در شیراز

با این هشت ترند برتر آشپزخانه، صاحبان خانه به طور چشم گیری بیشتر برای آشپزخانه خود هزینه می کنند – زیرا سرمایه گذاری در خانه سرمایه گذاری در زندگی است. آشپزخانه مناسب می‌تواند به قلب خانه شما تبدیل شود، مکانی برای درست کردن غذاهای خوشمزه، جمع کردن دوستان و خانواده‌تان یا صرفاً لذت بردن از نور خورشید و نوشیدن یک فنجان قهوه.

 

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی