آموزشگاه طراحی سایت در شیراز

Rate this post

ارتباط طراحی وب با طراحی تجربه کاربری چیست؟

طراحی وب به طراحی وب سایت هایی گفته می شود که در اینترنت نمایش داده می شوند.  معمولاً به جنبه های تجربه کاربر توسعه وب سایت اشاره می کند تا توسعه نرم افزار.  طراحی وب در گذشته بر طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بود. با این حال، از اواسط دهه 2010، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت روزافزونی پیدا کرده است . آموزشگاه طراحی سایت در شیراز

یک طراح وب روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای یک وب سایت کار می کند.  به عنوان مثال، .ظاهر:

به رنگ ها، فونت ها و تصاویر استفاده شده. مربوط می شود.

Layout  به نحوه ساختاربندی و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد.  یک طراحی وب خوب برای استفاده آسان، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است و با گروه کاربری و برند وب سایت مناسب است. 

بسیاری از صفحات وب با تمرکز. بر سادگی طراحی شده اند،. به طوری که هیچ اطلاعات و عملکرد اضافی که ممکن است حواس کاربران را پرت یا سردرگم کند ظاهر نشود.  از آنجایی که سنگ اصلی خروجی یک طراح وب سایتی است که برنده و اعتماد مخاطبان هدف را تقویت می کند،. حذف تا حد امکان نقاط بالقوه ناامیدی کاربر یک ملاحظه حیاتی است. آموزشگاه طراحی سایت در شیراز

دو تا از رایج‌ترین روش‌ها برای طراحی وب‌سایت‌هایی که هم در دسک‌تاپ و هم در تلفن همراه به خوبی کار می‌کنند. طراحی واکنش‌گرا و تطبیقی ​​است.  در طراحی واکنش‌گرا،. محتوا بسته به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می‌کند.  در طراحی تطبیقی، محتوای وب‌سایت در اندازه‌های طرح‌بندی که با اندازه‌های رایج صفحه نمایش مطابقت دارد، ثابت می‌شود.  حفظ یک چیدمان که تا حد امکان هماهنگ بین دستگاه ها باشد برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است.  از آنجایی که طراحی پاسخگو می تواند مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کند. طراحان باید در کنار گذاشتن کنترل نحوه ظاهر شدن. کار خود مراقب باشند.  اگر آنها مسئول محتوا نیز باشند، در حالی که ممکن است نیاز به گسترش مهارت خود داشته باشند. از مزیت کنترل کامل محصول نهایی لذت خواهند برد.

ادبیات طراحی وب آموزشگاه طراحی سایت در شیراز

 در اینجا کل ادبیات UX در طراحی وب توسط بنیاد طراحی تعامل،. در یک مکان گردآوری شده است :.

چگونه حرفه خود را از طراحی وب به طراحی UX تغییر دهید؟

تغییر شغل آنقدرها که اغلب تصور می شود سخت نیست، به خصوص اگر منابع مناسبی برای کمک به ایجاد تغییر در اختیار داشته باشید.  برای بسیاری از طراحان وب، اکنون زمان عالی برای تغییر به طراحی UX است.  برای شروع، افزایش پولی است که با تغییر شغل همراه است.  براساس PayScale، طراحان وب در ایالات متحده به طور متوسط ​​سالانه 46000 دلار درآمد دارند. در حالی که طراحان UX از طرف دیگر درآمد قابل توجهی حدود 74000 دلار دارند.

 ثانیاً، فرصت های شغلی برای طراحان UX در حال رونق است: آموزشگاه طراحی سایت در شیراز

CNN گزارش می دهد که در مجموع 3,426,000 شغل طراحی UX تنها در ایالات متحده ظرف 10 سال آینده ایجاد خواهد شد.  علاوه بر این، طراحی UX یک کار معنادار است،. نه تنها به این دلیل که می‌توانید روی یک محصول از درون کار کنید،. بلکه به این دلیل که. طراحی UX تأثیر قابل‌توجهی بر کسب‌وکارها می‌گذارد، با کسب‌وکارهای مبتنی بر طراحی UX که عملکرد بهتری دارند.  بنابراین، منابع مناسب برای کمک به تغییر شغل خود را از کجا پیدا می کنید؟

آیا می دانید تجربه کاربری و طراحی تجربه کاربری چیست؟ و چه تفاوتی با طراحی وب سایت دارد؟

اگر تمایل دارید راجع به این رشته جدید اطلاعات بیشتری کسب کنید .، می توانید ادامه مطلب را در مقاله بعدی ما دنبال کنید .

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی