طراحی داخلی منزل در شیراز-07136267240

4.7/5 - (3 امتیاز)

7 سبک پر کاربرد در طراحی داخلی

به دنبال به روز رسانی خانه خود هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ سبک های طراحی مختلفی وجود دارد که هنگام تغییر دکوراسیون خانه خود باید در نظر بگیرید، از سبک های دکوراسیون منزل اسکاندیناویایی و سبک های داخلی خانه های مدرن اواسط قرن گرفته تا سبک های استانی و معاصر فرانسوی. طراحی داخلی منزل در شیراز-07136267240

بنابراین چه در حال شروع به بازسازی خانه در مقیاس بزرگ هستید یا فقط به آشپزخانه خود تجدید نظر می کنید، داشتن حس قوی از سبک های مختلف دکوراسیون داخلی می تواند به خانه شما ظاهری صیقلی و منسجم بدهد.

در اینجا به ۷ نوع محبوب طراحی داخلی نگاهی می اندازیم.

1. اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل در شیراز-07136267240

اگر به دنبال یک سبک داخلی خانه ساده اما دنج هستید، سبک اسکاندیناوی (یا اسکاندی) را در نظر بگیرید. یکی از ویژگی های کلیدی سبک اسکاندیناوی، مفهوم hygge است، یک اصطلاح دانمارکی که به معنای راحتی است. این ایده ارزش گذاری چیزهای ساده در زندگی و ایجاد حس گرما در خانه است.

هلن راسل، نویسنده کتاب The Year of می‌گوید: «شما می‌توانید چیزهای زیادی درباره یک ملت از خانه‌های آن‌ها یاد بگیرید، و در دانمارک، بیشتر آن‌ها ظاهری بسیار شبیه به هم دارند: دیوارهای سفید، کف‌های چوبی، سطوح نامرتب و لمس‌های هوشمندانه و طراحان». زندگی دانمارکی (نماد، 17 دلار).

2. همپتون طراحی داخلی منزل در شیراز-07136267240

سبک کلاسیک همپتون که یک سبک بسیار محبوب دکوراسیون داخلی در استرالیا است، یک پالت تازه و مطبوع و بافت های طبیعی را در بر می گیرد.

سفید و آبی رنگ‌های کلیدی در فضای داخلی به سبک همپتونز هستند، همراه با عناصر کلیدی مانند پنجره‌های با موقعیت مناسب برای بهینه‌سازی تهویه متقابل، کرکره‌های مزرعه، دکوراسیون به سبک دریایی، تخته‌های چوبی و قالب‌گیری چوبی در امتداد راهروها و راه‌پله‌ها.

در آشپزخانه، کابینت آشپزخانه سفید با قفسه های باز یا درهای شیشه ای غالب است. سنگ مرمر یا سنگ مهندسی شده رنگ روشن انتخاب اصلی برای نیمکت هاست.

3. استانی فرانسوی

یک سبک دکوراسیون کلاسیک، فرانسوی استانی با جزئیات اصلاح شده، بافت های روستایی و یک پالت رنگ شسته شده تعریف می شود. طراحی داخلی منزل در شیراز-07136267240

«این کمتر در مورد روندها است. یکی از دلایلی که امروزه بسیار محبوب است، می گوید.» طراح داخلی کارنزا جول.

«این در خانه‌های جدید و قدیمی کار می‌کند. در شهر حس گرما، خوش‌آمدگویی و در عین حال پیچیده می‌دهد، و در کشور کاملاً با محیط‌های استانی تناسب دارد.»

برای تکمیل سبک دکوراسیون منزل استانی فرانسوی، از رنگ های سفید و کم رنگ برای دیوارها و الوارهای متوسط ​​در کفپوش و مبلمان استفاده کنید.

4. مدرن میانه قرن

ظاهر سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل که در دهه‌های 1950 و 1960 رایج بود، یک سبک دکوراسیون کلاسیک است که هرگز از مد نرفته است. طراحی داخلی منزل در شیراز-07136267240

به گفته Home Beautiful، “یکی از ویژگی های آن – و دلیل جذابیت ماندگار آن – تمرکز آن بر عملکرد است”.

دیانا ریبارفسکی از کوکو ریباروفسکی می‌افزاید: «اصل پشت بسیاری از طرح‌های نمادین مبلمان در اواسط قرن، «فرم از عملکرد پیروی می‌کند» بود، که به سادگی به این معنی است که مبلمان برای هدف خود بدون ویژگی‌های غیر ضروری طراحی شده‌اند.

Home Beautiful می‌گوید بهترین از همه، «مواد طبیعی و فرم‌های ارگانیک و مجسمه‌سازی دوران، تقریباً با هر خانه معاصری سازگار است. گرووی عزیزم.»

5. صنعتی طراحی داخلی منزل در شیراز-07136267240

یک نمای شهری با لبه، صنعتی با بافت خام، عناصر در معرض دید و وسایل فلزی و پرداخت مشخص می شود. به آپارتمان‌های انبار کلاسیک در نیویورک با تخته‌های چوبی یا کف‌های بتنی، دیوارهای آجری نمایان و مصالح سودمند فکر کنید.

6. التقاطی

با ترکیب عناصری از فرهنگ‌های مختلف، سبک‌های دکوراسیون و دوره‌های زمانی، یک سبک دکوراسیون خانه التقاطی شخصیتی بسیار شخصی دارد.

فرش مراکشی را در ترکیب با شاخ گوزن، صندلی های قدیمی نامتناسب و پارچه توالت فرانسوی در نظر بگیرید.

کلید تثبیت ظاهر التقاطی از طریق ویرایش متفکرانه و پیوند دادن عناصر متفاوت از طریق رنگ و بافت است.طراحی داخلی منزل در شیراز-07136267240

7. معاصر

در عین حال کلاسیک و به روز، سبک داخلی خانه معاصر بیشترین تلاقی را با سایر زیبایی ها دارد.

به گفته Fresh Home، “شما می توانید به طراحی مدرن، سنتی، آرت دکو و حتی طراحی آینده نگر توجه کنید.”

طراحی معاصر دائما در حال تغییر است.

امروزه ظاهر با خطوط منحنی، رنگ های خنثی و مینیمالیسم تعریف می شود، اما ممکن است در آینده کمی متفاوت به نظر برسد.

 

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی