آموزش بازارهای مالی در شیراز

Rate this post

چه چیزی بازارهای ارزهای دیجیتال را به حرکت در می آورد؟

بازارهای ارزهای دیجیتال بر اساس عرضه و تقاضا حرکت می کنند.  با این حال، از آنجایی که آنها غیرمتمرکز هستند، تمایل دارند از بسیاری از نگرانی‌های اقتصادی و سیاسی که بر ارزهای سنتی تأثیر می‌گذارند عاری بمانند.  در حالی که هنوز ابهامات زیادی در مورد ارزهای رمزپایه وجود دارد، عوامل زیر می توانند تأثیر قابل توجهی بر قیمت آنها داشته باشند: آموزش بازارهای مالی در شیراز

عرضه : تعداد کل سکه‌ها و نرخی که با آن آزاد می‌شوند، از بین می‌روند یا گم می‌شوند.

ارزش بازار : ارزش تمام سکه‌های موجود و اینکه کاربران چگونه این را در حال توسعه می‌دانند.

مطبوعات : نحوه نمایش ارز دیجیتال در رسانه ها و میزان پوشش آن.

یکپارچه سازی : میزانی که ارز دیجیتال به راحتی در زیرساخت های موجود مانند سیستم های پرداخت تجارت الکترونیک ادغام

 می شود.

رویدادهای کلیدی : رویدادهای مهم مانند به‌روزرسانی‌های نظارتی، نقض‌های امنیتی و شکست‌های اقتصادی.

معاملات ارزهای دیجیتال چگونه کار می کند؟ آموزش بازارهای مالی در شیراز

با IG، می‌توانید ارزهای دیجیتال را از طریق یک حساب CFD معامله کنید – محصولات مشتقاتی که به شما امکان می‌دهد در مورد افزایش یا کاهش ارزش ارز دیجیتال انتخابی خود حدس بزنید.  قیمت ها به ارزهای سنتی مانند دلار آمریکا نقل می شود و شما هرگز مالکیت خود ارز دیجیتال را به دست نمی گیرید.

CFDها محصولات اهرمی هستند، به این معنی که شما می توانید یک موقعیت برای کسری از ارزش کامل معامله باز کنید.  اگرچه محصولات اهرمی می توانند سود شما را افزایش دهند، اما اگر بازار بر خلاف شما حرکت کند، می توانند ضرر را نیز افزایش دهند.

گسترش در معاملات ارزهای دیجیتال چقدر است؟ آموزش بازارهای مالی در شیراز

گسترش تفاوت بین قیمت خرید و فروش اعلام شده برای یک ارز دیجیتال است.  مانند بسیاری از بازارهای مالی، هنگامی که در یک بازار ارزهای دیجیتال موقعیتی باز می کنید، با دو قیمت روبرو خواهید شد.  اگر می خواهید یک موقعیت خرید باز کنید، با قیمت خرید معامله می کنید که کمی بالاتر از قیمت بازار است.  اگر می خواهید یک موقعیت فروش باز کنید، با قیمت فروش – کمی کمتر از قیمت بازار – معامله می کنید.

lot در معاملات ارزهای دیجیتال چیست؟

ارزهای رمزنگاری شده اغلب به صورت انبوه معامله می شوند – دسته هایی از توکن های ارزهای دیجیتال که برای استانداردسازی اندازه معاملات استفاده می شوند.  از آنجایی که ارزهای دیجیتال بسیار نوسان دارند، تعداد زیادی از آنها بسیار کوچک هستند: بیشتر آنها فقط یک واحد از ارزهای دیجیتال پایه هستند.  با این حال، برخی از ارزهای دیجیتال در  lotهای بزرگ تری معامله می شوند.

اهرم در معاملات ارزهای دیجیتال چیست؟ آموزش بازارهای مالی در شیراز

اهرم وسیله ای است برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض مقادیر زیادی از ارزهای دیجیتال بدون نیاز به پرداخت ارزش کامل تجارت خود از قبل.  درعوض، سپرده کوچکی به نام مارجین (حاشیه) می‌گذارید.  وقتی یک موقعیت اهرمی را می بندید، سود یا زیان شما بر اساس اندازه کامل معامله است.

در حالی که اهرم سود شما را افزایش می‌دهد، خطر زیان‌های افزایش‌یافته را نیز به همراه دارد – از جمله ضررهایی که می‌تواند از حاشیه سود شما در یک معامله فردی فراتر رود.  بنابراین، تجارت اهرمی، یادگیری نحوه مدیریت ریسک را بسیار مهم می کند.

حاشیه در معاملات ارزهای دیجیتال چیست؟

حاشیه بخش کلیدی معاملات اهرمی است.  این اصطلاحی است برای توصیف سپرده اولیه ای است که برای باز کردن و حفظ موقعیت اهرمی می گذارید.  هنگامی که در حال معامله با ارزهای دیجیتال با حاشیه هستید، به یاد داشته باشید که نیاز حاشیه شما بسته به کارگزار شما و میزان حجم معامله شما تغییر می کند. آموزش بازارهای مالی در شیراز

حاشیه معمولاً به صورت درصدی از موقعیت کامل بیان می شود.  به عنوان مثال، یک معامله روی بیت کوین (BTC)، ممکن است نیاز به پرداخت 15٪ از ارزش کل موقعیت برای باز شدن آن داشته باشد.  بنابراین به جای واریز 5000 دلار، فقط باید 750 دلار واریز کنید.

پیپ در معاملات ارزهای دیجیتال چیست؟

پیپ ها واحدهایی هستند که برای اندازه گیری حرکت در قیمت یک ارز دیجیتال استفاده می شوند و به حرکت یک رقمی قیمت در یک سطح خاص اشاره می کنند.  به طور کلی، ارزهای دیجیتال ارزشمند در سطح «دلار» معامله می‌شوند، بنابراین، برای مثال، حرکت از قیمت 190.00 دلار به 191.00 دلار، به این معنی است که این ارز دیجیتال یک پیپ جابجا شده است.  با این حال، برخی از ارزهای دیجیتال با ارزش کمتر در مقیاس‌های مختلف معامله می‌شوند، جایی که یک پیپ می‌تواند یک سنت یا حتی کسری از سنت باشد.

مهم است که جزئیات را در پلتفرم معاملاتی انتخابی خود بخوانید تا اطمینان حاصل کنید که سطحی را که حرکت قیمت در آن اندازه گیری می شود، قبل از انجام معامله، درک می کنید.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی