دوره فشرده خیاطی مولر در شیراز-07136267240

5/5 - (1 امتیاز)

خیاط یک صنعتگر ماهر است که لباس های آسیب دیده را ترمیم می کند و تغییراتی در لباس ها ایجاد می کند تا متناسب با تیپ های مختلف بدن باشد. خیاط ها نیز لباس های جدید طراحی و تولید می کنند. اندازه گیری مشتریان، توصیه اندازه ها بر اساس آن اندازه گیری ها، طراحی الگوها، کار با چرخ خیاطی یا کار کردن با نخ و سوزن از جمله کارهای دیگری است که می توانید به عنوان یک خیاط انتظار انجام آنها را داشته باشید. در برخی مشاغل، ممکن است به عنوان فروشنده با مشتریان تعامل داشته باشید. برای تبدیل شدن به یک خیاط حرفه ای، هیچ مدرک رسمی لازم نیست. دوره فشرده خیاطی مولر در شیراز-07136267240

مرحله 1: دریافت دیپلم دبیرستان

بسیاری از دبیرستان‌ها کلاس‌های مرتبط با خیاط‌ها از جمله طراحی مد، خیاطی دستی و دوخت صنعتی را ارائه می‌دهند. شما می توانید انواع پارچه، انواع دوخت پایه و پیشرفته، دوخت الگو و عملکرد چرخ خیاطی را بیاموزید. شما همچنین باید مهارت های ریاضی پایه خود را توسعه دهید زیرا خیاط ها با اندازه گیری کار می کنند. دوره های هنری می تواند به شما کمک کند تا به طراحی، سبک و رنگ توجه کنید.

مرحله 2: کارآموزی کنید دوره فشرده خیاطی مولر در شیراز-07136267240

شاگردی برای تبدیل شدن به یک خیاط ممکن است در ایالت شما موجود باشد. وزارت کار ایالات متحده برنامه ای دارد که دوره های کارآموزی را ثبت می کند و به کارآموزان احتمالی امکان دسترسی به بیش از 1000 حوزه شغلی را می دهد. برخی از ایالت‌ها ممکن است الزامات برنامه‌ای داشته باشند، از جمله اینکه چند ساعت باید قبل از اینکه رسماً به‌عنوان خیاط شناخته شوید، شاگردی کنید.

مرحله 3: در دوره های آموزشی شرکت کنید

کالج ها و دانشکده های فنی مجموعه ای از دوره های مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته را در زمینه خیاطی و طراحی مد ارائه می دهند که می توانید برای خیاطی اعمال کنید. ساخت و ساز اولیه، الگوها، پارچه ها، پرداخت های سفارشی، جزئیات و تناسب از جمله موضوعاتی هستند که مطالعه خواهید کرد. در بیشتر کلاس ها، بیشتر وقت خود را صرف تمرین تکنیک های خیاطی می کنید. اگر مدرک دانشگاهی دارید یا تحصیلات دانشگاهی دارید، اگر برای یک خرده‌فروش بزرگ یا تولیدکننده لباس کار می‌کنید، شانس بیشتری برای پیشرفت به سمت‌های نظارتی خواهید داشت.

مرحله 4: مهارت های اجتماعی را توسعه دهید

از آنجایی که اگر برای یک فروشنده لباس کار می کنید، تعامل با مشتری بخش مهمی از شغل شما است، مهارت های ارتباطی قوی و بین فردی ضروری است. مشتریان باید هنگام اندازه گیری آنها تا حد امکان احساس راحتی کنند. هنگام ارائه مشاوره مد یا توصیه اقلام خاصی از لباس هایی که می توانند بخرند، باید اعتماد آنها را در قضاوت خود جلب کنید.دوره فشرده خیاطی مولر در شیراز-07136267240

مرحله 5: محیط کاری را انتخاب کنید دوره فشرده خیاطی مولر در شیراز-07136267240

تقریباً 42000 نفر در ایالات متحده در سال 2020 به عنوان خیاط، خیاطی و فاضلاب سفارشی کار می کردند. اگر به عنوان یک خیاط کار می کنید، کارفرمایان اصلی شما فروشگاه های لباس، خدمات خشکشویی و لباسشویی، تولیدکنندگان پوشاک و فروشگاه های بزرگ هستند. به عنوان یک گزینه، می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

مزیت کار کردن برای کسی این است که نیازی به مدیریت یا بازاریابی کسب و کار ندارید، اگرچه درآمد شما محدود خواهد بود. اگر برای خودتان تجارت دارید، باید زمانی را به انجام وظایف اداری و اداری، ایجاد شهرت حرفه ای و توسعه مشتریان اختصاص دهید. اما، پتانسیل درآمد شما مستقیماً با موفقیت مالی شما تعیین می شود.

آیا دوره های خیاطی مولر نیاز به پیش نیاز دارد؟

خیر.برای شرکت در دوره های دوخت مولر نیاز به پیش زمینه خاصی ندارید و آموزش از سطح پایه می باشد.

آیا دوره های دوخت مولر همراه با ارائه مدرک هستند؟

بله. کلیه دوره های مرکز آموزش های بین المللی IHIM IRAN مدرک قابل ترجمه و معتبر دارند.

آیا کلاس های دوخت به صورت عملی برگزار می شوند؟

بله. دوره های دوخت در کارگاههای مجهز به چرخ خیاطی و به صورت کاملا عملی برگزار می شوند.

 

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی