مدیریت زمان در آیلتس-07136267240

Rate this post

چگونه در لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ آیلتس زمان را مدیریت کنیم؟

مدیریت زمان در آزمون آیلتس بسیار مهم است. کل آزمون آیلتس 2 ساعت و 45 دقیقه طول می کشد و آیلتس ریدینگ، لیسنینگ آیلتس و رایتینگ آیلتس باید در یک جلسه و در 2 ساعت و نیم انجام شود. از آنجایی که نمره منفی در آیلتس وجود ندارد، بهتر است تمام در اینجا چند نکته به شما کمک می کند تا بدون هیچ مشکل و مشکلی امتحان را پشت سر بگذارید.مدیریت زمان در آیلتس-07136267240

سوالات را امتحان کنید. امتیاز بالا را از دست ندهید زیرا نتوانستید مقاله را کامل کنید

نکات شرکت در آزمون آیلتس:مدیریت زمان در آیلتس-07136267240

هرگز بدون آمادگی و دانستن فرمت و زمان مجاز برای هر بخش و زمان کلی برای کل آیلتس برای شرکت در آزمون آیلتس شرکت نکنید. هنگامی که با آزمون آشنا شدید و چند بار تمرین کردید، می توانید بدون استرس به آزمون بروید. همچنین، اگر با آیلتس آشنایی ندارید. زمان زیادی را با خواندن . دستورالعمل ها و درک اینکه چقدر زمان مجاز دارید تلف خواهید کرد.

زمان آمادگی برای آزمون به مهارت شما نیز بستگی دارد – بنابراین سطح مهارت انگلیسی خود را بدانید و بر اساس آن کار کنید. اگر مهارت زیادی ندارید .حداقل 2 تا 3 ماه برای آماده شدن برای آزمون وقت بگذارید. وقتی به خوبی آماده شدید، می توانید بدون هیچ مشکلی تمام پاسخ ها را در تمام بخش های آیلتس امتحان کنید.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات

که آزمون‌دهندگان مرتکب می‌شوند این است که در روز امتحان به دلیل تمرین و مطالعه برای امتحان خسته شده‌اند. این نشان می دهد که آنها آمادگی ذهنی برای نوشتن امتحان را ندارند. بنابراین، فرد باید آرام و بدون استرس باشد. شب قبل از آزمایش، زود بخوابید و به اندازه کافی بخوابید تا صبح روز بعد بدون استرس و آرامش بیدار شوید.

اشتباه دیگر مدیریت زمان در آیلتس-07136267240

این است که سعی کنید آزمایش را با معده خالی انجام دهید. اگر در طول آزمون گرسنه باشید. بیشتر از نوشتن پاسخ های مناسب یا سوالات داده شده به غذا فکر می کنید. بنابراین، قبل از شروع امتحان مطمئن شوید که خوب غذا خورده اید.

در طول آزمایش، زمانی که چند ثانیه در بین بخش‌ها در اختیار دارید، چشمان خود را ببندید تا خود را آرام کنید. نفس بکشید و استراحت کنید. زمانی که وقت دارید، کشش دهید. یک بدن سالم قوی به شما کمک می کند عملکرد بهتری داشته باشید و همچنین در زمان صرفه جویی کنید.مدیریت زمان در آیلتس-07136267240

آیلتس یک آزمون استاندارد است. همیشه ساختارها و انواع سوالات یکسان با طرح بندی یکسان برای سوالات خواهد داشت . همچنین به همان میزان زمان اختصاص داده می شود. بنابراین تمرین کنید و یاد بگیرید که بدن و ذهن خود را طوری آموزش دهید که در 3 ساعت زمان مشخص شده بنشیند تا بدون خسته شدن، آزمون را کامل کنید.

قبل از شرکت در آزمون،مدیریت زمان در آیلتس-07136267240

با انواع مهارت ها مانند مهارت های یادداشت برداری، مهارت های بازنویسی، مهارت های نوشتاری و غیره، تمرین کنید و با آن ها آشنا باشید. اگر ارزیاب نتواند آنچه را که در پاسخنامه خود نوشته اید بخواند، نمره هایی را از دست خواهید داد. به نوبه خود بر روی امتیاز شما تأثیر می گذارد. اگر دست‌نویسی شما مناسب نیست، نوشتن خوانا را تمرین کنید، زیرا امتحان کردن آن برای اولین بار در طول امتحان زمان‌بر است.

فرمت آزمون را بدانید. قبل از آزمون از تمام دستورالعمل‌های سؤالات هر ماژول آگاه باشید. زیرا خواندن و درک آنها در طول آزمون زمان بیشتری را صرف می‌کند.

بهترین راه برای دستیابی به تمام موارد فوق، پیوستن به یک آموزشگاه یا آموزش مربیگری است. که با تمام بخش‌های آیلتس آشنا باشد و در مورد وظایف آیلتس رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس بازخورد شما را ارائه دهد.

تست های تمرینی کامل زیادی را به صورت آنلاین یا از روی کتاب ها انجام دهید و خودتان وقت بگذارید. اگر احساس می کنید که برای یک بخش زمان زیادی صرف می کنید، روی آن کار خاص کار کنید تا زمانی که آن را به درستی انجام دهید.

نکات مدیریت زمان در لیسنینگ آیلتس

Listening آیلتس دارای 40 سوال از 4 بخش است که باید در 30 دقیقه پاسخ داده شود. در بخش اول / ضبط 2 بلندگو، در بخش دوم یک بلندگو، در بخش سوم 2 بلندگو و قسمت آخر دارای یک بلندگو است. در حین پخش صدای ضبط شده از تغییر یک بلندگو به بلندگوی دیگر آگاه باشید. بخش آخر از آنجایی که یک سخنرانی است نسبتاً دشوار است.

بعد از هر بخش، زمان کمی برای آماده شدن برای بخش بعدی دارید. از این زمان عاقلانه استفاده کنید. سعی نکنید همه چیز را بخوانید زیرا زمان بیشتری را صرف می کند. جاهای خالی را بخوانید زیرا به جستجوی کلمات در ضبط کمک می کند.

سوال و کلمات کلیدی را از سوالات چند گزینه ای مشخص کنید. به اعداد، نام ها و نقاط عطف گوش دهید. در طول آزمون.آنها به عنوان راهنما در طول ضبط عمل می کنند.

به نمودارها، نقشه ها و نمودارها نگاه کنید. به عناوین و کلمات کلیدی توجه کنید. جزئیات محور X و Y را به خاطر بسپارید.

پس از اتمام تمام ضبط ها، 10 دقیقه فرصت دارید تا پاسخ های خود را به اسکریپت پاسخ منتقل کنید.

نکات مدیریت زمان ریدینگ آیلتس مدیریت زمان در آیلتس-07136267240

برای هر قسمت، 3 تا 5 دقیقه برای جستجوی خطاها و بررسی اینکه آیا پاسخ درست را در برابر شماره پاسخ درست رونویسی کرده اید، اختصاص دهید.

5 تا 7 دقیقه وقت بگذارید تا اصل متن را بفهمید. عبارت پایان نامه را در هر پاراگراف بیابید و خلاصه هر پاراگراف را در کنار پاراگراف مربوطه در چند کلمه یادداشت کنید.

زیر کلمات کلیدی خط بکشید.

زمان زیادی را برای یک سوال صرف نکنید. اگر نمی توانید پاسخ ها را پیدا کنید، به سؤال بعدی بروید.

نکات مدیریت زمان رایتینگ آیلتس مدیریت زمان در آیلتس-07136267240

در بخش Writing دو کار باید تکمیل شود. وظیفه 1 یا نوشتن نامه یا شرح نمودار است و وظیفه 2 یک مقاله است. شما باید 20 دقیقه را برای کار 1 و 40 دقیقه را برای کار 2 صرف کنید.

برای کار 1، 3 دقیقه به برنامه ریزی، 10 دقیقه برای نوشتن و 2 دقیقه برای بررسی پاسخ خود اختصاص دهید.

از آنجایی که وظیفه 1 صرفاً توصیفی است، دقیقاً آنچه را می بینید یادداشت کنید.

برای کار 2، 5 تا 7 دقیقه برای برنامه ریزی، 30 دقیقه برای نوشتن و 3 تا 5 دقیقه برای بررسی پاسخ خود اختصاص. چندین موضوع در وب سایت آیلتس و سایر وب سایت های آنلاین موجود است. تحقیق کنید و با انواع موضوعات آشنا باشید تا نوشتن ایده ها و برنامه ریزی مقالات خود را برای شما آسان تر کند.مدیریت زمان در آیلتس-07136267240

تست های تمرینی کامل زیادی را به صورت آنلاین یا از روی کتاب ها انجام دهید و خودتان وقت بگذارید. اگر احساس می کنید که برای یک بخش زمان زیادی صرف می کنید، روی آن کار خاص کار کنید تا زمانی که آن را به درستی انجام دهید.

 

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی