تربیت مدرس طراحی لباس

Rate this post

تصویر ساز مد کیست ؟؟

تصویرسازی مد برای ترسیم طراحی های لباسی جهت تبلیغات و ارائه در مجلات مد، بسته بندی ها یا درخانه های مد، کاربر دارد. اکثر تصویرسازان مد به صورت آزاد و مستقل و به واسطه کارگزاران و به طور قراردادی و براساس سفارش ، مهلت معین یا تاریخ تعیین شده برای تولید محصول از طرف مشتری فعالیت می کنند. تربیت مدرس طراحی لباس

به عنوان یک تصویر ساز مد در اختیار داشتن توانایی کار با استفاده از طیف وسیعی از تکنیک ها و وسایل همچون گواش، آب رنگ، آکریلیک، اسپری های رنگی، مداد شمعی، خودکار و جوهر، ماژیک، پاستل، ایر براش، کلاژ و تکنیک های فتومونتاژ و همچنین تکنیک های عکاسی، نخ های گلدوزی، رسانه های ترکیبی و نرم افزارهای کامپیوتری، از اهمیت به سزایی برخوردار است. بسیاری از تصویر سازان از این تکنیک ها برای دستیابی به حداکثر تاثیر در اثر خود استفاده می کنند.

داشتن سبکی خاص و منحصر به خود که از طریق کشف و شهود و تمرین قابل تغییر است و توانایی تصویر سازی انواع لباس ها و طرح هایی که نمایشگر حالت لباس باشند و استایل و ظاهر را به خوبی نشان دهند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این اثر باید به لحاظ بصری از طریق کیفیت خط، کاربرد رنگ، ترکیب بندی و تکنیک بکار رفته، بیننده را به هیجان آورد.

مهارتهای خاص یک تصویرساز مد تربیت مدرس طراحی لباس

توانایی کار با طیف وسیعی از وسایل درسبک و استایل های متفاوت

مهارت کار با نرم افزارهای کامپیوتری

قابلیت انعکاس سبک انواع لباس ها

حس قوی رنگ، تصویر و طراحی

 توانایی همکاری نزدیک با مراجعه کنندگان

تربیت مدرس طراحی لباس

علاقه مندان به حوزه مد و لباس، میتوانند در شاخه های مختلف این رشته مشغول به فعالیت شوند. تصویر سازی لباس یکی از شاخه های این حوزه میباشد. که امروزه بسیار مورد طرفدار قرار گرفته است.

ما در مرکز آموزش های بین المللی IHIM IRAN دوره طراحی لباس را به صورت جامع برگزار می کنیم . و شما می توانید به صورت حضوری یا آنلاین این دوره را شرکت فرمایید.

همچنین میتوانید دیگر مقالات ما را در این حوزه مطالعه فرمایید.

مرکز آموزشهای بین المللی خانه صنعت، معدن ایرانیان

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

تلفن : 07136261436-07136292004-07136292005

فکس :07136261436

آدرس : ایران-فارس-شیراز-ستارخان-پلاک143

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی