اصول چیدمان در دکوراسیون-07136267240

2.5/5 - (2 امتیاز)

نسن می گوید: «اگر [طراحی داخلی] را به خوبی انجام دهید، می توانید هر کاری را در فضای خود انجام دهید. برای پیدا کردن نیروانا طراحی خانه، حتما این هشت اصل اساسی را دنبال کنید. اصول چیدمان در دکوراسیون-07136267240

1. برای زندگی واقعی برنامه ریزی کنید

نسن می گوید: در فرآیند طراحی داخلی، «برنامه ریزی فضا در اولویت است». به گفته مؤسسه معماران آمریکا، برنامه ریزی فضا شامل مسدود کردن مناطق فضایی داخلی، تعریف الگوهای گردش و توسعه طرح هایی برای چیدمان مبلمان و قرار دادن تجهیزات است. اصول چیدمان در دکوراسیون-07136267240

هم Nesen و هم Guggenheim توصیه می‌کنند که هر پروژه طراحی داخلی با ارزیابی نقص‌های عملکردی اتاق و اینکه چگونه می‌توان عناصر را برای تناسب بهتر با افرادی که در آنجا زندگی می‌کنند دستکاری کرد، آغاز می‌شود. گوگنهایم می‌گوید: «ما سعی می‌کنیم در مورد نحوه استفاده مردم از فضاهایشان واقعاً متفکر باشیم. او اغلب می پرسد: “به چه چیزی در فضای خود نیاز دارید و چگونه در زندگی روزمره خود حرکت می کنید؟

2. یک چشم انداز ایجاد کنید اصول چیدمان در دکوراسیون-07136267240

هنگامی که طراحان ایده ای از نحوه عملکرد فضا دارند، آن الزامات را با زیبایی شناسی و فضای مورد نظر مشتری در هم می آمیزند تا مفهومی برای فضا ایجاد کنند.

نسن می‌گوید: «ما در مقابل انتخاب رنگ رنگ یا مبل، رویکردی جهانی داریم. “این واقعاً در مورد ایجاد یک چشم انداز است. زمانی که بتوانید آن چشم انداز را که به خوبی فکر شده است پیاده سازی کنید، [در فضای داخلی] ماندگاری و ماندگاری دارد.”

3. در مورد مصالح و ساخت و ساز فکر کنید اصول چیدمان در دکوراسیون-07136267240

نسن می‌گوید: «کیفیت کلیدی است، زیرا مواد و ساخت و ساز بر نحوه تجربه یک اتاق کامل تأثیر می‌گذارد. نسن می گوید: مواد با کیفیت خوب «صدا و حسی متفاوت از مواد بی کیفیت دارند».

مواد طبیعی برتر هستند. طراحان Maison اغلب از پارچه هایی مانند پشم، ابریشم و کتان استفاده می کنند و از مبلمانی با ساختار چوب جامد و یا عتیقه های خوش ساخت استفاده می کنند. Nesen هشدار می دهد که صرف پول زیاد برای چیزی لزوماً به این معنی نیست که شما یک قطعه با کیفیت را خریداری می کنید.

4. عناصر متضاد را در کنار هم قرار دهید اصول چیدمان در دکوراسیون-07136267240

هنگامی که یک طراح مواد، اشکال، الگوها و بافت های مختلف را ترکیب می کند، تفاوت بین آنها می تواند ویژگی های ذاتی آنها را افزایش دهد. نسن می‌گوید درک این موضوع می‌تواند غیرقابل درک باشد. “بعضی از مشتریان می گویند: “من این پارچه، چراغ و صندلی را می خواهم. اما همه این موارد ارزش بصری یکسانی خواهند داشت.”

5. جزئیات را به طور عمدی لایه بندی کنید

سکته های گسترده یک مفهوم طراحی داخلی بدون جزئیات پشتیبانی کننده چیزی نیست. خواه این مقیاس یک آباژور باشد و چه عرض شیار روی درب کابینت، یک طراح خوب باید جزئیات محور باشد و تمام جزئیات را مشخص کند تا بتواند به بهترین شکل از دید کلی پشتیبانی کند. اصول چیدمان در دکوراسیون-07136267240

گوگنهایم می‌گوید: «ما همیشه خودمان را بررسی می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که مسیر درستی را برای رسیدن به این هدف بزرگ طی می‌کنیم. با وجود این همه محصول در بازار، گفتن «من این، این و این را دوست دارم» بسیار آسان است. .”

6. معتبر باشید اصول چیدمان در دکوراسیون-07136267240

هر پروژه طراحی داخلی باید برای کاربر شخصی سازی شود، فراتر از صرفاً توجه به سلیقه و ترجیحات زیبایی شناختی آنها. Nesen اطمینان حاصل می کند که وسایل روزمره مشتریان و همچنین اقلام ارثی و عتیقه را یکپارچه می کند.

او می‌گوید: «شما می‌خواهید برخی چیزها اصالت، اصالت و منحصربه‌فرد بودن داشته باشند.» “حتی اگر هدف یک طراحی سادگی و مدرنیته باشد، ما انتخاب می کنیم که چیز کمی عجیب و غریب را ترکیب کنیم، که فکر می کنم اتاق را کمی جالب تر می کند.”

7. تعادل را حفظ کنید

گوگنهایم ترجیح می دهد ترکیب کلی اتاق را برای تعادل ارزیابی کند تا اینکه عمداً نقاط کانونی ایجاد کند. نسن موافق است، و پیشنهاد می‌کند که یافتن تعادل با ویژگی‌های معماری اتاق، مانند پنجره‌ها و درها، شروع می‌شود و سپس آن‌ها را تا زمانی که تعادل به دست می‌آید، اضافه می‌کند. اصول چیدمان در دکوراسیون-07136267240

او همچنین دوست دارد اتاق را بخواند و نقاط دیدنی را از نقاط مختلف ارزیابی کند. او می‌گوید: «در اتاق بچرخید و به آنچه از هر زاویه به آن نگاه می‌کنید فکر کنید.

8. ویرایش کنید

گوگنهایم می گوید: «استخدام یک طراح داخلی مانند استخدام یک ویرایشگر است. یک طراح می داند که چه زمانی عناصر را اضافه یا حذف کند تا به اثر دلخواه برسد. او می‌گوید: «ممکن است بگویم، مقدار زیادی از این یک عنصر وجود دارد یا این دو عنصر یکدیگر را ضعیف می‌کنند، بنابراین بیایید یکی را حذف کنیم. اصول چیدمان در دکوراسیون-07136267240

این شامل وارد کردن “اتاق تنفس” و گنجاندن فضای منفی در طراحی کلی است تا قوی ترین ترکیب ممکن را ارائه دهد. از خلاص شدن از شر چیزها نترسید.

 

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی