آموزش طراحی وب سایت در شیراز /شش دلیل براهمیت طراحی وب

Rate this post

چرا طراحی وب مهم است؟ آموزش طراحی وب سایت در شیراز

اگر فقط 15 دقیقه برای مصرف محتوا در نظر گرفته شود، 66 درصد از مردم ترجیح می دهند چیزی را با طراحی زیبا در مقابل چیزی ساده ببینند.  طراحی وب سایت شما بخش مهمی از حضور بازاریابی آنلاین شما است.  برای ایجاد یک وب سایت بهتر برای کسب و کار خود، باید اهمیت طراحی وب را درک کنید. آموزش طراحی وب سایت در شیراز

در این مقاله، ما (آموزشگاه بین المللی IHIM IRAN) در مورد اینکه چرا طراحی وب مهم است بحث خواهیم کرد و در مقاله بعد هفت عنصر طراحی ضروری برای وب سایت خود را در اختیار شما قرار می دهیم.

همانطور که به طراحی مجدد وب سایت خود نگاه می کنید، ممکن است از اهمیت طراحی وب سایت تعجب کنید. اینکه چگونه بر مخاطبان و کسب و کار شما تأثیر می گذارد؟  در زیر به شش دلیل مهم بودن طراحی وب پرداخته ایم.

1.اولین برداشت را ایجاد می کند آموزش طراحی وب سایت در شیراز

هنگامی که مخاطبان شما از وب سایت شما بازدید می کنند، اولین تصور آنها را، از تجارت شما به آنها می دهد.  آنها در عرض چند ثانیه درباره کسب و کار شما قضاوت خواهند کرد.  در این چند ثانیه اول، شما می خواهید تاثیر مثبتی روی مخاطبان خود بگذارید.

اگر وب سایت شما نامطلوب یا قدیمی به نظر می رسد، مخاطبان شما بلافاصله تصور منفی از کسب و کار شما خواهند داشت.  آنها وب سایت شما را جذاب نمی بینند، که آنها را ازخرید در صفحه شما منصرف می کند .  شما موقعیت ها را از دست خواهید داد زیرا آنها صفحه شما را به صفحه رقیب ترک می کنند. آموزش طراحی وب سایت در شیراز

طراحی وب سایت مهم است زیرا بر درک مخاطبان از برند شما تأثیر می گذارد.  تأثیری که روی آنها می گذارید، می تواند آنها را وادار کند که در صفحه شما باقی بمانند و در مورد کسب و کار شما بیاموزند ،یا صفحه شما را ترک کنند و به یک رقیب روی بیاورند.  یک طراحی وب خوب به شما کمک می کند تا سرنخ های خود را در صفحه خود نگه دارید.

2.به استراتژی بهینه سازی موتور جستجو SEO شما کمک می کند

بسیاری از عناصر و شیوه های طراحی وب بر نحوه انتشار محتوا در وب سایت خود تأثیر می گذارد، که به نوبه خود بر نحوه خزیدن و فهرست بندی وب سایت شما توسط عنکبوت های موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.

 این یکی از چیزهایی است که نمی توانید آن را به هم بزنید.  اگر اصول سئوی درون صفحه‌ای شما به اندازه کافی خوب نیست، از همان ابتدا در یک نبرد سخت برای دیده شدن خواهید جنگید. آموزش طراحی وب سایت در شیراز

 جدا از نحوه انتشار محتوا در وب‌سایت شما، برخی از عناصر طراحی وب می‌توانند مستقیماً روی سئو تأثیر بگذارند.  درک طراحی وب، اگر با نحوه کار آن آشنا نباشید ممکن است دشوار باشد. اما به بیان ساده، کد شما باید سئو پسند باشد.

بهترین راه برای اطمینان از شیوه‌های مناسب طراحی وب (و متعاقباً دیده شدن درموتور جستجو) ،این است که با یک آژانس طراحی وب همکاری کنید که می‌داند در حال انجام چه کاری هستند.

3.تصور را برای خدمات مشتری تعیین می کند آموزش طراحی وب سایت در شیراز

مردم می توانند با نگاهی به وب سایت شما ،قضاوت کنند که چگونه آنها را درمان میکنید. طراحی شما این دید را به آنها می دهد که چگونه مخاطبان خود را مشاهده می کنید. اگر شما هیچ تلاشی در طراحی وب سایت خود قرار ندهید، مخاطبان شما می دانند که شما هیچ تلاشی در راستای کمک به آنها نیز نخواهید کرد.

وب سایت شما مانند نماینده خدمات مشتری است. اگر وب سایت شما روشن، مدرن و دعوت کننده باشد، مخاطبان شما احساس راحتی بیشتری خواهند داشت. تصور کنید که با رویی باز از افراد جدید که از وب سایت شما بازدید می کنند، استقبال می کنید. از سوی دیگر، یک سایت قدیمی شده و غیرقابل پیش بینی باعث می شود، که کسب و کار شما سرد و آرام به نظر برسد. مردم نمی خواهند یک کسب و کاری را بررسی کنند، که به اندازه کافی برای اولین تصور خوب آنها مناسب نیست یا ارزشی ندارد.

طراحی وب را به عنوان چهره دیجیتال کسب و کار خود در نظر بگیرید. اگر کسی به مکان فیزیکی شما برسد، آیا شما نمی خواهید با یک چهره دوستانه به آنها خوش آمد گویی کنید، و آنها از آمدنشان احساس خوشحالی کنند؟ طراحی وب سایت به روز شده و مدرن معادل یک چهره دوستانه است ،که به بازدید کنندگان جدید شما خوشامد می گوید. آموزش طراحی وب سایت در شیراز

4.حس اعتماد را در مخاطبان ایجاد می کند

مردم به وب سایت های ضعیف طراحی شده، اعتماد نمی کنند. اگر آنها طراحی ضعیفی از شما ببینند ،یا اطلاعات به نظر منسوخ شده برسد، آنها به سایت شما اعتماد نخواهند کرد. زیرا شما یک طراحی وب به روز شده ندارید.

بنابراین مهم است ، که اعتماد را با مخاطبان خود بسازید، تا آنها در سایت شما باقی بمانند. هنگامی که بازدیدکنندگان در سایت شما باقی می مانند، فرصت های بیشتری برای کسب و کار شما برای جذب مشتریان بیشتر ایجاد می کنید.

5. رقبای شما نیز این کار را انجام می دهند آموزش طراحی وب سایت در شیراز

اگر شما نیاز به دلیلی برای اینکه چرا طراحی وب مهم است، دارید ،در اینجا یک دلیل بزرگ مطرح است: رقبای شما در حال حاضر از طراحی وب استفاده می کنند. اگر می خواهید در رقابت با آنها باقی بمانید، باید از طراحی وب سایت خود استفاده کنید. شما می خواهید وب سایت خود را از رقابت خارج کنید. اگر شما یک وب سایت قدیمی، به روز نشده، یا با کیفیت پایین دارید، رقیب شما، شما را کنار می زند. زیرا وب سایت به خوبی طراحی شده آنها بهتر از وب سایت شما خواهد بود، در نتیجه در این جنگ شکست خواهید خورد. مخاطبین  بیشتر جذب صفحه رقبا می شوند، زیرا صفحه آنها جذاب تر است.

طراحی وب سایت، فرصتی است برای شما تا کسب و کار خود را ثابت کنید و در این رقابت برنده شوید. هنگامی که شما با کسب و کارهای دیگر رقابت می کنید، به طور کلی خدمات مشابهی و قیمت گذاری مشابه دارید. شما نیاز به یک چیز دارید که کسب و کار شما را از بقیه متمایز کند.

بنابراین ،یک وب سایت به خوبی طراحی شده، فرصتی برای کسب و کار شما برای نمایش ویژگی های منحصر به فرد شما است. شما می توانید مخاطبان خود را نشان دهید ،که چرا باید کسب و کار شما را درمیان  رقبا انتخاب کنند.

6.سازگاری ایجاد میکند

زمانی که شما در حال تلاش برای کسب درآمد جدید ،برای کسب و کار خود هستید، می خواهید نام تجاری خود را بسازید. شما می خواهید مخاطبان را با نام تجاری خود آشنا سازید. طرح های آنلاین وب مهم هستند ،زیرا آنها به ایجاد هماهنگی در صفحه شما کمک می کنند. شما باید فونت ها، سبک ها و طرح های مشابه در هر صفحه را در وب سایت خود داشته باشید.

اگر شما در هر صفحه طراحی های مختلفی دارید، این سایت شما را غیر حرفه ای می کند. همچنین باعث می شود آن را به چالش دربه رسمیت شناختن نام تجاری درمیان رقبا چالش بکشد، زیرا مخاطبان شما نمی دانند کدام رنگ ها با نام تجاری شما مرتبط هستند. اگر وب سایت شما سازگار نباشد، مردم از وبسایت شما به سمت وبسایتی که حرفه ای تر به نظر می رسد ، می روند. با ساخت سازگاری، شما را در صفحه خود پایدار می مانید و آنها را با کسب و کار خود آشنا می کنید. هنگامی که سایت خود را برای این عنصر کلیدی مجددا طراحی می کنید، مخاطبان بیشتری کسب می کنید. آموزش طراحی وب سایت در شیراز

اگر به این حرفه علاقه مند شدید و تمایل دارید در این حوزه (طراحی وب) فعالیت کنید، وبه صورت جامع در این دوره شرکت کنید،

ما در آموزشگاه بین المللی IHIM IRAN پذیرای شما عزیزان هستیم .

همچنین میتوانید مقالات دیگر ما را در رابطه با برنامه نویسی و زبان های آن دنبال کنید.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی