آموزش چیدمان منزل در شیراز-07136267240

Rate this post

نکات طراحی برای تقویت خلاقیت خود در خانه

گاهی اوقات، تقریباً همه با خلاقیت و بهره وری در خانه دست و پنجه نرم می کنند. چه یک هنرمند، یک طراح، یک نویسنده یا صرفاً کسی که منتظر الهام گرفتن هستید، مهم است که به خاطر داشته باشید که محیط ما نقش مهمی در نحوه تفکر و رفتار ما دارد. اگر متوجه شدید که جریان شما ممکن است مسدود شده باشد، وقت آن رسیده است که دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید. در اینجا پنج راه وجود دارد که به شما کمک می کند تا به ارتفاعات هنری جدید برسید. آموزش چیدمان منزل در شیراز-07136267240

با گیاهان جان تازه ای به خانه خود بدهید آموزش چیدمان منزل در شیراز-07136267240

افزودن گیاهان به فضای شما نه تنها فرآیند فکر شما را تحریک می کند، بلکه انرژی مثبت را نیز افزایش می دهد. گیاهان کیفیت هوای اطراف شما را بهبود می‌بخشند و اکسیژن بیشتری به مغز می‌رسانند تا احساس انرژی، انگیزه و تمرکز بیشتری داشته باشید. محققان دانشگاه اکستر دریافتند که گیاهان خلاقیت را تا ۴۵ درصد و بهره‌وری را تا ۳۸ درصد افزایش می‌دهند

وقتی صحبت از گیاهان می شود، آسمان حد و مرز است. به تراریوم های مدرن، گلدان های مختلف، گیاهان گلدانی بزرگ یا شاخه های بامبو فکر کنید. به جای اینکه اجازه دهید آن گوشه های اتاق ناهنجار از بین برود، یک درخت بزرگ و به خوبی توسعه یافته قرار دهید تا ارتفاع و جذابیت فضای شما را افزایش دهد. برای داشتن حال و هوای شیک و عجیب، دسته ای از گیاهان هوای شیشه ای را در کنار پنجره آویزان کنید یا در اتاق نشیمن خود با یک باغ دیواری سرسبز و عمودی، بیانیه ای بسازید. آموزش چیدمان منزل در شیراز-07136267240

از آنجایی که آبی به طور طبیعی آرامش بخش است، برای افرادی که بیش فعال هستند یا به راحتی حواسشان پرت می شود، بهترین رنگ برای تمرکز قدرت است. یکی از دیوارهای اتاق خواب خود را به رنگ آبی کمرنگ رنگ کنید و تخت خود را با بالش های تزیینی مناسب برای رویاهای شیرین و الهام گرفته تزئین کنید.

اطراف خود را با رنگ های سرد احاطه کنید.

رنگ می تواند به طور جدی بر روحیه شما تأثیر بگذارد. اگر می‌خواهید خلاقیت و الهام را در خانه خود تقویت کنید، یک پالت رنگی با رنگ‌های آبی آرام و سبز روشن انتخاب کنید.

ثابت شده است که سبز جرقه نوآوری می دهد و به شما در پرورش ایده های جدید کمک می کند. برای اینکه آب خلاق خود را به جریان بیندازید، میز یا محل سرگرمی خود را نزدیک یک پنجره قرار دهید و چند پانل پرده سبز رنگ به آن اضافه کنید و به چشم و مغز خود تقویت کنید. مبلمان سبز و آبی آرامش بخش الهام گرفته از طبیعت نیز راهی عالی برای افزایش بهره وری و خلاقیت بدون رنگ آمیزی دیوارها هستند.

نور طبیعی خود را افزایش دهید. آموزش چیدمان منزل در شیراز-07136267240

سطح نور طبیعی در خانه شما می تواند بر توانایی های طوفان فکری شما تأثیر بگذارد. اتاق های روشن باعث می شوند احساس شادی، سرزندگی و شادابی بیشتری داشته باشیم. افرادی که به طور منظم در معرض نور طبیعی قرار می‌گیرند، شب‌ها بیشتر می‌خوابند و همچنین هوشیارتر و متمرکزتر هستند.

آینه ها نور را منعکس می کنند، بنابراین هرچه تعداد آینه های بیشتری در اتاق داشته باشید، نور بیشتری از دیواری به دیوار دیگر منعکس می شود. این یک ترفند عالی برای فضاهایی با پنجره های محدود است. آینه ها را مقابل پنجره ها آویزان کنید تا نور طبیعی اتاق خود را به حداکثر برسانید.

وقتی صحبت از پنجره‌ها می‌شود، پرده‌های پارچه‌ای سنگین را کنار بگذارید و آن‌ها را با پارچه‌ای هوادار مانند کتان یا پنبه جایگزین کنید تا نور بیشتری وارد فضای شما شود. برای افزایش نور طبیعی در اتاق، دیوارهای کم رنگ را انتخاب کنید زیرا رنگ های روشن تر در انعکاس نور خورشید بهتر هستند.

هنر دیواری را که به شما الهام می بخشد آویزان کنید. آموزش چیدمان منزل در شیراز-07136267240

زمانی که نگرش شما مثبت باشد، تلاش های خلاقانه شما در بهترین حالت خود قرار دارد، بنابراین تصاویری را آویزان کنید که خلق و خوی شما را بهبود می بخشد. و از آنجایی که هنر تلاش می کند تا احساسات را تحریک کند، می تواند شما را به فکر کردن به شیوه ای جدید ترغیب کند

بی نظمی را از بین ببرید.

یک اتاق کثیف می تواند ذهن شما را شلوغ کند و جریان خلاقیت شما را مسدود کند. تزئینات و مبلمان غیر ضروری را که می توانند حواس شما را پرت کنند، کاهش دهید. یک منطقه تمیز و باز به آرامش و شادابی ذهن شما کمک می کند. به عبارت دیگر، مانند یک مینیمالیست فکر کنید.

وقتی صحبت از فضای کاری شما می شود، محیط مرتب اهمیت ویژه ای دارد. میزتان را تمیز کنید و مطمئن شوید که فقط وسایل ضروری مانند صفحه کلید، یادداشت‌ها و کتاب‌هایتان در دسترس هستند. و فراموش نکنید که عناصر دنج را در خود بگنجانید که به شما احساس خوبی می دهد – راحتی کلیدی است.

 

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی