آموزشگاه طراحی لباس در بوشهر

Rate this post

دسته بندی رنگ ها براساس گروه های سنی و جنسیت افراد چگونه می باشد :آموزش طراحی لباس در بوشهر

رنگ های مناسب لباس نوزاد

رنگ هایی که با ترکیب مضاعف از رنگ سفید به دست می آید و مناسب این گروه سنی است و از رنگ های آبی سفید، سبزسفید، زرد سفید، صورتی و گلبهی و سفید تشکیل شده است. از نظر روان شناختی این گونه رنگ ها فضایی پاک و آرام و معصومانه ایجاد میکنند.

رنگ های مناسب لباس کودک آموزش طراحی لباس

رنگ های اشباع و زنده و درخشان در کنار هم مناسب اند. مانند انواع زرد درخشان، نارنجی، سبز روشن، آبی و قرمز روشن که فضایی شاداب، سرزنده و متنوع برای کودک ایجاد کند.

رنگ های مناسب لباس نوجوان و جوان آموزش طراحی لباس در بوشهر

رنگ های مناسب لباس دخترانه (نوجوان و جوان): رنگ هایی که در لباس، فضایی گرم، پرشور و متنوع را طلب کند. مانند رنگ های زرد، قرمز، نارنجی و بنفش که بیشتر در مجاورت مکمل رنگی شان به کار برده شود.

رنگ های مناسب لباس پسرانه (نوجوان و جوان): در این گونه لباسهای فضایی فعال می آفریند و گاهی به سردی می گراید. از جمله آبی، سبز و قهوه ای های روشن، قرمز بنفش، آبی بنفش و ….

رنگ های مناسب برای گروه سنی میان سال و کهن سال آموزش طراحی لباس در بوشهر

رنگ های مناسب لباس زنانه: اغلب از خاکستری های رنگی گرم همراه با تنوع تیره و روشن آنها مانند قرمز خاکستری، نارنجی خاکستری ، بنفش خاکستری و … استفاده می شود. تنوع خاکستری های رنگی، ایجاد فضایی سنگین و موقر می کند که مناسب حال کهن سالان و میانسالان است.

رنگ های مناسب لباس مردانه: اغلب با خاکستری های رنگی سرد با تنوع تیره و روشن آنها کاربرد دارد. مانند آبی خاکستری، سبز خاکستری، قهوه ای و … که ایجاد فضایی سنگین و موقر کند.آموزش طراحی لباس در بوشهر

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی