آموزشگاه طراحی مد و لباس در شیراز-07136267240

5/5 - (1 امتیاز)

6 طراح برتر برای الهام گرفتن از مد آموزشگاه طراحی مد و لباس در شیراز-07136267240

همانطور که ممکن است تا به حال بدانید، مد یکی از علایق من است. بیشتر الهام من از تماشای مردم، حالات، الگوها، پارچه ها و رنگ ها می آید. در حالی که من از بسیاری از طراحان پیروی نمی کنم، من تعداد کمی از آنها را دارم که واقعاً آنها را دوست دارم. برای مثال، زیبایی‌شناسی برخی از طراحان، مانند Etro Milano، در طول سال‌ها الهام‌بخش من بوده است. لباس های طراح بدون شک می توانند گران یا خارج از بودجه باشند، اما ایده ها و سبک های جدیدی را ارائه می دهند. بنابراین، می‌خواهم شش طراح برتر را با شما به اشتراک بگذارم که بر نحوه چیدمان قطعات تأثیر گذاشته و به من در ایجاد لباس‌های خودم کمک کرده‌اند.

1. Zimmermann – آراسته ترین آموزشگاه طراحی مد و لباس در شیراز-07136267240

خواهران نیکی و سیمون زیمرمن بیش از 25 سال پیش برندی به نام خود را در سیدنی استرالیا راه اندازی کردند. سیمون تولید و فروش را مدیریت می کند، در حالی که نیکی مسئول جنبه خلاقانه کارها است. او طراح شگفت‌انگیز پشت این نیروگاه استرالیایی است و مطمئناً می‌داند که چگونه در هفته مد بدرخشد. وقتی کسی به زیمرمن فکر می‌کند، طرح‌های گل‌های بامزه و سرگرم‌کننده، سیلوئت‌های عشوه‌گر، و یک زن مرموز جذاب همه به ذهن می‌رسد. نیکی قطعا می داند که چگونه لباس هایی بسازد که جذاب و بیان کننده باشند. من فقط زیبایی آزادانه او را دوست دارم: از لباس های تازه، زنانه و الهام گرفته از بوهو گرفته تا تمام جزئیات چشم نواز، طرح های او هر بار قلبم را ذوب می کند.

نکاتی برای ایجاد ظاهری مشابه:

به دنبال تکه‌هایی مانند لباس ابریشمی، دامن یا کت و شلوار باشید که دارای طرح‌های رویایی گل‌دار، توری پیچیده و حسی رمانتیک باشد.

سعی کنید از نوعی اکسسوری مانند کمربند/کرست با الگوی متضاد یا حتی یک جفت گوشواره لوستر بزرگ استفاده کنید. این یک حس زنانه کامل را به لباس شما اضافه می کند.

2. کاوالی – ماجراجوترین آموزشگاه طراحی مد و لباس در شیراز-07136267240

طراح مد ایتالیایی روبرتو کاوالی، که به خاطر برند لباس های لوکس، زرق و برق بوهمی-راکر، استایل های پر زرق و برق، و البته چاپ پلنگی کاوالی معروف است، نامی شناخته شده در دنیای مد است. چیزی که در مورد مد فوق‌العاده او دوست ندارید – از ترکیب عجیب و غریب و لایه‌بندی پرینت‌ها گرفته تا حال و هوای هیپی‌ها و الهه‌های راک دهه ۷۰ بسیار جادویی و غریب به نظر می‌رسد. همه چیز سرگرم کننده، بازیگوش و اغراق آمیز است. در این مورد، بیشتر بیشتر است – درست همانطور که من آن را دوست دارم!

نکاتی برای ایجاد ظاهری مشابه: آموزشگاه طراحی مد و لباس در شیراز-07136267240

طرح‌های پررنگ بزرگ چیزی است که ما به دنبال آن هستیم، از پلنگ گرفته تا قبیله‌ای، گل‌ها، و تکه‌های تکه‌ای با بافت‌های غنی – ما همه آن‌ها را می‌خواهیم. و منظورم از “همه” جفت کردن آنها در یک لباس است. به یاد داشته باشید که ما به دنبال ظاهری فوق العاده هستیم.

لایه بندی پارچه ها الزامی است، اما مطمئن شوید که همچنان به ظاهر شما روان و حرکت می دهد. ما می خواهیم آن حال و هوای رویایی، آزاده و هیپی-بوهو را به ما بدهیم.

3. دیور – زنانه ترین آموزشگاه طراحی مد و لباس در شیراز-07136267240

کریستین دیور یک شیک پوش فرانسوی بود که بیشتر به خاطر خانه مد خود که اغلب از آن به عنوان دیور یاد می شود، شناخته می شود. این طراح عشق زیادی به معماری داشت و بسیاری از طرح های او بر شکل و فرم بدن زن تاکید داشت. سبک‌های فوق‌العاده زنانه و سیلوئت‌های منحصربه‌فرد دیور چیزی است که من در مورد مجموعه‌های او قدردانی می‌کنم. هیچ چیز بیشتر از دیور نمی تواند مد لباس های بالا را بیان کند.

نکاتی برای ایجاد ظاهری مشابه:

وقتی صحبت از دیور به میان می‌آید، شما به دنبال لباس‌های ساعت شنی فوق‌العاده زنانه، دامن‌های حجیم، ژاکت‌های رنگارنگ منحنی یا حتی یک کت و شلوار براق هستید. اشکالی ندارد که از طراحان الهام بگیرید، اما همیشه باید (قانون طلایی) را به خاطر داشته باشید که قطعه مناسبی را که تیپ بدنی شما را می پسندد پیدا کنید. تناسب حرف اول را می زند.

4. گوچی – رساترین آموزشگاه طراحی مد و لباس در شیراز-07136267240

طراح بانفوذ و مبتکر ایتالیایی گوچیو گوچی برند معروف مد گوچی را تاسیس کرد. او بیشتر به خاطر پرینت های رنگارنگ و فوق التقاطی، کلکسیون لباس های گلدوزی شده و اکسسوری های لوکس شهرت داشت. گوچی قطعا صنعت مد را با طبیعت ریسک پذیر خود متحول کرد. در حالی که او دیگر زنده نیست، من فقط رویکرد مدرن این برند به مد را می‌ستایم – این کاملاً قدرت، اعتماد به نفس و آزادی بیان خود را فریاد می‌زند. نیاز است بیشتر بگویم؟

نکاتی برای ایجاد ظاهری مشابه:

ترکیب چاپ را به یک سطح کاملاً جدید ببرید. ما می خواهیم از سر تا پا پرینت های متقابل داشته باشیم – این به معنای جوراب نیز است. من در مورد کاناپه قدیمی مادربزرگ یا کاغذ دیواری گلدار دهه 70/80 صحبت می کنم. هرچه چاپ عجیب تر باشد، بهتر است.

به دنبال آن قطعه کمی بزرگتر باشید، چه کت و شلوار یا یک لباس. وقتی صحبت از گوچی به میان می‌آید، روشی است که می‌توانید بدون زحمت آن را انجام دهید.

5. فلسفه – عاشقانه ترین

آلبرتا فرتی، طراح مشهور ایتالیایی، Philosophy را در سال 1984 با تمرکز بر لباس پوشیدن ملایم و زنانه برای روزها و شب ها تأسیس کرد. در سال 2014، لورنزو سرافینی نقش کارگردان خلاق را برعهده گرفت و به ریشه‌های رمانتیک این برچسب جذابیت بخشید. لباس‌های سیال آن‌ها دارای روکش‌ها، توری، گل‌های ریز و حاشیه‌های ناهموار است که طرح‌های سرافینی را در هنگام حرکت زیبا می‌کنند. آنها تعادل کاملی بین ترکیبی از نوستالژی و مدرنیته هستند. من از طراحی های زیبای او سیر نمی شوم!

نکاتی برای ایجاد ظاهری مشابه: آموزشگاه طراحی مد و لباس در شیراز-07136267240

به دنبال لباس‌های روان سفید و رمانتیک با برش‌های ظریف، روفله‌ها، توری یا گل‌های ریز باشید.

مطمئن شوید که یقه‌ها تا حدودی فرو رفته یا روی یک شانه می‌لغزند. ایده این است که طوری به نظر برسد که گویی خیلی تلاش نمی کنید.

6. Etro Milano

او با استفاده از علایق خود برای سفر و تاریخ به عنوان تبدیل کننده مواد برای لباس، الهام بخش ساخت خط مد شد و به بسیاری از پارچه های لوکس جان بخشید. ترکیب پرشور Etro Milano از طرح‌های غیرمتعارف، آینده‌گرایی قومیتی، و پارچه‌های زیبا، مجموعه‌های آن‌ها را تازه و نوآورانه می‌سازد. من شیفته Etro Milano و هنر غنی، زیبایی‌شناختی و خارق‌العاده آن‌ها به همراه توانایی آن‌ها در تقابل با الگوهایی هستم که با استعدادی بی‌دردسر با هم ترکیب شده‌اند.

نکاتی برای ایجاد ظاهری مشابه:

با بافت‌های مختلف، الگوهای منحط، و مواد بسیار تزیین‌شده بازی کنید تا به اندازه کافی از هیپی هیپی‌ها برای داشتن ظاهر Etro Milano استفاده کنید.

منگوله ها، حاشیه ها و گلدوزی بهترین دوستان شما در انتخاب لوازم جانبی هستند. منحصر به فرد و تکرار نشدنی کلید است.

 

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی