کلاس طراحی لباس در شیراز

Rate this post

آموزش طراحی لباس در شیراز

اموزش طراحی مد و لباس در شیراز

ورک شاپ تخصصی طراحی لباس

?Have you ever sat on Ray Ban

مرکز آموزش های بین المللی خانه صنعت،معدن ایرانیان تنها نماینده انستیتو طراحی اروپا در ایران وتخصصی ترین مرکز برگزار کننده دوره های طراحی مد و لباس در شیراز اولین ورک شاپ تخصصی طراحی لباس با حضور پروفسور جيوواني اٌتونِلو ‌‎رييس دپارتمان هنر دانشگاه IED ايتاليا  با میزبانی هنرمندان،طراحان مد و لباس، طراحان گرافیک، طراحان و سازندگان زیورالات، عکاسان، طراحان صنعتی، معماران و طراحان داخلی  در تاریخ دوم اسفند ماه 97 برگزار نمود.

هدف از برگزاری این ورک شاپ افزایش خلاقیت و آشنایی با ایده های جدید در طراحی لباس بود.

چه دلیل باید وجود داشته باشد که دانشجویان در این دانشگاه درس بخوانند؟

دانشگاه   IED در حدود پنجاه سال در زمینه های مد، طراحی، ارتباطات و مدیریت بصری فعالیت می کنند. IED یک دانشگاه بین المللی است که به دانشجویان مدرک درجه اول می دهد.

دانشجویان در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دوره های حرفه ای مستر و دوره های آموزشی پیشرفته تحصیل خواهند کرد.

  • همکاری با شرکت های بزرگ در دنیا یکی از عوامل اساسی در استراتژی IED است.
  • Istituto Europeo Design به عنوان دانشگاهی که تمام مشاغل بین المللی، دانشجویان با ملیت های و فرهنگ های مختلف را می پذیرد.
  • دانشگاه طراحی لباس از متخصصان و حرفه ای ها تشکیل شده است که توانایی تدریس و مهارت های کاربردی خلاقانه را آموزش می دهد.

کلاس طراحی لباس در شیراز

پروفسور جيوواني اٌتونِلو 

‌‎رييس دپارتمان هنر دانشگاه IED ايتاليا و استاد مدعوِ دانشگاه پلی تکنیک میلان، آکادمی لا اسکالا، آكادمي داموس، موسسه آموزشی فرهنگی ایتالیا در مسکو، آکادمی هنرهای زیبا در تفلیس، دانشکده FAD هند ، Ural Federal University of Architecture in Ekaterinburg روسیه ، Universidad de Los Andes and Tadeo in Bogotá کلومبیا وUniversity of Tsinghua, Senmiao, Yingsheng, BIFT  Beijing, NUCH, IDAF در سئول می باشند و از طرف مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN برای آموزش طراحی لباس در شیراز به ایران دعوت شده اند.

IED Istituto Europeo di Design: در 50 سال اخیر، IED دانشجویان تحصیل کرده حرفه ای و موفقی در زمینه های طراحی، مد، هنرهای تجسمی و مدیریت داشته است. IED دارای شبکه بین المللی آموزش عالی در ایتالیا، اسپانیا، برزیل و چین است. 

محوطه دانشگاهی IED فلورانس با وسعت 2380 متر مربع در سال 2008 با هدف آموزش افراد. متخصص که توانایی ایجاد خلاقیت در توسکانی را داشته باشند، تاسیس شد.در این دانشگاه دوره های سه ساله کارشناسی، کارشناسی ارشد، شبانه، یک ساله و دوره های تابستانه به زبان های ایتالیایی و انگلیسی برگزار می شود.

همچنین به عنوان طراح و مشاور با برندهای زیر همکاری دارند:

کلاس طراحی لباس در شیراز

 

  1. Salvatore Ferragamo
  2. Bottega Veneta
  3. Hugo Boss
  4. Mandarina Duck
  5. Rubelli
  6. Conbipel
  7. ‌‌‏Carrefour
  8. Artsana
  9. Lancia
  10. Ethos

چرا دوره های طراحی لباس مرکز آموزشهای بین المللی صنعت و معدن ایرانیان ؟ IHIM IRAN

مرکز آموزشهای بین المللی صنعت و معدن ایرانیان تنها مرکز ارایه کننده دوره های آموزشی مطابق با سرفصل های بین المللی و تنها نماینده دانشگاه IED ایتالیا در ایران با بیشتر از 10 سال سابقه می باشد.

آیا دوره های طراحی لباس ارایه شده در IHIM IRAN نیاز به دانش قبلی یا پیش نیاز دارد؟

خیر،دوره جامع طراحی مد و لباس در این مرکز از پایه ارایه می گردد.

آیا این مرکز دوره های آنلاین طراحی لباس را برگزار می نماید؟

بله،با توجه به نیاز دانشجویان شهرها و شهرستانهای مختلف در دپارتمان آموزشهای راه دور مرکز،آموزشها با همان کیفیت دوره های حضوری به صورت مجازی برگزار می گردند.

آیا امکان دریافت مشاوره قبل از ثبت نام وجود دارد؟

بله،شما می توانید هم اکنون با شماره های مرکز 07136267240 (10 خط) تماس بگیرید و ازمشاوره رایگان با کارشناسان دپارتمان استفاده نمایید.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی