آموزشگاه نقاشی در شیراز

Rate this post

رنگ اکریلیک برای چه مواردی استفاده می شود؟

رنگ اکریلیک یک رنگ مبتنی بر آب، غیر سمی وبا قابلیت خشک شدن سریع است که می تواند برای بسیاری از برنامه ها استفاده شود. اکریلیک آسان برای تمیز کردن و مات است، به این معنی که شما می توانید اشتباهات را فقط با نقاشی بر آنها اصلاح کنید. بسته به نوع رنگ آکریلیک، مناسب برای استفاده در داخل یا خارج از منزل است. و باید برای زندگی محصول خود بدون محو شدن یا ترک خوردگی ادامه یابد. آموزشگاه نقاشی در شیراز

رنگ اکریلیک برای صنایع دستی

رنگ ساختمانی شایع ترین و ارزان ترین نوع اکریلیک است. این در رنگ های مختلفی می آید، دارای یک سازگاری صاف و خامه ای است و برای اکثر پروژه های صنایع دستی، از جمله چوب، سرامیک، کاغذ، پارچه، شیشه و بوم مناسب است. بسته به نام تجاری و پایان، رنگ های ساختمانی معمولا در عرض چند دقیقه تا چند ساعت خشک می شوند. انواع دیگر رنگ های کریستال اکریلیک نیز موجود است.. Patio Paint یک رنگ آکریلیک ضد آب مناسب برای پروژه های فضای باز مانند گلدان گل، سنگ یا دکوراسیون چمن است. رنگ پف شده در لوله های کوچک می آید. و برای نوشتن یا دکوراسیون سه بعدی استفاده می شود. تخصص تخصصی، از جمله فلزی، زرق و برق، تخته سیاه، پارچه و رنگ آمیزی نقاشی های اکریلیک درخشان، گزینه دیگری برای صنایع دستی و سرگرمی است.

اکریلیک برای خانه آموزشگاه نقاشی در شیراز

رنگ لاتکس – این در واقع شامل لاتکس نیست – یک رنگ مبتنی بر اکریلیک است و مناسب برای نقاشی دیوارهای داخلی و سقف یا خارج از خانه شما است. رنگ لاتکس در انواع مختلفی از مات به براق می آید. زمان خشک شدن بسته به پایان متفاوت خواهد بود، هرچند اکثر آنها در حدود یک ساعت خشک می شوند. قبل از استفاده از کتهای اضافی، رنگ را به طور کامل خشک کنید. استفاده از یک پرایمر لاتکس قبل از نقاشی، دوام رنگ لاتکس را افزایش می دهد و رنگ را حفظ می کند.

کار با اکریلیک برای هنرمندان آموزشگاه نقاشی در شیراز

اکریلیک برای هنرمندان برای استفاده از بوم در طیف وسیعی از کیفیت ها و قیمت ها می آید. رنگ های اکریلیک دانشجویی ارزان تر هستند، اما دارای کیفیت پایین و دوام کم هستند. آکریلیک هنرمند، زمانی که نقاشی می شود، هماهنگی بهتر و کنترل را فراهم می کند. رنگ آکریلیک مایع برای کار خوب یا دقیق استفاده می شود – این لبه های صاف و مرزها را فراهم می کند و در عرض چند دقیقه خشک می شود، بنابراین شما می توانید به سرعت اضافه کردن لایه ها را ادامه دهید.

این نوع رنگ با بدنه سنگین بسیار ضخیم‌تر است و برای ضربه‌های چشمگیر برس و کارهای بافت‌دارتر مناسب است.  آنها همچنین برای مخلوط کردن رنگ مناسب هستند زیرا آهسته تر خشک می شوند و از چند ساعت تا یک هفته زمان می برد تا خشک شوند.

محیط ها و موارد مصرف اکریلیک

انواع محیط های مبتنی بر اکریلیک برای اهداف مختلف با رنگ اکریلیک برای دستیابی به اثرات متفاوت استفاده می شود.

کندکننده ژل به اکریلیک ها اضافه می شود تا زمان خشک شدن را تا 50 درصد کند کند. آموزشگاه نقاشی در شیراز

خمیر بافت به رنگ اکریلیک اضافه می‌شود تا بدون استفاده از گله‌های بزرگ رنگ به آن عمق بدهد.

مدیوم‌های فلزی یا مرواریدی به اکریلیک‌ها ظاهری فلزی یا درخشان می‌دهند و در عین حال رنگ را حفظ می‌کنند.

لاک‌های مات یا براق روی یک کار تمام‌شده رنگ می‌شوند یا اسپری می‌شوند تا از محیط محافظت کنند.

لعاب متوسط ​​به رنگ‌های اکریلیک نازک برای لعاب شفاف بر روی سایر رنگ‌های خشک شده اضافه می‌شود.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی