اهمیت ادیت درعکاسی -07136261436

Rate this post

6 نکته مهمی که باید درباره لایت روم 6 بدانید اهمیت ادیت درعکاسی -07136261436

1. می توانید با برنامه های دیگر آزمایش کنید اهمیت ادیت درعکاسی -07136261436

از آنجایی که Adobe Lightroom 6 هرگز منقضی نمی شود، لازم نیست خود را به یک برنامه ویرایش عکس محدود کنید. همیشه می‌توانید برنامه‌های دیگر، نسخه‌های مستقل لایت روم و برنامه‌های گوشی هوشمند را امتحان کنید.

اگر گزینه بهتری پیدا کنید، Lightroom 6  ناگهان ناپدید نمی شود. شما می توانید با هر تعداد برنامه ویرایشی که دوست دارید آزمایش کنید. همه بدون نگرانی در مورد برنامه های اشتراک یا تاریخ پایان.

کاری که من دوست دارم انجام دهم این است که عکس هایم را در برنامه های مختلف ویرایش کنم. از آنجایی که من ماژول توسعه لایت روم را دوست دارم، عکس‌هایم را رنگی تصحیح می‌کنم یا برخی ویرایش‌های غیرمخرب را در فایل‌های خام خود انجام می‌دهم. اهمیت ادیت درعکاسی -07136261436

وقتی نوبت به روتوش یا چیز کمی پیچیده‌تر می‌رسد، به برنامه دیگری تغییر می‌دهم. این روند کار ویرایش من را آسان‌تر می‌کند و به من امکان می‌دهد از هر چیزی که دارم حداکثر استفاده را ببرم.

2. ممکن است کندتراز برنامه های ویرایش مدرن باشد

از آنجایی که دیگر هیچ به روز رسانی خاصی برای لایت روم 6 وجود نخواهد داشت، پتانسیل بهبود ویرایش را نخواهد داشت. البته، اگر از گردش کار فعلی خود برای ویرایش عکس راضی هستید، این موضوع اصلاً نباید شما را آزار دهد.

اگر احساس می‌کنید چیزی کم است، ممکن است بخواهید به Lightroom Classic CC ارتقا دهید. هر چه زمان بیشتر بگذرد، Adobe Lightroom 6 در مقایسه با برنامه های ویرایش مدرن کندتر خواهد بود. اهمیت ادیت درعکاسی -07136261436

اگر سالها طول می کشد تا به نسخه دیگری ارتقا دهید، ممکن است ویژگی های ویرایش سریعتر را از دست بدهید. همچنین، فضای ذخیره‌سازی بیشتر برای عکس‌های شما، و سایر مزایای ارائه شده توسط طرح‌های خلاقانه عکاسی ابری.

3. شما آن را برای زندگی خواهید داشت

شما فقط زمانی که هزینه آن را پرداخت می کنید به Lightroom Classic CC دسترسی خواهید داشت. اگر درآمد شما ناپایدار است یا اگر همیشه عکس های خود را ویرایش نمی کنید، ممکن است راحت ترین گزینه نباشد.

ممکن است احساس کنید موظف هستید از پول خود نهایت استفاده را ببرید و حتی اگر نمی خواهید عکس بگیرید.

لایت روم 6 یا LR6 همیشه آنجا خواهند بود، مهم نیست که چقدر خراب یا شلوغ هستید. شما مجوز دائمی دارید هرگز منقضی نمی شود و از شما نمی خواهد برای ویژگی های اضافی هزینه کنید.

ماژول Develop ناگهان ناپدید نمی شود زیرا نمی توانید هزینه اشتراک بپردازید.

4. ممکن است گزینه مقرون به صرفه تری برای شما باشد اهمیت ادیت درعکاسی -07136261436

برخلاف Lightroom Classic CC، هنگام استفاده از Adobe Lightroom 6 به اشتراک یا طرح عکاسی وابسته نیستید. در حال حاضر، خرید فوری آن 149 دلار هزینه دارد. پس از آن دیگر نیازی به پرداخت هیچ ویژگی دیگری نخواهید داشت.

اگر طرح اشتراک خود را لغو کنید، Lightroom Classic CC به شما امکان دسترسی به ماژول Develop را نمی دهد. مگر اینکه شروع به استفاده از برنامه ویرایش دیگری کنید، باید هر ماه هزینه آن را پرداخت کنید.

این چیز بدی نیست اگر بتوانید آن را بپردازید. برخی از عکاسان حرفه ای حاضرند پول خود را برای این محصولات خشتی سرمایه گذاری کنند. به خصوص به بهترین و جدیدترین نسخه از برنامه های مورد علاقه خود را. اما ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. اهمیت ادیت درعکاسی07136261436

من توصیه می کنم از مزایای استفاده از Lightroom CC استفاده کنید. می توانید ببینید که چگونه می تواند (یا نمی تواند) به شما در رشد کسب و کار و پیشرفت به عنوان یک عکاس کمک کند.

اگر در ارزان‌ترین طرح مشترک شوید یا Lightroom CC را خریداری کنید، باید هر سال تقریباً 120 دلار بپردازید. Lightroom 6، اما هیچ هزینه سالانه ای نخواهد داشت.

5. با دوربین های جدیدتر سازگار نیست اهمیت ادیت درعکاسی -07136261436

اگر از دوربینی استفاده می‌کنید که بعد از نوامبر 2017 منتشر شده است، نمی‌توانید از Adobe Lightroom 6 استفاده کنید. این ممکن است برای شما خبر خوبی باشد یا نباشد.

اگر اغلب تجهیزات دوربین خود را ارتقا می دهید، چاره ای نخواهید داشت. شما باید هر ماه حداقل 9.99 دلار بپردازید (بسته به نوع ویژگی هایی که می خواهید به آنها دسترسی داشته باشید).

یا به برنامه ویرایش دیگری بروید. اگر تجهیزات خود را مرتباً ارتقا نمی دهید، اصلاً لازم نیست نگران این موضوع باشید.

6. لایت روم 6 در صورت به روز رسانی فورا ناپدید می شود

اگر به آخرین نسخه لایت روم مستقل ارتقا دهید، یک آزمایش ۷ روزه برای Lightroom CC دریافت خواهید کرد. این یک سرویس اشتراک است که حداقل 9.99 دلار در ماه هزینه دارد (این به سرویسی که انتخاب می کنید بستگی دارد.)

Lightroom Classic CC با فضای ذخیره سازی بیشتری عرضه می شود. همچنین ابر خلاقانه ای دریافت خواهید کرد که شامل فتوشاپ، یک وب سایت نمونه کارها، برنامه های موبایل و ابزارهایی است که می توانید برای ایجاد پست های رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

در حالی که این ویژگی ها جذاب هستند، هر عکاسی این ویژگی ها را مناسب خود نمیداند. تعجب آور نیست که برخی از سردرگمی ها با ارتقا به وجود آمد.

خوشبختانه، می‌توانید به Lightroom 6 برگردید.  بدون نیاز به اشتراک در آخرین نسخه آن.

ابتدا Lightroom CC را حذف نصب کنید. Adobe Lightroom 6 را دانلود کنید و تیک Remove Old versions را بردارید (این را در گزینه های پیشرفته خواهید یافت).

این به شما امکان می دهد بدون خلاص شدن از شر Lightroom 6 به نسخه آزمایشی دسترسی داشته باشید.

 

مرکز آموزشهای بین المللی خانه صنعت، معدن ایرانیان

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

تلفن : 07136261436-07136292004-07136292005

فکس :07136261436

آدرس : ایران-فارس-شیراز-ستارخان-پلاک143

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی