آموزش NFT در بایننس

Rate this post

نحوه فروش NFT در بازار NFT بایننس

برای فروش خود، می توانید از قالب حراج یا قیمت ثابت استفاده کنید و در چندین ارز دیجیتال مختلف پرداخت کنید. آموزش NFT در بایننس

به‌عنوان یک خالق، برای هر تجارت بعدی NFT خود در پلتفرم، یک درصد حق امتیاز دریافت خواهید کرد.  سپرده گذاران همچنین برای هر NFT خارجی که به بازار وارد می کنند از همین مزیت برخوردار می شوند.

و اگر قبلاً یک NFT دارید، می‌توانید با رفتن به صفحه [دارایی NFT] آن را فهرست کرده و به دیگران بفروشید.  مطمئن شوید که به بخش [مجموعه‌ها] نگاه می‌کنید و روی NFT که می‌خواهید فهرست شود کلیک کنید.

چگونه NFT خود را در Binance NFT Marketplace بفروشیم

چه در حال فروش یک NFT باشید که ایجاد کرده‌اید یا یکی از مجموعه‌های خود، فرآیند مشابه و ساده است.  ابتدا باید چند تصمیم ساده در مورد نوع و مدت فروش بگیرید.  پس از این، تیم بایننس ارسالی شما را قبل از فهرست کردن در بازار NFT بایننس بررسی می‌کند.

یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌ها برای سازندگان در بایننس NFT Marketplace، ضرب توکن‌های غیرقابل تعویض است.  اگرچه پلتفرم‌های دیگر به شما امکان می‌دهند NFT ایجاد کنید، بایننس بزرگترین صرافی رمزنگاری است که به شما امکان می‌دهد. توکن‌های غیرقابل تعویض را به سرعت ضرب کنید.  در حال حاضر، سازندگان از پیش تأیید شده مجاز به ضرب NFT با استفاده از این پلتفرم هستند. در آینده نزدیک، این ویژگی برای همه کاربران ثبت نام شده باز خواهد شد.

 پس از ایجاد موفقیت آمیز NFT، اکنون صفحه [Minting Completed] را خواهید دید.  برای رفتن به گزینه‌های فهرست، روی دکمه [List NFT] کلیک کنید.  برای ادامه، به بخش «تنظیم فهرست خود» در این سؤالات متداول بروید. آموزش NFT در بایننس

فهرست کردن یک NFT در مجموعه شما

اگر می‌خواهید یک NFT که قبلاً مالک آن هستید فهرست کنید، به صفحه [دارایی NFT] بروید.  مطمئن شوید که به بخش [مجموعه‌ها] نگاه می‌کنید و روی NFT که می‌خواهید فهرست شود کلیک کنید.

اکنون خود را در صفحه [توضیحات] NFT خواهید دید که شرحی از NFT شما (در صورت موجود بودن)، و همچنین تاریخچه پیشنهاد و منشأ آن را به شما نشان می دهد.  برای رفتن به گزینه‌های فهرست برای فروش NFT خود، روی [List NFT] کلیک کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که توضیحات را فقط می توان در هنگام ضرب NFT اضافه کرد.  پس از ایجاد NFT نمی توان آن را ویرایش کرد.  وقتی یک NFT را دوباره می فروشید، نمی توانید توضیحات را ویرایش کنید. آموزش NFT در بایننس

تنظیم فهرست خود

 اولین انتخابی که باید انجام دهید این است که آیا می‌خواهید NFT خود را با گزینه [بالاترین قیمت] به حراج بگذارید یا با استفاده از [Set Price] یک فروش فوری داشته باشید.  بیایید با نگاهی به گزینه های حراج در دسترس شروع کنیم.

هنگامی که روی [بالاترین پیشنهاد] کلیک کردید، باید حداقل قیمت پیشنهادی را برای فروش خود تعیین کنید.  این قیمتی است که مناقصه از آنجا شروع می شود.  در سمت راست، همچنین می‌توانید ارز دیجیتالی را که می‌خواهید به عنوان پرداخت انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید یک فروش تنظیم قیمت را اجرا کنید، روی دکمه [تنظیم قیمت] کلیک کنید تا گزینه‌های فروش موجود را تغییر دهید.  به جای تعیین حداقل پیشنهاد، در این مورد، قیمتی را تعیین کنید که دوست دارید کسی بتواند فوراً برای NFT شما بپردازد.

همانطور که در مثال قبلی ذکر شد، شما همچنین می توانید ارز دیجیتالی را که می خواهید به عنوان پرداخت انتخاب کنید.  روی لوگوی کریپتو در سمت راست کلیک کنید تا لیست ارزهای دیجیتال موجود را ببینید. آموزش NFT در بایننس

مرحله بعدی تعیین تاریخ و ساعت پایان حراج یا فروش با قیمت ثابت است که حداکثر 7 روز از زمان ثبت نام محدود می شود.  یک دسته بندی مناسب برای NFT خود انتخاب کنید که به بهترین وجه با آن مطابقت دارد.  دسته بندی خوب NFT به خریداران کمک می کند NFT شما را راحت تر پیدا کنند.

بعد، یک توضیح مناسب برای NFT بنویسید.  اطمینان حاصل کنید که هر ویژگی اضافی ممکن است داشته باشد، مانند، برای مثال، هر ابزاری که ممکن است در یک بازی داشته باشد.

در نهایت،

مطمئن شوید که هزینه های مربوط به فروش NFT خود را مطالعه کرده و درک کرده اید.  اینها را درست بالای دکمه [ارسال] می‌بینید.  وقتی همه اطلاعات را وارد کردید، روی دکمه [ارسال] کلیک کنید.

تیم Binance قبل از فهرست کردن، هر NFT را به‌صورت دستی بررسی می‌کند تا مطمئن شود که استانداردهای ما را برآورده می‌کند.  این فرآیند معمولاً 4-8 ساعت طول می کشد.

همچنین می‌توانید زمان فهرست NFT خود را سفارشی کنید، از زمانی که درخواست فهرست خود را ارسال می‌کنید حداقل 12 ساعت شروع شود.  با این حال، اگر بازبینی هنوز تا زمان فهرست مورد نظر شما کامل نشده باشد، ما بلافاصله پس از تأیید NFT شما را فهرست می کنیم. آموزش NFT در بایننس

مرکز آموزش های بین المللی IHIM IRAN  برگزار کننده دوره های متاورس و NFT  در شیراز می باشد.

آدرس مرکز: خیابان ستارخان حدفاصل خیابان عفیف آباد و ولی عصر ، روبروی بلوار مصلی نژاد پلاک 143 .

مرکز آموزشهای بین المللی خانه صنعت، معدن ایرانیان

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

تلفن : 07136261436-07136292004-07136292005

فکس :07136261436

آدرس : ایران-فارس-شیراز-ستارخان-پلاک143

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی