طراحی لباس عروس

Rate this post

اصول کار طراحی

پس از آغاز به کار طراحی رعایت یک سری از اصول کار به شما کمک می کند که راحت تر طراحی کنید. و زود خسته نشوید تا بتوانید طرح ارزشمندی خلق کنید. طراحی لباس عروس صنعت و معدن شیراز

1

فاصله چشم تا صفحه کار باید سه برابر اندازه طرح مورد نظر باشد. همچنین هنگامی که می خواهید به یک تابلوی نقاشی یا مجسمه بنگرید. باید به اندازه سه برابر اندازه آن اثر ، از کار فاصله داشته باشید تا در بهترین زاویه دید قرار بگیرید.

2 طراحی لباس عروس صنعت و معدن شیراز

کاغذ طراحی را روی میز که با شیب و زاویه مناسب از بدن قرار گرفته است بگذارید. در صورت نداشتن دسترسی به میز طراحی کاغذ را روی تخته شاسی قرار دهید، تخته را در حالت نشسته روی پا بگذارید و سمت دیگر آن را به میزی تکیه دهید. تا با زاویه نزدیک به 45 درجه از بدن قرار گیرد.

3

اشتباه رایج بیشتر هنرجویان طراحی کردن بر روی سطح صاف است. که باعث می شود بدن به صورت خمیده قرار بگیرد تا زاویه مناسب با صفحه کار ایجاد شود. در واقع به جای این که بدن صاف باشد و صفحه کار زاویه دار، بدن خمیده و صفحه کار صاف خواهد بود . در نتیجه با این شیوه نادرست فرد زود خسته می شود و کار را ترک می کند.

4 طراحی لباس عروس صنعت و معدن شیراز

شیوه دست گرفتن مداد در هنگام طراحی کردن با هنگام نوشتن تفاوت دارد . برای طراحی کردن، مداد را از بخش بالاتراز جایی که به طور معمول برای نوشتن استفاده می شود، می گیرند. به صورتی که انگشت اشاره کشیده و صاف بر روی مداد قرار می گیرد. و انگشتان دیگر کمتر خم می شوند و به صورت کشیده تر در کنار مداد قرار می گیرند.

5

پس از مدتی که به کار طراحی سرگرم بودید ، به چشمانتان استراحت دهید . برای این کار باید از نزدیک به یک نقطه دور دست بنگرید و دوباره به نزدیک نگاه کنید. در واقع این ورزشی برای چشم است که باعث می شود چشم ها زود خسته نشود. تا بتوانید زمان بیشتری مشغول طراحی کردن باشید و آسیبی به چشمانتان وارد نشود.

طراحی لباس عروس

6

در محیط کار باید نور کافی و جریان هوا وجود داشته باشد . برای این که محیط کار را به فضای آرامش بخشی تبدیل کنید می توانید از موسیقس ملایم در زمان کارتان استفاده کنید. همین نکته به ظاهر ساده تاثیر بسیاری بر کیفیت کار شما دارد.

7 طراحی لباس عروس صنعت و معدن شیراز

همیشه پیش از رنگ آمیزی طرحتان ، نخست رنگ ها را به ویژه رنگ هایی که ترکیب کرده اید. را روی یک تکه کاغذ دیگر از همان جنس امتحان کنید تا مطمئن شوید رنگ ، مناسب است.

8

توجه داشته باشید طرحی که روی کاغذ می کشد تعادل داشته باشد تا برای چشم خوشایند باشد. به بیان دیگر، نخست مرکز صفحه را پیدا کنید و نسبت به آن مرکزیت ، فضای طرح تان را بکشید. طرح را در یک گوشه کاغذ کشیدن یا تمایل به پایین یا بالای صفحه داشتن، باعث می شود. طرح از تعادل خارج شود و سنگینی کار در یک سو بیشتر باشد و مزون نخواهد بود. رعایت تعادل یکی از اصول بسیار مهم در ترکیب بندی است. طراحی لباس عروس صنعت و معدن شیراز

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی