بهترین آموزشگاه نقاشی شیراز

Rate this post

نقاشی با اکریلیک

نقاشی اکریلیک، نقاشی که در محیطی از رزین‌های اکریلیک مصنوعی اجرا شده است.  اکریلیک‌ها به‌سرعت خشک می‌شوند، به عنوان وسیله‌ای برای هر نوع رنگدانه عمل می‌کنند. و می‌توانند هم درخشندگی شفاف آبرنگ و هم چگالی رنگ روغن را ایجاد کنند.  در نظر گرفته می شود که آنها کمتر از رنگ روغن تحت تأثیر گرما و سایر نیروهای مخرب قرار می گیرند.  آنها در میان هنرمندانی که نگران خطرات سلامتی ناشی از استفاده از رنگ‌های روغنی و استنشاق دودهای مرتبط با آنها بودند، طرفداری پیدا کردند.  به دلیل همه این ویژگی‌های مطلوب، رنگ‌های اکریلیک بلافاصله پس از معرفی تجاری در دهه 1960 در بین هنرمندان محبوب شد.  هنرمندان برجسته قرن بیستم که از رنگ اکریلیک استفاده می‌کردند. می‌توان به هنرمندان پاپ، اندی وارهول و روی لیختنشتاین، هنرمند اپ، بریجت رایلی، هنرمندان حوزه رنگ، مارک روتکو، السورث کلی، و بارنت نیومن و هنرمند بریتانیایی دیوید هاکنی اشاره کرد. بهترین آموزشگاه نقاشی شیراز

مزایا و معایب استفاده از رنگ های اکریلیک چیست؟

فرقی نمی‌کند آنچه را که قبلاً استفاده می‌کنید متنوع و گسترش دهید یا می‌خواهید یک رنگ ایده‌آل برای یک مبتدی پیدا کنید. دانستن بیشتر در مورد این رنگ می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید آن را امتحان کنید یا خیر.

 رنگ اکریلیک برای هنرمندان معمولاً مانند رنگ روغن در یک لوله است.  ظروف بزرگتر ممکن است وان یا بطری برای افرادی باشد که تعداد زیادی نقاشی یا کارهای بسیار بزرگ می سازند.

 این یک رنگ با خشک شدن سریع است که با رنگدانه معلق در یک رزین پلیمری اکریلیک ساخته شده است.

رنگ های اکریلیک را می توان با آب رقیق کرد بهترین آموزشگاه نقاشی شیراز

از آنجایی که رنگ اکریلیک بر پایه آب است، به جای مواد خاص در آب حل می شود.  تمیز کردن بعد از یک جلسه نقاشی بسیار ساده تر از رنگ های روغنی است که به روغن یا سقز نیاز دارند.  می توانید به جای استفاده از مواد شیمیایی قابل اشتعال و بدبو، برس های خود را خیس کنید. و دست های خود را در آب معمولی تمیز کنید.

رنگ اکریلیک به عنوان جایگزینی مبتنی بر آب برای رنگ‌های روغنی معمولی ساخته شده است. و می‌تواند به روشی مشابه مورد استفاده قرار گیرد، به خصوص اگر ژل‌ها و سایر مواد با آن استفاده شود.

اکریلیک های خطوط غیر سمی هستند و ضد حساسیت و بدون بو هستند بهترین آموزشگاه نقاشی شیراز

 این بدان معناست که وقتی مواد سمی روی پوستتان قرار می‌گیرد جذب نمی‌شود و وقتی دور ریخته می‌شود باعث مسمومیت آب یا زمین نمی‌شود.  با این حال، رنگدانه‌های موجود در برخی از رنگ‌های حرفه‌ای گاهی حاوی سمومی مانند اکسید کادمیوم هستند.  هنگام دور ریختن محصولات رنگی باید همیشه مراقب بود.

شبیه به رنگ روغن اعمال می شود

رنگ‌های اکریلیک می‌توانند ظاهری مشابه رنگ‌های روغنی داشته باشند و جلوه‌ای شبیه به رنگ روغن به دست آورند. و این کار را در زمان بسیار کمتری انجام دهند. بهترین آموزشگاه نقاشی شیراز

بارزترین مزیت آن این است که رنگ اکریلیک خیلی سریعتر از رنگ روغنی خشک می شود. و در مدت زمان کوتاهی برای رنگ آمیزی بیشتر آماده می شود و به طور کلی آماده فروش یا حمل و نقل یک شبه است.

 هنرمندان با ضرب‌الاجل محدود زمان‌های خشک شدن سریع را هنگام کار بر روی تابلویی که باید آماده ارسال به موقع باشد، ضروری می‌دانند.

همه کاره و قوی بهترین آموزشگاه نقاشی شیراز

بسته به میزان رقیق شدن رنگ با آب، نقاشی تکمیل شده می تواند شبیه آبرنگ یا نقاشی رنگ روغن باشد.  تکنیک هایی وجود دارد که فقط برای نقاشان اکریلیک در دسترس است. و همچنین محدودیت هایی وجود دارد که فقط برای نقاشی اکریلیک اعمال می شود.

نقاشی با اکریلیک می تواند به همان اندازه با نقاشی رنگ روغن متفاوت باشد. همانطور که نقاشی آبرنگ با رنگ روغن متفاوت است و می توان با کاوش در خواص منحصر به فرد آن بسیار سرگرم کننده بود.

اگرچه رنگ های اکریلیک را می توان با آب آبیاری کرد. اما در صورت خشک شدن در برابر آب مقاوم هستند و در برخی شرایط می توانند کاملاً ضد آب باشند.  این معمولاً به سطح رنگ مورد استفاده و ضخامت رنگ بستگی دارد.

نقاشی شبیه آبرنگ بهترین آموزشگاه نقاشی شیراز

رنگ های اکریلیک را می توان به جای آبرنگ استفاده کرد. و برای مبتدیانی که می خواهند به سبک ملایم تری رنگ آمیزی کنند می تواند مفید باشد.  تفاوت هایی وجود دارد. اکریلیک‌ها نزدیک‌تر به رنگ مورد نظر خشک می‌شوند، معمولاً تا حدودی تیره‌تر، در حالی که آبرنگ‌ها روشن‌تر خشک می‌شوند و معمولاً نتایج غیرمنتظره‌ای می‌دهند.

. لایه بندی شفاف دوست داشتنی معمول آبرنگ های خوب را می توان با رنگ های اکریلیک به دست آورد

برخی از معایب را باید در نظر گرفت

یکی از معایب این است که اکریلیک ها در رنگ های کمتری در دسترس هستند. نمی توان منکر تنوع رنگ قابل توجه رنگ های روغنی و ظرافت های آبرنگی شد. بهترین آموزشگاه نقاشی شیراز

با این حال آنها به خوبی با هم ترکیب می شوند و طیف گسترده ای از رنگ ها را می توان با هم مخلوط کرد. و دوباره می توان از مواد افزودنی و مدیوم ها برای تغییر بافت نهایی استفاده کرد.

زمان خشک شدن سریع

برخی این را یک عیب می دانند و اگر رنگ خیلی سریع خشک شود ممکن است این اتفاق بیفتد.  در شرایط عادی رنگ ما به اندازه کافی قابل اجرا می ماند تا یک جلسه کامل شود، اما دما و جو تفاوت ایجاد می کنند.

 به خاطر داشته باشید که در صورت تمایل می توان روی رنگ خشک شده را رنگ کرد و رنگ را کاملاً تغییر داد

 همانطور که قبلاً ذکر شد، هنگامی که رنگ‌های اکریلیک خشک، در برابر آب مقاوم هستند. و پاک کردن آنها از سطوح جاذب مانند فرش و لباس بسیار دشوار است. بهترین آموزشگاه نقاشی شیراز

. برس ها و ابزارها باید به سرعت و اغلب تمیز شوند تا قابل استفاده باقی بمانند.  چاقوهای پالت فلزی براق زمانی که با رنگ خشک پوشانده شوند قابل بازخرید هستند. اما خراش دادن آنها به حالت اولیه ممکن است خسته کننده باشد.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی