آموزش طراحی مدولباس آنلاین

Rate this post

طراح لباس کودک

کودکان با در اختیار داشتن بسیاری از برندهای به شدت تأثیرگذار برمد، بازار بسیار رقابتی را به خود اختصاص می دهد. بسیاری خرده فروشان مستقل کوچک تری نیز وجود دارند که به طور تخصصی در این حوزه فعالیت می کنند. با این وجود، بسیاری از خرده فروشان بزرگ تر اکنون در این عرصه فعالیت خود را گسترش داده اند. و طیفهایی از پوشاک راحت، غیررسمی، ورزشی، رسمی یونیفرم های مدرسه و همچنین پوشاک با برند تخصصی را تولید می کنند. آموزش طراحی مدولباس آنلاین

پوشاک دارای برند خاص، حوزه بسیار تخصصی از این بازار محسوب می شوند. که لباس هایی با مشخصات بسیار بارز و مشهوری را دربر می گیرند که با تجارت و امتیاز دادن به نام های تجاری پیوند دارند. این فرایند شامل تیم طراحی است که با استفاده از تصویر پردازی و تجسمات به ایجاد برندی رسمی و ریشه دار مشغول اند.: برای مثال می توان پرنسس های دیزنی، اسپایدرمن و پاور رنجرها را نام برد.

وظایف طراح پوشاک کودکان آموزش طراحی مدولباس آنلاین

پژوهش در میان مشتریان، رقبا و سطح بازار و همچنین آگاهی از گرایشات مد از جمله وظایف طراح پوشاک کودکان محسوب میشوند. مود بردها با درهم آمیختن تجسمات و رنگ بندی ها خلق میشوند. و ایده های طراحی را از پژوهش حاصله. جهت تولید طیفهایی از پوشاک کودکان بیان میدارند که جذاب، کاربردی و به لحاظ رقابتی قیمت گذاری شده هستند.

لازم است طراحان پوشاک کودکان حین شناخت و پیروی از اصول و ضوابط طراحی و تولید این نوع پوشاک. و محدودیت های بازار را نیز مشخص کنند. ملاحظات ایمنی در این پوشاک عبارت اند از دکمه های محکم، انواع بستها، پاپیون ها و تزیینات. کاربرد دقیق شلوارهای بندی و انتخاب آگاهانه بسته بندی لباس. آموزش طراحی مدولباس آنلاین

فرصت های استخدامی در این حوزه شامل دستیار طراح پوشاک کودکان، طراح و طراح ارشد می باشد. موقعیت های طراحی مستقل، طراح پوشاک کودکان دارای مجوز و طراح. / هنرمند گرافیکی و پیش بینی شرایط آینده برای بخش کودکان است.

مهارت های خاص یک طراح پوشاک کودکان : آموزش طراحی مدولباس آنلاین

. دانش و آگاهی کافی از بازار پوشاک کودکان و رقبای خود مهارت و چیره دستی در کاربرد نرم افزارهای سه بعدی نظیر فتوشاپ

. دانش و توانایی کافی جهت تفسیر گرایشات مد

. توانایی ترسیم و ارایه ایده های طراحی

. توانایی همکاری نزدیک با مشتریان جهت برنامه ریزی و تهیه طرحها

 . مهارت های عالی در برنامه ریزی برای طیف های متنوع لباسی آموزش طراحی مدولباس آنلاین

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی