آموزش متاورس در شیراز

Rate this post

بلاک چین چگونه صنعت بازی را متحول می کند؟

کسب و کار بازی از زمان پیدایش فروتنانه خود تا کنون راه درازی را پیموده است.  آن دسته از ما که بازی سوپر ماریو را روی یک کنسول بازی 16 بیتی به یاد می‌آوریم. می‌دانیم که چگونه این صنعت از زمانی ساده به گنجینه‌ای از بازی‌های واقعیت مجازی جذاب و پر هیجان تبدیل شده است که دقت و آمادگی را پاداش می‌دهد. آموزش متاورس در شیراز آموزشگاه متاورس در شیراز

بازی‌های آنلاین انبوه چند نفره  (MMO) مانند PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) به بازیکنانی نیاز دارند که در دنیایی منصفانه زندگی کنند، زیرا شخصیت‌های آن‌ها با شخصیت خودشان شخصی‌سازی شده‌اند.  هر گونه بدرفتاری با شخصیت به خوبی بر گیمر منعکس می شود.

شخصیت ها مانند ماریو از بین نمی روند و مانند یک شاهزاده خانم در یک قلعه به دنبال یک هدف دور نیستند.  این بازی ها پیامدهای عاطفی زیادی دارند و بر اساس موقعیت های واقعی زندگی می شوند.

بازی های بلاک چین آموزش متاورس در شیراز

اکثر این بازی ها به صورت آنلاین پخش می شوند و بازیکنان از دارایی های مجازی برای تحقق اهداف خاص و اثبات تسلط خود استفاده می کنند.  بازی به تدریج به عنوان یک ورزش جهانی مورد توجه قرار می گیرد.  در سال 2019، ارزش این صنعت 138 میلیارد دلار است.

استفاده از فناوری بلاک چین در سال‌های اخیر به دلیل نیاز به سیستم جدیدی که بتواند مشکلات موجود در سیستم سنتی پول کاغذی را با چیزی کاملاً جدید و انقلابی جایگزین کند، افزایش یافته است.

بلاک چین فقط پول نیست.  دارای طیف گسترده ای از برنامه ها است که بازی یکی از حیاتی ترین آنهاست.  چرا؟  زیرا فناوری بلاک چین در آینده نحوه ایجاد، مدیریت و اجرای بازی ها را تغییر خواهد داد.

هنگامی که بلاک چین برای بازی استفاده می شود، اتفاقات خارق العاده ای می تواند رخ دهد، همانطور که توضیح خواهیم داد:

بازی های بلاک چین  چطور ممکنه؟ آموزش متاورس در شیراز

بلاک چین اساساً زنجیره ای از بلوک های داده در یک شبکه کامپیوتری است که برای همه کاربرانش و همچنین هر کس دیگری شفاف است.  نمی توان آن را تغییر داد یا تغییر مکان داد.  به این ترتیب، یک رکورد کامل از هر چیزی که در شبکه در رابطه با داده ها رخ داده است، حفظ می شود. آموزشگاه متاورس در شیراز

این سیستم غیرمتمرکز است، به این معنی که بازی تحت مالکیت و کنترل یک مقام مرکزی نیست، بلکه توسط کاربرانی که دارایی های دیجیتال و اشیاء بازی را در اختیار دارند، کنترل می شود.

شما مقدار خاصی از دارایی های دیجیتالی به نام NFT را در یک بلاک چین بازی نگه می دارید، درست مانند اینکه صاحب تعداد معینی سکه رمزنگاری مانند بیت کوین، اتریوم یا لایت کوین در یک بلاک چین ارز دیجیتال هستید.

اینها اشیاء بازی هستند، اما شما آنها را به همان روشی که ارز رمزنگاری شده دارید، در اختیار دارید و نه تنها به کیف پول بلکه خارج از بازی نیز قابل انتقال هستند. آموزش متاورس در شیراز

نقش NFT ها آموزشگاه متاورس در شیراز

NFT ها در نوع خود بی نظیر و غیرقابل جعل هستند و ممکن است مانند ارزها به آدرس کیف پول منتقل شوند.

برای مثال،در یک بازی NFT می تواند یک شمشیر، یک کمان، یک سپر، یک عصا یا یک بخش باشد.

اینها صرفاً استعاره هستند، بنابراین می توانند هر چیزی باشند.  اگر چنین دارایی های دیجیتالی را داشته باشید، می توانند برای مدت نامحدودی متعلق به شما باشند.

همچنین جنبه کمبودی وجود دارد که با فناوری بلاک چین همراه است، به این معنی که فقط تعداد محدودی از این محصولات در دسترس هستند.

همانطور که در یک بازی RPG آنلاین مانند World of Warcraft یا عنوان مشابه دیگر، چیزهایی در بازی وجود دارد که معمول، خاص، غیر معمول، حماسی و افسانه ای هستند.  اقلام افسانه ای کمیاب ترین هستند.

در یک بازی مبتنی بر بلاک چین، می‌توانید ببینید که چه تعداد آیتم افسانه‌ای در بازی موجود است، مثلاً 35 مورد. پس از مشخص شدن این مقدار، دیگر از این نوع آیتم‌ها وجود نخواهد داشت.  حتی اگر این 35 مورد یکسان باشند، هر یک به روش خاص خود متمایز است زیرا ممکن است کل تاریخچه نحوه استفاده از آن مورد را شامل شود. آموزش متاورس در شیراز

ممکن است متعلق به بهترین بازیکن بازی باشد، و این دانش همیشه در مورد آن باقی خواهد ماند، حتی اگر توسط شخص دیگری خریداری شود.

اما اگر بازی شما به طور ناگهانی از کار بیفتد چه؟  بیشتر از این، حدس بزنید چیست؟  مورد شما، از سوی دیگر، نخواهد بود!  زیرا در متاورس می توان آن را از یک بلاک چین به زنجیره دیگر منتقل کرد.  نگه داشتن و احتمالاً استفاده از آن در یک بازی جدید همچنان در اختیار شماست.  این امکان وجود دارد که آن را در کیف پول رمزنگاری خود نگه دارید.  این جذابیت NFT است.

NFTها در واقع نوعی محتوا هستند، نوعی محتوا که برای همیشه در دنیای متاورس زنده خواهند ماند. آموزش متاورس در شیراز

صنعت بازی به روش های مختلف توسط بلاک چین در حال تغییر است.

به گفته کارشناسان، به دلیل نقدشوندگی آن و این که گیمرها به توکن سازی عادت دارند، پیاده سازی بلاک چین در بازی مانند خوردن یک تکه کیک است.

علاوه بر این، از آنجایی که بسیاری از بازی‌ها به کاربران امکان خرید اقلام درون بازی را با پول مجازی و واقعی می‌دهند، کارشناسان معتقدند که بلاک چین بهترین راه برای پیگیری این تراکنش‌ها خواهد بود.

تصور می‌شود که فناوری بلاک چین تعامل مثبتی بین ارزهای دیجیتال و بازی‌های ویدیویی دارد.  بلاک چین تعدادی از چالش های طولانی مدت در تجارت بازی را برطرف می کند.

1.افزایش امنیت بازار بازی آموزش متاورس در شیراز

هکرها به دلیل قدرت غیرمتمرکز بلاک چین و اقدامات بسیار موثر رمزگذاری داده ها، نفوذ به داده ها در سراسر سرور را تقریبا غیرممکن می دانند.

در نتیجه، محیط امنی را هم برای کارآفرینان و هم برای توسعه دهندگان بازی ایجاد می کند و در نتیجه بهره وری را افزایش می دهد.  هکرها نمی توانند یک شبکه بلاک چین غیرمتمرکز را از بین ببرند. زیرا هیچ سروری برای آسیب رساندن وجود ندارد.

2.افزایش مالکیت دارایی های درون بازی

با معرفی شفافیت و قانون‌گذاری بیشتر در تجارت بازی، فناوری بلاک چین می‌تواند به مالکیت دارایی‌های درون بازی نیز کمک کند.  مالکیت دیجیتال واقعی، که به بازیکنان امکان مبادله کالاهای کمیاب و سود را می دهد، یکی از مهم ترین عناصر بازی های پشتیبانی شده از بلاک چین است. آموزش متاورس در شیراز

در یک بازی مبتنی بر بلاک چین، از قراردادهای هوشمند برای مدیریت تمام تراکنش ها استفاده می شود.  قراردادهای هوشمند بر اساس پارامترهای از پیش برنامه ریزی شده اجرا می شوند و برگشت ناپذیر هستند.  در نتیجه، وقتی یک بازی مبتنی بر بلاک چین را راه‌اندازی می‌کنید، تمام دارایی‌های درون بازی که با استفاده از قراردادهای هوشمند خریداری می‌شوند، به سرعت به حساب‌های آدرس عمومی بازیکنان منتقل می‌شوند.

به غیر از این، قراردادهای هوشمند بدون دخالت یک مقام مرکزی عمل می کنند. هیچ کس نمی تواند آدرس عمومی را تغییر دهد که در آن دارایی های بازی در آن ذخیره می شوند و هیچ کس نمی تواند مالکیت این دارایی ها را خصوصی کند. آنها اموال بازیگر بازی را که صاحب آنها هستند، باقی خواهند ماند.

3.افزایش پیش بینی ارزش دارایی های نامشهود آموزش متاورس در شیراز

پس از اینکه کریپتو کیتیز در تاریخ 28 نوامبر 2017 آزاد شد، بازیکنان تا 6 دسامبر حدود 6.7 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده بودند. بر اساس این آمار، هنگامی که یک بازی هیجان انگیز بر روی Blockchain ایجاد می شود، بازیکنان کلکسیون های دیجیتال نامشهود را اولویت بندی خواهند کرد. آموزشگاه متاورس در شیراز

بازیکنان مایل به قرار دادن ارزش واقعی در کلکسیون های دیجیتال نامشهود خواهند بود . اگر شما یک بازی جالب Blockchain را بسازید. ترکیبی از Cryptocurrency و بازی های ویدئویی جالب و دلپذیر مطمئنا منجر به رونق سرمایه گذاری می شود.

4.کنترل بازی های ویدئویی مورد علاقه

شبکه های بازی ساخته شده بر روی Blockchain قابل تغییر نیستند. این تضمین می کند که برنامه های بازی های شبکه مستقر شده و سری آنها در آینده تغییر نخواهد کرد. این شما را قادر می سازد تا بازی های ویدئویی را در نسخه های مختلف از هر مکان بدون خطر تجربه بازی خود دانلود و نصب کنید. آموزش متاورس در شیراز

5.منابع بازرگانی و پاداش درآمد

گیمرها و توسعه دهندگان می توانند تکنولوژی Blockchain را برای ساخت بازی های غنی از منابع و برنامه ها، و همچنین ارتقاء نسخه های بازی و کسب جوایز از طریق روش های استخراج بازی های Blockchain کسب کنند. این به آنها اجازه می دهد تا در هنگام ایجاد یک تجربه کاربری همه جانبه در برنامه، آنها را همکاری و دریافت کنند. آموزشگاه متاورس در شیراز

6.بهبود روش های پرداخت

Cryptocurrens بسیار امن و خصوصی است. در کسب و کار بازی، چندین حادثه از شبکه های بزرگ نقض شده است. (با اطلاعات کارت اعتباری مشتریان آنلاین و فروخته شده در بازارهای سیاه ). در برنامه های کاربردی بازی Blockchain، نشانه های رمزنگاری محلی یا سایر نشانه های مشابه برای پرداخت هزینه ها استفاده می شود، و منجر به تجربه معامله بهتر می شود. همکاری Cryptocurrency با بازی های ویدئویی به این ترتیب می تواند امکان پرداخت برای بازیکنان را بهبود بخشد.

همکاری با شرکت های Crypto مانند Twitch  ممکن است چندین سال در تاریخ رمزنگاری و بازی های ویدئویی به دست آید. Twitch و Steam دو نام شناخته شده در بازی ها هستند. و این واقعیت که آنها از پرداخت های Cryptocurrency استفاده می کنند می توانند نشان دهند که آینده ای برای ترکیب رمزنگاری با بازی های ویدئویی وجود دارد.

7.پروفایل های یکپارچه بازی

اکثر سیستم عامل های بازی نیاز به کاربران برای ایجاد یک پروفایل بازی قبل از اینکه ممکن است به بازی های پلت فرم و سایر ویژگی ها دسترسی پیدا کنند. از سوی دیگر، کاربران برنامه بازی Blockchain Gaming، می توانند یک نمایه بازی یکپارچه را ایجاد کنند که می توانند در سراسر پورتال های مختلف بازیابی و اجرا شوند.

کاربران برنامه Blockchain Gaming می توانند یک نمایه بازی یکپارچه را ایجاد کنند که می توانند در سراسر پورتال های مختلف بازی مورد استفاده قرار گیرند و مورد استفاده قرار گیرند. این روش تجربه کاربر را برای گیمرها بهبود می بخشد و فعالیت های مرتبط با آن را در برنامه های قابل دسترس تر می کند.

در آخر آموزش متاورس در شیراز آموزشگاه متاورس در شیراز

اکنون می توانیم ببینیم که چگونه ترکیب رمزنگاری با بازی های ویدئویی می تواند تجربه لذت بخش تر، امن و صاف را به دست آورد. کسب و کار بازی Cryptocurrency هنوز در دوران کودکی است. این اطمینان می دهد که کاربران می توانند در سال های آینده بازی های جدید را امتحان کنند. مشتریان هرگز توسط کسب و کار بازی ها پایین نرفته اند. در حالی که اینترنت به صنعت بازی کمک کرد. نمی توانست افراد کشته شده و بازیکنان غیر اخلاقی را از بین ببرد. خوشبختانه، Gaming مبتنی بر Blockchain گام بعدی در حفاظت از بازی های ویدئویی و ایجاد یک استاندارد صنعت برای مدت طولانی است. به عنوان یک نتیجه، Cryptocurrencurens و بازی های ویدئویی پتانسیل برای تغییر کل کسب و کار بازی به گونه ای مختلف است.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی