آموزش سندباکس در شیراز

Rate this post

نحوه ی بازی در سندباکس

بازی Sandbox Blockchain یک بازی چند نفره NFT است که کاربران می توانند دنیای خود را با اشیاء منحصر به فرد در بازی ایجاد کنند. Sandbox یک آنالوگ از Minecraft است، معروف ترین بازی در سبک آن است. آموزش سندباکس در شیراز

درباره توسعه دهندگان

 بازی Sandbox توسط توسعه دهندگان شرکت Pixowl تاسیس شد، که در سال 2011 به عنوان یک راه اندازی تاسیس شد. از سال 2013، تولید کننده با Sandbox 1  و 2D بازی Sandrout Sandroute برای دستگاه های تلفن همراه ایجاد کرد. این شرکت می تواند از بسیاری از شرکای برجسته، از جمله: اپرای، Atari، Binance،  DAPP ، موم و دیگران…. برخوردار باشد.

سندباکس چیست؟ آموزش سندباکس در شیراز

Sandbox یک بازی چند نفره است که در آن بازیکنان می توانند دنیای خود را با اشیاء منحصر به فرد ایجاد کنند. شما می توانید یک دخمه پرپیچ و خم را بسازید، با انواع پازل ها، نقشه های امدادی را قرعه کشی کنید یا دعوت نامه ای را به سایر کاربران ایجاد کنید. این پروژه در حال توسعه است تا هر بازیکن بتواند ایده های خود را درک کند و بازی خود را ایجاد کند. مهارت های برنامه نویسی مورد نیاز نیست.

بازی بر اساس موتور Unity ساخته شده است.  به زودی، توسعه دهندگان قصد دارند فیزیک اجسام را بهبود بخشند، قابلیت تخریب پذیری را به کاربران اضافه کنند و توانایی تنظیم مستقل سرعت کاراکترهای کنترل شده یا ارتفاع پرش را برای کاربران فراهم کنند.  ابزارهای ساده تعدیل نیز در دسترس مالک خواهد بود.

با استفاده از نرم افزار Game Maker، کاربران بازی هایی در ژانرهای مختلف ایجاد می کنند: RPG، ماجراجویی، جهان باز و غیره. نرم افزار به طور مرتب به روز می شود و هر بار ویژگی های جدیدی را ارائه می دهد.  شما می توانید بازی ها را نه تنها به تنهایی بلکه به صورت تعاونی با دوستان ایجاد کنید.

مقایسه با Minecraft آموزش سندباکس در شیراز

ایده های Sandbox بسیار شبیه به Minecraft است.  گرافیک‌های مکعبی مشابه و فرصت‌های فراوانی برای درک پتانسیل شما وجود دارد.  اما، برخلاف Minecraft، Sandbox یک مزیت غیرقابل انکار دارد . ( یک بلاک چین به خوبی پیاده‌سازی شده و یک بازار که در آن بازیکنان محصولات خود را می‌خرند و می‌فروشند.)

این فرصت، به نوبه خود، بازیکنان را به ایجاد مکان های منحصر به فرد تشویق می کند.  مناظر زرق و برق دار با ساختمان های واقعی، نقشه های ایالت ها، شخصیت های بازی، اشیاء تعاملی متعدد . مقیاس فعالیت چشمگیر است.  قابل ذکر است که هر جهان متعلق به یک کاربر خاص است.  این به لطف معرفی توکن‌های NFT به سیستم امکان‌پذیر است.

سازندگان استدلال می‌کنند که بلاک چین The Sandbox را بهتر نمی‌کند.  با این حال، به متحد کردن تجربه بازیکنان کمک می کند.  در نتیجه، توسعه دهندگان دارای بازیکنان می توانند برای تلاش های خود پاداش بگیرند.  این شرکت قصد دارد با انتشار توکن های SAND به تمرکززدایی کامل در بازی دست یابد.  بنابراین، بازیکنان مالکیت 100٪ پلتفرم را خواهند داشت که به توسعه ادامه خواهد داد.  دارندگان SAND قادر خواهند بود در مورد مسائل کلیدی مدیریت و توسعه تصمیم گیری کنند. آموزش سندباکس در شیراز

 چگونه بازی را شروع کنیم؟

شروع بازی برای یک مبتدی بسیار گران است زیرا از همان ابتدا باید پول سرمایه گذاری کنید (تقریباً 100 دلار، بسته به نرخ ETH و SAND).

اگر علاقه مند به خرید اتریوم هستید، قطعاً باید در مورد انجام این کار در Switchhere فکر کنید.  در پلتفرم ما، شما این فرصت را دارید که با استفاده از کارت اعتباری خود، ETH را به سریع ترین و راحت ترین راه خریداری کنید.

برای ثبت نام به یک کیف پول رمزنگاری شده نیاز دارید.  MetaMask یک کیف پول نسبتاً محبوب ارزهای دیجیتال در بلاک چین اتریوم است که شریک Sandbox نیز می باشد.  می‌توانید یک برنامه افزودنی مرورگر یا یک برنامه تلفن هوشمند نصب کنید تا دسترسی سریع به ارزهای دیجیتال را از هر کجای دنیا فراهم کنید.

 In-Game LAND چیست؟ آموزش سندباکس در شیراز

قطعات زمین در The Sandbox املاک دیجیتالی هستند که متعلق به یک بازیکن خاص است.  کاربران از زمین‌ها برای ایجاد بازی‌ها، دیوراما، نقشه‌ها و غیره استفاده می‌کنند. هر قطعه زمین یک توکن غیرقابل تعویض منحصر به فرد از بلاک چین اتریوم (ERC-721) است.  تعداد آنها در مجموع به 166464 قطعه زمین محدود شده است.

شما می توانید چندین قطعه زمین را در املاک و مستغلات ترکیب کنید.  نوع خاصی از املاک درون بازی وجود دارد که به طور همزمان به چندین مالک تعلق دارد و District نامیده می شود.  شما می توانید با استفاده از نقشه دیجیتال در وب سایت رسمی The Sandbox مالک LAND شوید.  مالکان می توانند زمین های خود را به سایر بازیکنان اجاره دهند، با کاربران همکاری کنند و به آنها اجازه دسترسی به قلمرو خود را بدهند.

یک قطعه زمین استاندارد 1×1 به طول 96 متر و عرض 96 متر می باشد.  در دنیای Sandbox، 1 متر برابر با 32x32x32 وکسل است.  انواع مختلفی از املاک و مستغلات در بازی وجود دارد که اندازه آنها متفاوت است: آموزش سندباکس در شیراز

کوچک — اندازه 3×3، شامل 9 قطعه زمین است

 متوسط ​​– اندازه 6×6، شامل 36 قطعه زمین است

 بزرگ — اندازه ۱۲×۱۲، شامل ۱۴۴ قطعه زمین

 X-Large — اندازه ۲۴×۲۴، شامل ۵۷۶ قطعه زمین است

وظیفه اصلی LAND این است که به طراحان بازی توانایی ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک محصول دیجیتالی را بدهد.  شما همچنین می توانید بازی های ساخته شده توسط بازیکنان دیگر را بازی کنید.  بنا به صلاحدید سازنده، چنین پروژه هایی می توانند پولی یا رایگان باشند.

NFT های درون بازی چیست؟ آموزش سندباکس در شیراز

Sandbox بازار NFT را دارد.  با کمک آن، کاربران ثبت نام شده می توانند اشیایی را خریداری کنند که بعدا می توان از آنها استفاده کرد.  خرید NFT آسان است — فقط چند مرحله ساده را دنبال کنید:

در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود شوید؛

 خرید ETH و SAND؛

 رفتن به بازار؛

 یک شی NFT را انتخاب کنید.

 تعداد مورد نظر واحد NFT را انتخاب کنید.

 خرید را تایید کنید و هزینه آن را پرداخت کنید.

سپس می توانید از شی NFT به دلخواه استفاده کنید.  فروشنده قیمت یک شی NFT را بر اساس منحصر به فرد بودن و نادر بودن آن تعیین می کند.  برای پردازش کلیه تراکنش ها، کمیسیونی به میزان 5 درصد از مبلغ تراکنش دریافت می شود. آموزش سندباکس در شیراز

توکن SAND چیست؟

 SAND یک ارز درون بازی است که به عنوان یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم نشان داده می شود.  کاربران از آن را برای خرید/فروش یا مبادله NFT در بازار Sandbox استفاده می کنند.  همچنین برای مدیریت و توسعه پلتفرم، خرید زمین، منابع درون بازی یا طرح‌های آواتار سفارشی استفاده می‌شود.  SAND برای ایجاد NFT های خود، فروش و کسب درآمد از آنها مورد نیاز است.

برای فرصت بازی کردن برخی بازی‌ها، نویسندگان ممکن است نیاز به پرداختی به شکل SAND داشته باشند.  کاربران همچنین می توانند در حین بازی ارز کسب کنند.  علاوه بر این، یک توکن SAND نیز برای استخدام طراحان و هنرمندان بازی مورد نیاز است.  توسعه دهندگان اغلب در زمین های خود مسابقه برگزار می کنند.  پاداش در بیشتر موارد ارز درون بازی است.

در حال حاضر، قیمت SAND بسیار سریع در حال تغییر است و تحت تأثیر تقاضا، عرضه و سایر عوامل بازار است.

همانطور که قبلا ذکر شد، دارندگان SEND حق رای دادن در مورد جنبه های کلیدی حاکمیت را خواهند داشت: اختصاص کمک هزینه برای سازندگان و توسعه دهندگان، تعیین اولویت ها برای توسعه پلت فرم و غیره. آموزش سندباکس در شیراز

چگونه می توان در حین بازی درآمد کسب کرد؟

 همه چیز به خود کاربران بستگی دارد.  این پلتفرم هیچ گونه مشاوره مالی ارائه نمی دهد، اما همیشه می توانید از اعضای انجمن راهنمایی بخواهید.  با سرمایه گذاری SAND در LAND، می توانید درآمد غیرفعال ایجاد کنید.  در حال حاضر، سهم تنها راه برای دریافت آیتم‌های درون بازی است که می‌توانید استفاده کنید یا بفروشید.

در بازی می توانید به استخر نقدینگی کمک کنید و سهم خود را از سود دریافت کنید که میزان آن بستگی به نرخ دارد.  بسته به تعداد قطعات زمینی که دارید، پاداش افزایش می یابد.  هنگام کسب سود از توکن های SAND، ممکن است مجبور شوید مالیات بر درآمد بپردازید.  برای جزئیات بیشتر قوانین مالیاتی کشور خود را بررسی کنید.

نتیجه

 امروز یکی از امیدوارکننده ترین پروژه های NFT را در نظر گرفته ایم.  Sandbox یک متاورس است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است که در آن بازیکنان می توانند تجربه بازی خود را ایجاد، مالکیت و کسب درآمد کنند.  توکن SAND پروژه Sandbox یک توکن ابزار ERC-20 است که به عنوان ارز درون بازی استفاده می شود. آموزش سندباکس در شیراز

 اگر به بازی‌های دیگر NFT مانند «Axie Infinity»، «Gods Unchained»، «Splinterlands»، «Waves Ducks» یا «Alien Worlds» علاقه دارید، مطمئن شوید که راهنمای نهایی ما را در مورد آن‌ها بررسی کرده‌اید.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی