آموزشگاه های طراحی لباس در شیراز-07136267240

5/5 - (1 امتیاز)

5 نکته برای دوخت لباس هایی که دوست دارید بپوشید

نکته 1:

سبک خود را مشخص کنید: آیا می توانید سبک اصلی خود را در چند کلمه توصیف کنید؟ آن را با توصیفگرهای واقعی مشخص کنید، مانند فهرستی از 5-10 صفت. سپس، هنگامی که حس خوبی از سبک اصلی خود و نحوه نشان دادن خود از طریق لباس دارید، می‌توانید گزینه‌های خود را در زمان ساختن چیزها محدود کنید. در اینجا چند ابزار خلاقانه وجود دارد که به شما کمک می کند سبک خود را توصیف کنید: آموزشگاه طراحی لباس در شیراز-07136267240

Style Workshop PDF یک دانلود انحصاری برای اعضا است که شما را با 10 تمرین سرگرم کننده آشنا می کند تا سبک اصلی خود را مشخص کنید.

کمد لباس خود را طراحی کنید روشی است که می توانید برای کمک به انتخاب الگوهای خیاطی که بیشتر می پوشید، به آن تکیه کنید.

تابلوهای حالت در هسته DYW هستند و منبعی عالی برای کاوش بصری سبک شما هستند. به این قسمت از Seamwork Radio گوش دهید یا این ویدیو را در کانال یوتیوب ما برای ایده‌های هیئت مدیره تماشا کنید.

بهترین سیلوئت را برای بدن (و سبک خود) پیدا کنید: این تمرین ساده به شما کمک می کند لباس هایی را که بیشتر دوست دارید بپوشید، ترسیم کنید.

نکته 2: آموزشگاه طراحی لباس در شیراز-07136267240

در مورد دلیل پوشیدن لباس های مورد علاقه خود صادق باشید. به عنوان مثال، پوشیدن چه سیلوئتی احساس خوبی دارد؟ چه نوع پارچه هایی وقتی آنها را می پوشید احساس خوبی دارند؟ چه نوع جزئیاتی چیزی را به اندازه کافی راحت می کند که بتوانید آن را بپوشید؟ به عنوان مثال، ممکن است چیزهایی را دوست داشته باشید که خاصیت ارتجاعی دارند، یا دوست دارید که لباس‌ها به کمر شما نزدیک شوند. هر چه که برای شما باشد، شناسایی آن زمینه ها به شما کمک می کند تا چیزهایی را بسازید که بی نهایت پوشیدنی تر هستند.

نکته 3:

فعالیت های مکرر خود را فهرست کنید: شبیه به تنظیم زمینه برای لباس های خود، چه فعالیت هایی را در این لباس خاص تصور می کنید؟ در Design Your Wardrobe تمرینی برای تنظیم زمینه های خاص برای لباس های شما داریم. فهرست کردن فعالیت‌های مکرر می‌تواند به شما کمک کند. به عنوان مثال، اگر این یک لباس روزمره برای شما باشد، در طول روز چه خواهید کرد؟ این ممکن است از انجام کاری در خارج از منزل، مانند باغبانی، تا مراقبت از فرزندانتان را شامل شود. ممکن است تمام روز پشت میز کار بنشینید یا ممکن است نیاز به میزبانی رویدادها داشته باشید. به روزهای هفته در مقابل تعطیلات آخر هفته نیز فکر کنید. آموزشگاه طراحی لباس در شیراز-07136267240

نکته 4: آموزشگاه طراحی لباس در شیراز-07136267240

کمد خود را مرور کنید: این یک تمرین ارزشمند است! به کمد خود بروید و ده لباس پوشیده خود را بیرون بیاورید. آنها نباید چیزهایی باشند که شما ساخته اید – آنها می توانند هر چیزی باشند. از آنها عکس بگیرید یا یک لیست کوچک روی کاغذ تهیه کنید. سپس، شما دو گزینه دارید. ابتدا، می‌توانید ویژگی‌هایی را که همه لباس‌های آینده‌تان باید داشته باشند، با توجه به آنچه در مورد این ده قطعه دوست دارید، فهرست کنید. آیا مناسب است؟ رنگ؟ آیا پارچه است؟ یا چقدر راحت است؟ دوم، می‌توانید برخی لباس‌های دیگر را که به خوبی با ده قطعه مورد علاقه‌تان هماهنگ می‌شوند، طرح ریزی کنید. به عنوان مثال، اگر یکی از پوشیده ترین اقلام شما، یک شلوار جین است، چه چیزی می توانید بسازید که بتوانید با آن شلوار جین بپوشید؟ احساس خوبی خواهید داشت زیرا قبلاً چیزی را می پوشید که می دانید دوست دارید بپوشید.

نکته 5: آموزشگاه طراحی لباس در شیراز-07136267240

چیز خاصی را به چیزی که می سازید اضافه کنید: نکته آخر این است که به برخی از لباس های ساده و ابتدایی فکر کنید که ممکن است با معیارهای شما مطابقت داشته باشند و سپس جزئیات خاصی را به هر کدام اضافه کنید. به عنوان مثال، چند لباس بیرونی با ویژگی های منحصر به فرد بدوزید. یا، یک پارچه واقعا سرگرم کننده برای یک تاپ یا بلوز زیبا انتخاب کنید که می توانید با شلوار جین مورد علاقه خود بپوشید. یافتن تعادل بین چیزهایی که می‌دانید و به آن اعتماد دارید و چیزهایی که احساس خاص می‌کند همیشه به لباس‌هایی منجر می‌شود که دوست دارید بپوشید.

 

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی