آموزش پایتون در شیراز

Rate this post

10 استفاده برتر پایتون در دنیای واقعی که باید بدانید

مقدمه ای بر پایتون آموزش پایتون در شیراز

پایتون رایگان و ساده برای یادگیری است. ویژگی های اصلی آن این است که سطح بالایی دارد، به صورت پویا تایپ شده و تفسیر شده است. این باعث می شود اشکال زدایی اشتباهات آسان و پیشرفت سریع نمونه های کاربردی برنامه های کاربردی را تشویق کند. پایتون در سال 1989 توسط Guido Van Rossum توسعه یافت.

برنامه های پایتون

پایتون از سیستم عامل های متقابل پلتفرم پشتیبانی می کند که باعث می شود برنامه های کاربردی را با آن راحت تر سازد. برخی از برنامه های شناخته شده جهانی مانند یوتیوب، Bittorrent، Dropbox و غیره از پایتون برای دستیابی به قابلیت های خود استفاده کنید.

توسعه وب آموزش پایتون در شیراز

Python می تواند رای ایجاد برنامه های وب با نرخ سریع مورد استفاده قرار گیرد. چرا اینطور است؟ این به خاطر چارچوب Python برای ایجاد این برنامه ها استفاده می کند. منطق رایج رایج وجود دارد که به ساخت این چارچوب ها و تعدادی از کتابخانه ها می پردازد که می توانند پروتکل هایی مانند HTTPS، FTP، SSL و غیره را به هم متصل کنند و حتی در پردازش JSON، XML، ایمیل و خیلی بیشتر کمک کنند.

برخی از شناخته شده ترین چارچوب ها :جنگو، فلاسک، هرم است. چرا از چارچوب استفاده کنید؟ زیرا امنیت، مقیاس پذیری، راحتی که آنها ارائه می دهند، قابل ستایش هستند.

توسعه بازی

پایتون نیز در توسعه بازی های تعاملی استفاده می شود. کتابخانه هایی مانند Pysoy وجود دارد که از موتور بازی 3D پشتیبانی می کند . که قابلیت ها و کتابخانه ای را برای توسعه بازی فراهم می کند. بازی هایی مانند تمدن-IV، Onontown Disney آنلاین، اعتصاب وگا و غیره با استفاده از پایتون ساخته شده است. آموزش پایتون در شیراز

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، مذاکرات شهر است، زیرا آنها فرصت های امیدوارکننده را برای آینده می دهند. ما کامپیوتر را بر اساس تجربیات گذشته از طریق داده های ذخیره شده یاد می گیریم، الگوریتم هایی را ایجاد می کنیم که باعث می شود کامپیوتر خود را به دست آورد. زبان برنامه نویسی که اغلب همه آن را انتخاب می کنند چیست؟ این پایتون است چرا؟ پشتیبانی از این حوزه ها با کتابخانه هایی که در حال حاضر وجود دارد مانند پانداها، Scikit-Learn، Numpy و بسیاری دیگر خیلی قوی و کاربردی است.

الگوریتم را یاد بگیرید، از کتابخانه استفاده کنید و راه حل خود را برای مشکل دارید. این ساده است. اما اگر می خواهید به روش هاردکور بروید، می توانید کد خود را طراحی کنید که یک راه حل بهتر را ارائه می دهد که هنوز هم بسیار ساده تر از آن است که ما آن را با زبان های دیگر مقایسه کنیم.

علم داده ها و تجسم داده ها آموزش پایتون در شیراز

داده ها پول است اگر شما می دانید که چگونه می توانید اطلاعات مربوطه را استخراج کنید این می تواند به شما کمک کند خطرات محاسبه شده و سود را افزایش دهید. شما اطلاعاتی را که دارید، انجام دهید و اطلاعات مورد نیاز را استخراج کنید. کتابخانه هایی مانند Pandas، Numpy به شما کمک می کند تا اطلاعات را استخراج کنید.

شما حتی می توانید کتابخانه های داده ای مانند Matplotlib، Seeborn را تجسم کنید، که در نمودار ترسیم و خیلی بیشتر مفید است. این همان چیزی است که پایتون شما را به عنوان یک دانشمند داده ارائه می دهد.

GUI دسکتاپ

ما از Python برای برنامه های دسکتاپ استفاده می کنیم. این کتابخانه Tkinter را فراهم می کند که می تواند برای توسعه رابط کاربری استفاده شود. برخی از ابزارهای مفید دیگر مانند WXWidgets، Kivy، Pyqt وجود دارد که می تواند برای ایجاد برنامه های کاربردی در چند سیستم عامل استفاده شود. آموزش پایتون در شیراز

شما می توانید با ایجاد برنامه های ساده مانند ماشین حساب، برنامه های کاربردی و پیش بروید و برنامه های پیچیده تر را ایجاد کنید.

برنامه های کاربردی وب سایت

ایتون یک نجات دهنده است، زمانی که می آید مقدار زیادی از داده ها را از وب سایت ها استخراج میکند که پس از آن می تواند در فرآیندهای مختلف دنیای مختلف مانند مقایسه قیمت ها، لیست های شغلی، تحقیق و توسعه و خیلی بیشتر مفید باشد.

برنامه های کاربردی کسب و کار آموزش پایتون در شیراز

برنامه های کاربردی کسب و کار متفاوت از برنامه های کاربردی طبیعی ما هستند که دامنه هایی مانند تجارت الکترونیک، ERP و بسیاری دیگر را پوشش می دهند. آنها نیاز به برنامه های کاربردی دارند که مقیاس پذیر، قابل انعطاف پذیر و به راحتی قابل خواندن هستند و پایتون ما را با تمام این ویژگی ها ساپورت میکند. سیستم عامل هایی مانند TRANTON برای توسعه چنین برنامه های کاربردی تجاری در دسترس است.

برنامه های صوتی و تصویری

ما از پایتون برای توسعه برنامه های کاربردی استفاده می کنیم که می توانند چند کار و همچنین رسانه خروجی نیز تولید کنند. برنامه های ویدئویی و صوتی مانند TimPlayer، Cplay با استفاده از کتابخانه های پایتون توسعه داده شده است. آنها ثبات و عملکرد بهتر را نسبت به سایر بازیکنان رسانه ای ارائه می دهند. آموزش پایتون در شیراز

برنامه های کاربردی CAD

طراحی کامپیوتری به طور کامل چالش برانگیز است تا بتواند به اندازه کارهای زیادی مراقبت شود. اشیاء و نمایندگی آنها، توابع فقط نوک کوه یخ هستند، زمانی که به چیزی شبیه به این می آید. پایتون این را ساده تر می کند و بیشترین کاربرد شناخته شده برای CAD Fandango است.

برنامه های جاسازی شده آموزش پایتون در شیراز

Python بر اساس C است که بدین معنی است که می توان آن را برای ایجاد نرم افزار C جاسازی شده برای برنامه های جاسازی شده استفاده کرد. این به ما کمک می کند تا برنامه های کاربردی سطح بالا را در دستگاه های کوچکتر انجام دهیم که می توانند پایتون را محاسبه کنند.

بیشترین کاربرد شناخته شده ترین جاسازی شده می تواند PI Raspberry باشد که از Python برای محاسبات آن استفاده می کند. ما همچنین می توانیم آن را به عنوان یک کامپیوتر یا مانند یک هیئت مدیره جاسازی شده ساده برای انجام محاسبات سطح بالا استفاده کنیم. ما از Python در انواع برنامه های کاربردی استفاده می کنیم. مهم نیست که چه زمینه ای را می گیرید، پایتون پاداش می دهد. بنابراین امیدوارم برنامه های پایتون و اهمیت آن را درک کرده باشید . آموزش پایتون در شیراز

برای اطلاعات بیشتر شما می توانید با کارشناسان ما در دوره برنامه نویسی پایتون در ارتباط باشید.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی