دوره عکاسی مادلینگ در شیراز-07136261436

5/5 - (1 امتیاز)

7 نکته برای گرفتن بهترین نتیجه از عکاسی مدل

بسیاری از عکاسان می خواهند یک انسان را در عکس خود داشته باشند. آنها ممکن است از دوستان یا خانواده بخواهند که برای آنها ژست بگیرند یا ممکن است از خدمات یک مدل، چه با هزینه یا یک نامزد TFP (تجارت برای چاپ) استفاده کنند. اگر خودتان هیچ زمانی را جلوی دوربین سپری نکرده اید، درک چالش های خاص انجام کار یک مدل دشوار است.دوره عکاسی مادلینگ در شیراز-07136261436

توصیه من این است که خودتان مدتی را جلوی دوربین بگذرانید، یا برای عکاس دیگری ژست بگیرید یا به نوعی سلفی انجام دهید. این برای شما نیست که یاد بگیرید چگونه به طور خاص یک مدل برای سبک های خاص عکاسی بسازید (اگرچه این کاملاً ضروری است) بلکه برای اینکه بفهمید مدل بودن چگونه است.

شماره 1 – ارتباط برقرار کنید دوره عکاسی مادلینگ در شیراز-07136261436

اکثر مردم در مقابل دوربین واقعاً عصبی و ناراحت می شوند. حتی یک مدل با تجربه هم نمی تواند ذهن شما را بخواند و نمی داند قصد شما چیست. بنابراین قبل از شروع، با آن شخص بنشینید و در مورد برنامه های عکسبرداری با او صحبت کنید.

مفهوم خود را توضیح دهید، اهداف خود را به اشتراک بگذارید، ترسیم کنید که می‌خواهید ژست‌ها چگونه به نظر برسند، و به دنبال چه حالتی هستید. یکی از اشتباهات مهم بسیاری از عکاسان این است که با مدل خود مانند یک مجسمه زنده رفتار می کنند، فقط در آنجا ژست گرفته می شود و جهت می گیرد، و فراموش می کنند که مدل در واقع یک شخص است.

شماره 2 – راحتی دوره عکاسی مادلینگ در شیراز-07136261436

بسیاری از عکس‌های مدل اغلب شامل مدل‌هایی می‌شوند که لباس‌هایی می‌پوشند که همیشه برای محیط مناسب نیستند. وقتی در باد سرد و با لباس شنا بی حرکت می ایستید، واقعاً سخت است که حال و هوای تابستانی آرامی را ایجاد کنید.

از محیط و دمایی که شخص شما در آن مدل سازی می کند آگاه باشید، مطمئن شوید که در شرایطی که می تواند راحت باشد. اگر مجبور به عکاسی برهنه هستید، سعی کنید آن را در یک اتاق گرم گرم به جای بیرون انجام دهید. وقتی سرد و می لرزید، واقعاً سخت است که آرام به نظر برسید.

شماره 3 – محیط زیست دوره عکاسی مادلینگ در شیراز-07136261436

علاوه بر راحتی مدل، محیطی را که در آن عکاسی می کنید نیز در نظر بگیرید. داخل و خصوصی هست؟ آیا بیرون و برای عموم آزاد است؟ آیا انتظار می رود در عقب ماشین تعویض شوند یا امکاناتی در این نزدیکی وجود دارد؟

چه کاری می توانید انجام دهید تا مدل در محیط احساس راحتی کند؟ آیا آنها دوست دارند کمی موسیقی پخش شود تا به خلق و خوی مناسب کمک کند؟ آیا فضای خصوصی برای استراحت آنها وجود دارد؟ پتو و نوشیدنی گرم و جایی برای نشستن دور از دوربین؟

شماره 4 – ژست را توضیح دهید

نحوه ایستادن افراد به طور طبیعی در هنگام عکس گرفتن کمتر از حد ایده آل به نظر می رسد. چانه‌های دوتایی سه‌تایی می‌شوند، آرنج‌ها و زانوها همگی ناخوشایند هستند، دست‌ها روی باسن یا بازوها روی سینه ضربدری می‌شوند و غیره، احساس راحتی و طبیعی می‌کنند، اما آنقدرها هم خوب به نظر نمی‌رسند. دوره عکاسی مادلینگ در شیراز-07136261436

شماره 5 – دست ها

به طور کلی، وقتی از مردم خواسته می‌شود کاری جدید و دشوار انجام دهند، آن‌قدر روی چیزهای سخت تمرکز می‌کنند که چیزهای غیرضروری اطراف لبه‌ها را فراموش می‌کنند. یکی از این چیزها دست آنهاست، و اغلب ممکن است به چیزهای فلاپی و غیر جالبی تبدیل شوند که در انتهای بازوها گیر کرده اند.

دست های بد می توانند به طور کامل یک عکس خوب را خراب کنند. بنابراین به کاری که دستان آنها انجام می دهند توجه کنید، زیرا ممکن است مدل نداند که آنها باید با آنها رفتار کنند.

شماره 6 – آنها را خوب جلوه دهید

بسیاری از سبک‌های عکاسی مد از ژست‌های واقعاً مصنوعی استفاده می‌کنند که انجام آن‌ها بسیار ناراحت کننده به نظر می‌رسد. آنها به طور کلی برای بیننده دست یافتنی یا جذاب به نظر نمی رسند، اما به نظر می رسد سبک لحظه ای است. این ممکن است نتیجه دلخواه شما باشد و من امیدوارم که در نهایت عکس های شگفت انگیزی داشته باشید.

با این حال، یکی از کارهای بزرگی که می‌توانید هنگام کار با یک مدل انجام دهید این است که آن‌ها را جلوی دوربین به‌گونه‌ای جلوه دهید که قبلاً هرگز نداشته‌اند. بسیاری از آن به این دلیل است که مردم معمولاً نمی دانند چگونه جلوی دوربین خوب ژست بگیرند. ایجاد تصاویری که آنها را خوب جلوه دهد به این معنی است که آنها احساس خوبی نسبت به اتفاقی که در حال رخ دادن است دارند. دوره عکاسی مادلینگ در شیراز-07136261436

شماره 7 – احساسات را درگیر کنید

استفاده از مدل به عنوان یک مانکن تنفس زنده یکی از راه های داشتن یک ژست مدل برای شماست. برای برخی از انواع عکاسی، سبک ژست بی‌نظیر و جدا از هم مورد نظر است. با این حال، اگر می‌خواهید واقعاً بیننده را درگیر کنید، وجود برخی احساسات در تصویر مؤثرتر است.

نتیجه دوره عکاسی مادلینگ در شیراز-07136261436

برای اینکه کسی در حین انجام این کار بی حرکت بماند و فوق العاده به نظر برسد، این امکان را به شما می دهد که یک عکس شگفت انگیز بگیرید، در واقع ابتدا نیاز به کار زیادی در پشت صحنه دارد. هنگام کار با یک مدل، به یاد داشته باشید که آنها فردی زنده هستند که نفس می کشند، مهم است، آنها فقط چیزی نیستند که شما در موقعیت مورد نظر حرکت دهید.

مراقبت از مدل خود، فراهم کردن محیط و موقعیتی برای آنها که بتوانند در حین کار در مقابل دوربین استراحت کنند و راحت باشند، مهم است. کسی که خوشحال است و از تجربه مدلینگ خود لذت می‌برد، به احتمال زیاد به شما عکس‌های فوق‌العاده ارائه می‌کند، تا کسی که سرد، سفت، بدبخت و ناراحت است (مگر اینکه این نگاه شما باشد).

 

مرکز آموزشهای بین المللی خانه صنعت، معدن ایرانیان

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

تلفن : 07136261436-07136292004-07136292005

فکس :07136261436

آدرس : ایران-فارس-شیراز-ستارخان-پلاک143

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی