بهترین کلاس دوخت در شیراز

Rate this post

آشنایی با انواع دامنها و تاثیرات آن بر اندام 1

در دامن ها همواره می بایست به نکات زیر توجه داشت : بهترین کلاس دوخت در شیراز

* طول دامن

هرقدر طول دامن بلند تر باشد بلند نمایی بیشتری در قد به وجود می آورد و پس از آن به ترتیب دامن کوتاه یا مینی ، دامن تاسر زانو از بلند نمایی پاها می کاهند.

* گشادی دامن

به میزان گشادی دامن، فرد چاق شده و در قد کوتاه نمایی ایجاد می شود.

 *عرض دم پای دامن

هر اندازه انتهای دامن عریض تر باشد فرد کوتاه تر دیده می شود.

* عرض کمر دامن

در صورتی که کمر دامن ۲ الی ۲ و نیم سانتی متر باشد، هیچ گونه تاثیر بصری منفی نداشته و فقط محل کمرپوشنده را نشان می دهد. هر قدر کمر دامن پهن تر از اندازه معمول گردد، طول بالاتنه کوتاه تر و کمر پهن تر نشان داده خواهد شد. در دامن های بدون کمر، طول بالاتنه بلند تر و کمر پهن دیده می شود.

١- دامن تنگ بهترین کلاس دوخت در شیراز

 دامن تنگ ساده را کلیه افراد چاق و لاغر می توانند مورد استفاده قرار دهند. ترکیب اصلی بدن را نشان داده و اثرات منفی و مثبت آن به حداقل می رسد.

* دامن کوتاه، طول پاها را بلند نشان می دهد. بهتر است کسانی که از این مدل استفاده می کنند، دارای پاهای صاف و شکیل باشند. برای افرادی که خیلی لاغر و کسانی که پاهای چاق دارند، توصیه نمی شود.

* دامن تاسر زانو نسبت به طرح قبلی کوتاه نمایی را در طول پا به وجود می آورد.

* طول پا را بلند نموده، برای افرادی که پاهای خیلی لاغر، خیلی چاق و یا افرادی که ایراد در پا دارند مناسب می باشد. برای افرادی که مشکل پا دارند، پیشنهاد می شود چاک دامن در پشت لباس و به صورت بسته تعبیه گردد. هرقدر دامن بلند تر باشد قد رانیزبلندتر می کند. بهترین کلاس دوخت در شیراز

۲-دامن خمره ای

 برای افرادی با باسن متوسط و قد بلند و یا با باسن کوچک مناسب تر است. معمولا قد این دامن کوتاه و نهایتا تا سر زانو در نظر گرفته می شود لذا فرد را کوتاه و باسن را بزرگ نشان می دهد.

٣- دامن فون بهترین کلاس دوخت در شیراز

 دامن فون برای افراد چاق و یا باسن بزرگ مناسب است چرا که برآمدگی و فرورفتگی های بین کمر و باسن را پنهان می سازد. فون بلند قد را بلند کرده و برای افرادی که پاهای خیلی چاق دارند و نمی توانند از دامن های تنگ چاک دار استفاده کنند، مناسب است. هر قدر اوازمان دم پای دامن بیشتر شود، کوتاه نمایی در قد افزوده خواهد شد.

۴- دامن کلوش

 * برای افرادی با باسن بزرگ و کمر پر مناسب است چرا که دامن در ناحیه باسن گشادی نداشته و گشادی کم آن در پای دامن، بیشتر شبیه فون روی بدن قرار می گیرد. ۲-۴ فرد را چاق تر کرده، عیوب ش کم و باسن را می پوشاند، بهتر است افراد چاق، از کلوش بلند و پارچه های تیره و لخت، استفاده نمایند. بهترین کلاس دوخت در شیراز

* فرد را کاملأ چاق و کوتاه نشان می دهد، در صورتی که چین یا پیلی در کمر داشته باشد، برای افراد باسن کوچک مناسب تر است. کوتاه این دامن برای افرادی با پاهای شکیل، مناسب است چرا که حجم زیاد دم پای دامن در افرادی که پاهای ظریف و لاغر داشته باشند، ایجاد تضاد می نماید.

۵- دامن ترک

 نسبت به فون، ترک ساده یا چهار ترک، فرد را بلند تر نشان می دهد. شش تام ترک برای همه افراد مورد استفاده داشته و نسبت به کلوش فرد را بلند تر نشان می ده از ۱۰ ترک به بالا به علت تعدد خطوط و حجیم تر شدن دامن، تاثیر چاق کنندگی آن افزایش می یابد. قابل ذکر است مقدار اوازمان نیز باید مد نظر قرار گیرد، هر قدر اوازماند پای دامن بیشتر باشد، تاثیر کوتاه نمایی آن افزوده خواهد شد.

* ترک با اوازمان کم دم پا، چاقی موضعی را پنهان می نماید. افراد چاق بهتر است از پارچه های لخت و تیره در این مدل استفاده نمایند. در این طرح دامن در قسمت باسن آزاد است. بهترین کلاس دوخت در شیراز

* ترک هایی که تا روی باسن چسبیده و از آن به بعد، اوزمان پیدا می کنند. برای افرادی با شکم و باسن بزرگ مناسب نمی باشد.

* در صورتی که دامن تا حدود زانو تنگ و از آن به بعد اوزمان زیاد داشته باشد، تاثیر پهن نمایی در باسن دارد.

شما می توانید ادامه مطالب را در مقاله بعد مطالعه فرمایید.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی