آموزش بازار ارز دیجیتال

Rate this post

تجارت ارز دیجیتال چیست؟

 معامله ارزهای رمزنگاری شده.، اقدامی است برای گمانه زنی در مورد حرکات قیمت ارزهای دیجیتال از طریق یک حساب معاملاتی CFD، یا خرید و فروش سکه های اساسی از طریق یک صرافی. آموزش بازار ارز دیجیتال

تجارت CFD بر روی ارزهای دیجیتال

 معاملات CFD مشتقاتی هستند که به شما امکان می‌دهند. در مورد حرکات قیمت ارزهای دیجیتال بدون در نظر گرفتن مالکیت سکه‌های زیربنایی، حدس بزنید.  اگر فکر می‌کنید ارزش یک ارز دیجیتال افزایش می‌یابد، می‌توانید طولانی («خرید») یا اگر فکر می‌کنید سقوط خواهد کرد، کوتاه («فروش») کنید.

هر دو محصول دارای اهرم هستند، به این معنی که شما فقط باید یک سپرده کوچک به نام مارجین بگذارید تا در معرض دید کامل بازار اصلی قرار بگیرید.  سود یا زیان شما همچنان با توجه به اندازه کامل موقعیت شما محاسبه می شود، بنابراین اهرم سود و زیان را افزایش می دهد.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق صرافی آموزش بازار ارز دیجیتال

هنگامی که شما ارزهای دیجیتال را از طریق صرافی خریداری می کنید، خود سکه ها را خریداری می کنید.  شما باید یک حساب صرافی ایجاد کنید،. ارزش کامل دارایی را برای باز کردن یک موقعیت قرار دهید. و تا زمانی که آماده فروش شوید.، توکن های ارز دیجیتال را در کیف پول خود ذخیره کنید.

صرافی ها منحنی یادگیری شیب دار خود را به ارمغان می آورند،. زیرا شما باید با فن آوری درگیر شده آشنا شوید. و یاد بگیرید که چگونه داده ها را درک کنید.  بسیاری از صرافی ها همچنین محدودیت هایی برای میزان سپرده گذاری دارند، در حالی که نگهداری حساب ها ممکن است بسیار گران باشد.

بازار های ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند؟

بازارهای ارزهای رمزپایه غیرمتمرکز هستند، به این معنی که توسط یک مقام مرکزی مانند دولت منتشر یا حمایت نمی شوند.  در عوض، آنها در سراسر شبکه ای از رایانه ها اجرا می شوند.  با این حال، ارزهای دیجیتال را می توان از طریق صرافی ها خرید و فروخت و در «کیف پول» ذخیره کرد.

برخلاف ارزهای سنتی،. ارزهای دیجیتال تنها به عنوان یک رکورد دیجیتالی مشترک از مالکیت،. ذخیره شده در یک بلاک چین وجود دارند.  زمانی که کاربر می خواهد واحدهای ارز دیجیتال را برای کاربر دیگری ارسال کند، آن را به کیف پول دیجیتال آن کاربر ارسال می کند.  تراکنش تا زمانی که تایید نشده و از طریق فرآیندی به نام ماینینگ به بلاک چین اضافه شود،. نهایی در نظر گرفته نمی شود.  معمولاً توکن‌های ارزهای دیجیتال جدید نیز به این ترتیب ایجاد می‌شوند.

حال این سوال پیش می آید که بلاک چین چیست؟

ما در مقالات بعدی به پاسخ این سوال پرداخته و .همچنین درباره چگونگی به حرکت درآمدن بازار های ارزدیجیتال صحبت خواهیم کرد.

مرکز آموزشهای بین المللی خانه صنعت، معدن ایرانیان

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

تلفن : 07136261436-07136292004-07136292005

فکس :07136261436

آدرس : ایران-فارس-شیراز-ستارخان-پلاک143

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی