بهترین کلاس عکاسی شیراز

4/5 - (17 votes)

معرفی :

مرکز آموزش های بین المللی IHIM IRAN از سال 1390 با هدف توسعه مهارت های حرفه ای و تخصصی فعالیت خود را به صورت انحصاری در استان فارس آغاز نموده است. با توجه به نیاز جامعه و احساس کمبود در بخش عکاسی این مجموعه با هدف اشتغال زایی و کارآفرینی اقدام به راه اندازی دوره جامع عکاسی به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای کرده است . بهترین کلاس عکاسی شیراز آموزش عکاسی در شیراز

درباره ی دوره :

عکاسی به زبان ساده فرایند گرفتن نور با یک دستگاه شناخته شده به عنوان یک دوربین و ایجاد یک تصویر است. این دوربین می تواند ، از جمله دوربین های تلفن همراه، دوربین های دیجیتال و دوربین های آنالوگ سنتی، در فرم های مختلفی قرار گیرد.

انتخاب عکاسی برای شروع یک کسب و کار یک جهش بزرگ است، در درجه اول، به این دلیل که اکثر عکاسان جوان در مورد این کسب و کار نمی دانند. در کمتر از صد سال، عکاسی به  بخشی از تقریبا هر عنصر زندگی ما تبدیل شده است. آموزش عکاسی در شیراز

مزایای دوره : بهترین کلاس عکاسی شیراز

عکاسی می تواند به اهداف بسیاری خدمت کند و جنبه های زیادی داشته باشد. عکاسی می تواند یک داستان را بگوید، می تواند یک لحظه را در زمان ضبط کند، می تواند سند را ضبط کند، و می تواند هنر باشد. بسیاری از کاربردهای فنی برای عکاسی و همچنین آنهایی که اجتماعی و خلاق هستند وجود دارد. چگونگی استفاده و ارتباط برقرار کردن با عکاسی بسیار شخصی است.

عکاسی می تواند یک شکل هنری باشد، اما همه عکس ها به عنوان آثار هنری ایجاد نمی شوند. با این حال ، بسیاری از موزه های هنری و گالری های هنری در حال حاضر آثار عکاسی را نمایش می دهند. بهترین کلاس عکاسی شیراز

اگر به اندازه کافی در این حوزه فعالیت کرده و مهارت لازم برای ایجاد کسب و کار در حوزه عکاسی را به دست آورید ، قادر هستید این مهارت را به عنوان منبع کسب درآمد یا شغل آینده خود در نظر بگیرید.

در صورت تمایل می توانید دوره های جامع عکاسی را بدون هیچ گونه پیش نیازدر آموزشگاه ما (مرکز آموزش های بین المللی IHIM IRAN) با موفقیت پشت سر بگذارید.

محتوای دوره : بهترین کلاس عکاسی شیراز

آموزش کار با پارامترهای مختلف دوربین،سرعت شاتر،ایزو و دیافراگم…

آموزش تکنیکهای مختلف عکاسی: شب ، خبری، مستند، پرتره، طبیعت، شب و …به شیوه پروژه محور همراه با تورهای گروهی درون شهری

تقویت خلاقیت و دید هنری در عکاسی

به همراه آموزش ادیت عکس

به همراه ارائه گواهینامه معتبر و قابل ترجمه در پایان دوره بهترین کلاس عکاسی شیراز

با توجه به شرایط کنونی، کلیه کلاس ها با رعایت فاصله اجتماعی و همراه با اجرای پروتکل های بهداشتی از طرف وزرات بهداشت برگزار میگردد.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی