آموزش دیسنترالند در شیراز

Rate this post

دیسنترالند چیست و چگونه کار می کند؟

تصور کنید که در یک واقعیت متناوب زندگی کنید که در آن شما می توانید یکپارچه از محل حرکت کنید. و در زمان واقعی با هزاران نفر دیگر، همه در همان جهان دیجیتال، به طور یکپارچه، اجتماعی شوید. این متاورس است. یک اصطلاح که در ابتدا در فانتزی Snow Thiction Snow Thict Distiction Neal. که به ترکیبی از واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و اینترنت اشاره می کند، طراحی شده است. پلت فرم واقعیت مجازی دیسنترالند یک پلت فرم واقعیت مجازی سه بعدی (3D) است. آموزش دیسنترالند در شیراز

اسیس در سال 2015 توسط آری Meilich و Esteban Ordano، و در سال 2017 راه اندازی شد. Decentraland توسط Ethereum و بومی IRC-20 Token شناخته شده به نام Mana به کاربران اجازه می دهد به خرید قطعه زمین، جمع آوری زمین و خرید آواتار ها و پرداخت هزینه ها در سراسر جهان و خدمات بپردازند.

به طور خاص آموزش دیسنترالند در شیراز

زمین را می توان با سوزاندن مانا خریداری کرد. که توکن را به منظور ایجاد یک ورودی جدید در رجیستری از بین می برد. Decentraland نیز توسط یک سازمان مستقل (DAO) اداره می شود. که دارنده های توکن را قادر می سازد تا در سیاست های داخل متاورس رای دهند.

اگر چه این شرکت ادعا می کند که این اولین دنیای مجازی متعلق به کاربران آن است. Decentraland به سادگی به عنوان یک اثبات مفهوم برای اختصاص مالکیت املاک دیجیتال به کاربران در یک Blockchain آغاز شد. این املاک دیجیتال در ابتدا به عنوان یک پیکسل بر روی یک شبکه بی نهایت 2D اجرا شد. که هر پیکسل حاوی متادیتا شناسایی مالک بود.

دیسنترالند از آن زمان به یک دنیای مجازی 3D تکامل یافته است که بر اساس ولسوالی های مختلف تقسیم شده است.

این پلت فرم در نرخ شتابدهنده رشد کرده است و در حال حاضر دارای سرمایه گذاری بازار 6.8 میلیارد دلار .(از تاریخ 20 دسامبر 2021) است. حجم فروش 30 روزه غیر قابل انطباق (NFT) 417٪ در 41.5 میلیون دلار است. در حالی که حجم فروش هفت روزه آن 15.7 میلیون دلار است. با 467 NFTS فروخته شده در آن زمان، با قیمت متوسط 33،700 دلار فروخته می شود. آموزش دیسنترالند در شیراز

چگونه Decentraland کار می کند؟

Decentraland برای ارائه یک زیرساخت برای حمایت از دنیای مجازی مشترک شناخته شده است. این پلت فرم شامل یک لپ تاپ غیر متمرکز برای مالکیت زمین، یک پروتکل برای توصیف محتویات هر قطعه زمین و یک شبکه همکار به هم برای تعاملات کاربر است. از طریق DAO، کاربران می توانند به روز رسانی های سیاست را پیشنهاد و رای دادن به مزایده های زمین های آینده را ارائه دهند.

پروتکل Decentraland شامل سه لایه است: آموزش دیسنترالند در شیراز

یک لایه اجماعی که مالکیت زمین و محتوا را از طریق قراردادهای هوشمند انجام می دهد.

و نیز یک لایه محتوای زمین که از یک سیستم توزیع غیر متمرکز برای ارائه محتوا در دنیای مجازی استفاده می کند.

همچنین یک لایه زمان واقعی که اتصالات peer-to-peer را برای کاربران فراهم می کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

کاربران ادعا می کنند که مالکیت زمین های مجازی را از طریق یک لپ تاپ مبتنی بر Blockchain از بسته های رمزگذاری شده. و هر قطعه زمین با یک مجموعه متمایز مختصات دکارتی مشخص شده است. محتوا می تواند از صحنه های 3D استاتیک به سیستم های تعاملی مانند بازی ها باشد.

علاوه بر فروش آثار خود، کاربران می توانند قطعه هایی مانند ساختمان ها، پارک ها، هتل ها و کازینو ها را به دیگر بازیکنان اجاره دهند. متاورس  Decentraland به 90،601 قطعه زمین فردی تقسیم می شود. که دقیقا 16×16 در اندازه ها هستند و می توانند در مختصات خاص در متاگر یافت شوند. آموزش دیسنترالند در شیراز

اگر شما می خواهید بدانید که ایده اصلی decentraland چیست، باید بگویم که یک بازار رشد است. که کاربران می توانند از طریق یک اقتصاد منحصر به فرد در جهان خرید و فروش کنند. به طور کلی، دنیای Web 3.0 Metaverse، بخشی از یک اقتصاد ابر کریپتو بزرگتر است. این پروتکل های غیر متمرکز با همکاری و ارائه زیرساخت های فنی برای حمایت از اقتصاد مجازی متاورسی هستند.

اقتصادهای Web 3.0 Metaverse می توانند از پول دیجیتال خود و یا ارز از پلتفرم اقتصاد Crypto Cloud استفاده کنند . در مورد Decentraland این توکن  مانا است.

مانا یک نشانه(توکن) قابل ملاحظه ای از عرضه ثابت است که به عنوان یک پروکسی برای هزینه ادعای یک بسته جدید عمل می کند. یک سیستم ذخیره سازی غیر متمرکز، محتوای مورد نیاز برای ارائه دنیای مجازی را توزیع می کند. در حالی که قراردادهای هوشمند برای بازیابی فایل هایی که شامل توصیف هر محتوای بسته هستند استفاده می شود. آموزش دیسنترالند در شیراز

به طور کلی، این سیستم توزیع غیر متمرکز، پلت فرم را قادر می سازد بدون نیاز به یک زیرساخت سرور متمرکز کار کند.

از لحاظ تأیید هویت، Decentraland از یک سیستم هویت غیر متمرکز استفاده می کند. که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی از طریق امضای رمزنگاری رضایت خود را پیگیری و تأیید کنند.

برای ثبت نام در دوره های متاورس و بازیهای کریپتو با ما در ارتباط باشید.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی