دوره فشرده آیلتس در شیراز-07136261436

Rate this post

10 نکته برتر لیسنینگ آیلتس دوره فشرده آیلتس در شیراز-07136261436

گرفتن باند 9 برای لیسنینگ آیلتس امکان پذیر است؟

پاسخ بله است! برخی از کارها را باید قبل از امتحان انجام دهید و برخی از موارد را باید در امتحان به آنها توجه کنید. با رعایت این نکات، می توانید امتیاز خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید و حتی باند 9 را دریافت کنید! در اینجا 10 نکته برتر لیسنینگ آیلتس برای کسب نمره دلخواه در آزمون لیسنینگ آیلتس را مشاهده خواهید کرد.

مهارت های کلی شنیداری خود را بهبود بخشید

هدف از بخش Listening آیلتس آزمایش مهارت شنیداری شماست. از تست های تمرینی برای بالا بردن نمره خود استفاده نکنید: کافی نیست! آنها به شما کمک می کنند تا با آزمون آشنا شوید، اما توانایی شنیداری شما را چندان بهبود نمی بخشند.

واژگان موضوع خود را صیقل دهید

بخش 3 تقریباً همیشه در مورد آموزش است. به عنوان مثال، دانش آموزان و یک معلم خصوصی در مورد یک تکلیف صحبت می کنند. تمام واژگانی را که می توانید در مورد تحصیل در دانشگاه بیاموزید. به این ترتیب این بخش را بهتر درک خواهید کرد.

انواع کلمه دوره فشرده آیلتس در شیراز-07136261436

از سؤالات بگذرید و تصمیم بگیرید که کدام نوع کلمه در هر شکاف قرار می گیرد. آیا اسم، فعل، قید یا صفت است؟ “N” را برای اسم، “V” را برای فعل و غیره بنویسید.

وضعیت را به برق وصل کنید

سعی کنید تصوری از موقعیت داشته باشید. قبل از هر بخش یک مقدمه کوتاه به شما داده می شود: “اکنون، یک گفتگو بین …” یا “یک سخنرانی در مورد … خواهید شنید” این اطلاعات روی برگه سوال نوشته نشده است، پس مراقب باشید. توجه: سخنرانان چه کسانی هستند، چرا صحبت می کنند و کجا هستند.

توجه را از دست نده

به یاد داشته باشید، شما فقط یک بار صدا را می شنوید. بنابراین اگر برخی از کلمات را نشنیدید و از برخی سوالات گذشتید، نگران نباشید! آنها را خالی بگذارید و روی قسمت واقعی تمرکز کنید. آن سوالات را در انتهای بخش مرور کنید، در غیر این صورت، فقط سوالات بیشتری را از دست خواهید داد و در ضبط درگیر خواهید شد. شما باید همزمان بخوانید، بنویسید و گوش دهید.

مراقب کلمات-شاخص ها باشید. دوره فشرده آیلتس در شیراز-07136261436

به کلمات-شاخص‌ها گوش دهید، مانند اما، اما، سپس، سرانجام. آنها به شما کمک می کنند تا آنچه را که گوینده می گوید پیش بینی کنید.

جواب ها را خیلی سریع ننویسید

بسیاری از دانش آموزان در این تله می افتند: به محض شنیدن اطلاعات مورد نیاز، آنها را برای پاسخ صحیح می گیرند. اما گاهی اوقات این اطلاعات در بخش تکرار یا اصلاح می شود.

اشتباهات احمقانه را بررسی کنید.

بعد از هر بخش 30 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ های خود را بررسی کنید. بررسی املا، جمع و اشکال کلمه مهم است.

پاسخ ها را با دقت انتقال دهید دوره فشرده آیلتس در شیراز-07136261436

در پایان آزمون شنیداری 10 دقیقه فرصت خواهید داشت تا پاسخ های خود را به پاسخنامه منتقل کنید. و اغلب دانش آموزان در شمارش سردرگم می شوند! همانطور که پاسخ های خود را یادداشت می کنید، بررسی کنید که آنها در فضای شماره گذاری صحیح قرار بگیرند.

هیچ پاسخی را خالی نگذارید! دوره فشرده آیلتس در شیراز-07136261436

برای پاسخ های نادرست نمره از دست نمی دهید، بنابراین حتی اگر پاسخ را نمی دانید بهتر است چیزی در کادر پاسخ ها بنویسید.

در نهایت بهتر است که تمام این نکات را در آزمون رعایت کنید که نمره موردنظرتان را کسب نموده و موفق شوید.

و نکته مهمتر اینکه زمان و مدیریت زمان را درنظر داشته باشید.

بهتر است با صوت پیش بروید.

 

مرکز آموزشهای بین المللی خانه صنعت، معدن ایرانیان

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

تلفن : 07136261436-07136292004-07136292005

فکس :07136261436

آدرس : ایران-فارس-شیراز-ستارخان-پلاک143

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی