طراحی لباس تخصصی آنلاین

Rate this post

طراح لباس صحنه

 نقشی که طراح لباس صحنه، یا خیاط لباس های محلی و ویژه ایفا می کند. وابسته به اندازه و نوع شرکت شاغل در آن متغیر است. این شغل می تواند در طیفی از فعالیت ها از طراحی برای تئاتر، فیلم، صحنه، اپرا و باله تا تبلیغات تجاری برای تلویزیون با تولید لباس برای سریال های تاریخی و معاصر تغییر کند. طراحی لباس تخصصی آنلاین

 مهارت های لازم برای تولید کلیه محصولات این حرفه توانایی عالی در پژوهش همراه با تمایل به تحلیل و توانایی در تجسم ایده ها و تبدیل ایده از طرحی دو بعدی به طرح سه بعدی را شامل میشود. این شغل مستلزم درک خوب از برش الگوی مسطح و مدل سازی بر روی مانکن همراه با توانایی ادغام دو روش در صورت لزوم است. در اختیار داشتن مرجع عالی از مخاطبان صنعتی جهت قادر ساختن طراح به تأمین انواع پارچه. تزیینات و موارد مناسب جهت خلق ظاهر مطلوب و مد نظر از ضروریات این کار محسوب میشود.

 در تولیدات با حجم وسیع تر، طراح لباس صحنه همکاری نزدیکی با کارگردانان، تولید کنندگان و طراحان حرکت فیلم، نمایش یا سریال دارد و همچنین تیم تولید را هدایت می کند. این شغل از مشاغلی چون دستیاران طراحی، جامه دار، دستیار جامه دار، خیاطان زن و کلاه گیس سازان تشکیل شده است.

طراحی لباس تخصصی آنلاین

به منظور حصول موفقیت در تولید محصول، مهارتهای پژوهشی عالی، دانش و شناخت راجع به شخصیت ها، تحرکات بازیگران و شناخت صحنه و تعیین پویایی های لازم ضروری است. گاهی طراحان لباس صحنه به صورت تمام وقت و به عنوان لباس دوزان شبانه روزی به استخدام شرکتی در می آیند. با این وجود، اعم از اینکه کار برای تلویزیون، فیلم یا تئاتر باشد. فرایند استخدام بر مبنای طراح مستقل بر طبق قرارداد که به واسطه یک کارگزار باشد، به نفع این طراح است. لازمه کار یک طراح لباس صحنه انعطاف در ساعت کاری است. چون زمان در این شغل به نوع تولید، زمان های تمرین و پرو بستگی دارد. طراحی لباس تخصصی آنلاین

 بسیاری از طراحان لباس صحنه دوره های درسی خاصی را در طراحی لباس صحنه و تئاتر در رشته طراحی مد می گذرانند. به عنوان راهی دیگر،. برخی طراحان به واسطه شرکت تولید کننده و حین کار به عنوان دستیار جامه دار با دستیار لباس صحنه آموزش دیده. و به طراح لباس صحنه بدل می شوند. فرصتهای بسیاری برای کسب تجربه همراه با کار برای گروه های تئاتر محلی. کمک به اجرای تولیدات در مقیاس اندک، همکاری با خیاطان جامه دار و تهیه طرح های لباس صحنه برای تولیدات غیرحرفهای محلی، برای این دسته از طراحان وجود دارد.

مهارت های خاص یک طراح لباس صحنه : طراحی لباس تخصصی آنلاین

دانش و شناخت خوب و کافی از تاریخ مد

مهارت های پژوهشی عالی همراه با توانایی تفسیر و تعبیر ایده ها

داشتن نگاه خوب و دقیق نسبت به جزئئیات و توانایی تولید لباس هایی با ظاهر معتبر

مهارت های الگوسازی و پرو لباس

توانای اعمال تغییرات سریع و خلاق بودن

توانایی به تصویر کشیدن ایده ها

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی