کلاس ارز دیجیتال در شیراز

Rate this post

دوج کوین بخریم یا نه؟ کمی احتیاط کنید! کلاس ارز دیجیتال در شیراز

قیمت دوج کوین در روزها و هفته های گذشته جهش های خیره کننده ای را ثبت کرده است،اما این سودها تنها یک روی سکه هستند. کلاس ارز دیجیتال در شیراز

اگر شما هم احساس میکنید از جهش دوج کوین جا مانده اید و قصد دارید سرمایه خود را وارد این بازار پر نوسان کنید،خواندن این مقاله برای شما میتواند مفید باشد.

جکسون پالمر، بنیان گذار دوج کوین، فوریه سال 2014 تصمیم گرفت تا محدودیت عرضه دوج کوین را حذف کند.پیش از این تاریخ عرضه دوج کوین در عدد 100 میلیارد واحد محدود شده بود.اما در حال حاضر هیچ محدودیتی برای تولید دوج کوین وجود ندارد.

در حال حاضر هر دقیقه 10000 دوج کوین جدید در قالب پاداش بلاک،به بلاک چین این ارز دیجیتال اضافه می شود.به عبارت دیگر در هر روز 4/14 میلیون دوج کوین جدید ایجاد می شود.یعنی سالانه بیش از 5 میلیارد واحد دوج کوین .

انتشار زیاد و بی انتهای کوین های جدید عرضه را به شدت بالا می برد.به طوری که در بلند مدت عرضه بسیار بیشتر از تقاضا خواهد بود .

برای درک بهتر این موضوع، کلاس ارز دیجیتال در شیراز

فکر کنید در حال پارو کردن برف در یک کولاک هستید که هیچوقت هم به پایان نمیرسد،اگر همه محل دست به دست هم بدهند،می توان برف ها را پارو کرد ولی در نهایت احتمال اینکه برف پیروز میدان باشد بیشتر است.

بنیان گذار اصلی دوج کوین،6 سال قبل از این پروژه جدا شده و هیچ فعالیتی برای بهبود آن ندارد .

از سال2015 تا 2018 حتی یک بروز رسانی برای آن منتشر نشده است.

برای مقایسه ،بهتر است بدانید که شبکه بیت کوین تقریبا هر روز به روزرسانی می شود.

تنها دلیل صعود دوج کوین،طرفداران و جامعه متحد دوج کوین است.این افراد به کمک میم هایی که گاها توسط افرادی معروف مانند ایلان ماسک یا اسنوپ داگ منتشر می شود،تقاضا برای دوج کوین و قیمت آن را بالا می برند.

ممکن است قیمت دوج کوین بعد از این هم بنا به همین دلایل پامپ شود. کلاس ارز دیجیتال در شیراز

اما به یاد داشته باشید که این رشد قیمتی عوامل بنیادی و علمی محکمی ندارد و ممکن است قیمت این ارزدیجیتال به همین سرعتی که بالا رفته است در روزها یا هفته های آتی سقوط کند. پس در سرمایه گذاری در دوج کوین اندکی احتیاط کنید.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی