آموزش آیلتس در شیراز

Rate this post

آیلتس چیست؟

سیستم تست زبان انگلیسی بین المللی (IELTS) ، مخفف : The International English Language Testing System ، محبوب ترین آزمون مهارت زبان انگلیسی در جهان برای آموزش عالی و مهاجرت جهانی است. آموزش آیلتس در شیراز

چرا IELTS مهم است؟

بیش از 11،000 سازمان در سراسر جهان به IELTS اعتماد می کنند، بنابراین هنگامی که شما آزمون را می گیرید، می توانید مطمئن باشید که توسط موسسات آموزشی، کارفرمایان، دولت ها و سازمان های حرفه ای در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. IELTS به عنوان یکی از پیشگامان چهار مهارت زبان انگلیسی تست 30 سال پیش شناخته شده، IELTS همچنان استاندارد را برای آزمایش زبان انگلیسی امروز ادامه می دهد. دولت های استرالیا، کانادا، نیوزیلند و انگلستان از IELTS برای پردازش برنامه های مهاجرت استفاده می کنند.

چگونه IELTS کار می کند؟ آموزش آیلتس در شیراز

 IELTS توسط برخی از کارشناسان ارزیابی زبان پیشرو در جهان توسعه یافته است. و طیف گسترده ای از مهارت های انگلیسی مورد نیاز برای موفقیت در شغل جدید خود یا تحصیل در خارج از کشور را آزمایش می کند. شما بر روی عناصر زیر ارزیابی خواهید شد: مهارت های Listening ، Reading، Writing ،Speaking

انتخاب آزمون مناسب

 دو آزمون IELTS موجود است – آموزش عمومی IELTS یا آکادمیک IELTS. تست انتخابی شما باید بر اساس آنچه که شما می خواهید انجام دهید باشد. IELTS Academic – اقداماتی را انجام می دهد که آیا سطح مهارت زبان انگلیسی شما مناسب برای یک محیط دانشگاهی است. این نشان دهنده جنبه های زبان دانشگاهی است و. ارزیابی می کند که آیا شما آماده شروع آموزش یا تحصیل هستید.

آموزش عمومی IELTS آموزش آیلتس در شیراز

 مهارت های زبان انگلیسی را در یک زمینه عملی و هر روز اندازه گیری می کند. وظایف و تست ها هر دو محل کار و شرایط اجتماعی را منعکس می کند. اگر شما تست IELTS را برای حمایت از درخواست ویزا بریتانیا برای کار،. زندگی یا تحصیل در انگلستان در نظر بگیرید، ممکن است لازم باشد IELTS را برای ویزای انگلیس و مهاجرت (UKVI). یا آموزش عمومی یا آموزش عمومی IELTS برای آزمون مهارت های زندگی بفرستید.

چه کسی صاحب IELTS است؟

 IELTS به طور مشترک متعلق به شورای بریتانیا، IDP: IELTS استرالیا و ارزیابی کمبریج انگلیسی است.

فرمت تست در IELTS آموزش آیلتس در شیراز

همانطور که گفتیم چهار مهارت وجود دارد:. گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن. دو ماژول مختلف IELTS وجود دارد: آموزش علمی و عمومی. تست های سخنرانی و گوش دادن در هر دو ماژول یکسان هستند.، اما تست های خواندن و نوشتن متفاوت هستند.

شما می توانید ماژول دانشگاهی را انتخاب کنید. اگر می خواهید در مقطع کارشناسی ارشد یا تحصیلات تکمیلی تحصیل کنید، یا اگر شما به دنبال ثبت نام حرفه ای ، E.G. پزشکان و پرستاران هستید. همچنین ماژول آموزش عمومی این را انتخاب کنید اگر مایل به .مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان هستید، (به عنوان مثال استرالیا، کانادا، نیوزیلند، انگلستان) یا اگر بخواهید در سطح درجه پایین تحصیل کنید.

نحوه برگزاری امتحان و سوالات چگونه است؟ آموزش آیلتس در شیراز

امتحان از 4 مهارت گرفته می شود و تعداد سوالات .در بخش Listening 40 سوال با مدت زمان 30دقیقه (به علاوه 10 دقیقه انتقال). و در بخش Reading 40 سوال با مدت زمان 60 دقیقه ، بخش Writing دو موضوع به مدت 60دقیقه و بخش Speaking

شامل 3 بخش با مدت زمان 11_14 دقیقه.

مرکز آموزشهای بین المللی خانه صنعت، معدن ایرانیان

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

تلفن : 07136261436-07136292004-07136292005

فکس :07136261436

آدرس : ایران-فارس-شیراز-ستارخان-پلاک143

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی