بهترین بازارهای فروش NFT

Rate this post

 10 بازار برتر NFT

اگر می خواهید یک بازار NFT دروازه شما برای شرکت در خرید و فروش این دارایی های دیجیتال – از هنر به موسیقی به تمام دنیای مجازی باشد. به بازاریابی NFT به عنوان آمازون قلمرو دیجیتال خود فکر کنید. ده ها تن از بازارهای NFT وجود دارد، و بسیاری از آنها دارای تمرکز خاصی هستند. قبل از تصمیم گیری که از کدام یک از آنها باید استفاده کنید، چه چیزی باید به دنبال آن باشد، و چه بازار های برتر NFT وجود دارد؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید. بهترین بازارهای فروش NFT

یک بازار NFT انتخاب کنید

به یاد داشته باشید که NFT (نشان غیر قابل تعویض) به سادگی مالکیت یک دارایی را نشان می دهد. قبل از انتخاب یک بازار NFT، ابتدا می خواهید تصمیم بگیرید که نوع دارایی دیجیتال شما علاقه مند به خرید، فروش یا ایجاد آن هستید. فقط در مورد هر چیزی دیجیتال (کلمه نوشته شده، فیلم ها، بازی های ویدئویی، هنر، اقلام جمع آوری، و غیره) .

می توان آن را بر روی یک بلاکچین (مانند Ethereum (Crypto: eth)، رایج ترین شبکه های BlockChain NFTS ساخته شده است)پیاده سازی کرد، بنابراین محدودیتی وجود نخواهد داشت. برخی از انواع مختلفی از نشانه ها پشتیبانی می کنند. هنگام باز کردن یک حساب بازار NFT، مطمئن شوید که کیف پول Blockchain خود را با رمزنگاری راست یا نشانه ای که نیاز به شرکت در فعالیت سایت دارید، تأمین کنید. هنگامی که یک حساب کاربری را باز کردید، از شما خواسته می شود که کیف پول خود را به بازار NFT وصل کنید.

10 بازار برتر NFT

1. OpenSea بهترین بازارهای فروش NFT

OpenSea رهبر فروش NFT است. این بازار دارای انواع دارایی های دیجیتال موجود در پلتفرم خود است و رایگان است که ثبت نام کنید و پیشنهادات گسترده را مرور کنید. این همچنین از هنرمندان و سازندگان پشتیبانی می کند و اگر بخواهید NFT خود را ایجاد کنید (به نام “Minting”) از هنرمندان و سازندگان پشتیبانی می کند. بازار بیش از 150 علامت پرداخت متفاوت را پشتیبانی می کند، بنابراین نام پلت فرم مناسب است. OpenSEA برای معرفی جهان NFT، یک مکان عالی برای شروع است.

2. Axie Marketplace

Axie Marketplace فروشگاه آنلاین برای بازی ویدیویی Axie Infinity است. Axies موجودات افسانه‌ای هستند که می‌توان آنها را خریداری و آموزش داد و سپس برای کسب جوایز در مقابل اکسی‌های بازیکنان دیگر قرار گرفت.

توکن های Axie Infinity (به نام Axie Shards) بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده اند.  به این ترتیب، می‌توان آن‌ها را در انواع دیگر بازارهای NFT و همچنین در برخی صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند Coinbase Global (NASDAQ:COIN) خرید و فروخت.

3. Larva Labs/CryptoPunks بهترین بازارهای فروش NFT

Larva Labs بیشتر برای پروژه CryptoPunks NFT شناخته شده است. آنها در ابتدا در سال 2017 به صورت رایگان اهدا شدند، اما برخی از کریپتوپانک ها از آن زمان تاکنون میلیون ها دلار فروخته اند.   Larva Labs پروژه های هنری دیجیتال دیگری مانند Autoglyphs را نیز دارد.

کریپتوپانک های Larva Labs فروخته شده اند، اما می توان آنها را از بازارهای شخص ثالث مختلف خریداری کرد.

4. NBA Top Shot Marketplace

NBA Top Shot انجمن ملی بسکتبال و انجمن ملی بسکتبال زنان در دنیای NFT است. در بازار آن، لحظات کلکسیونی (کلیپ های ویدیویی و نکات برجسته بازی) و آثار هنری را می توان از لیگ های برتر بسکتبال جهان خریداری کرد.

NBA آن را به عنوان یک بازار بسته ساخته است. (شما فقط می توانید در تاپ شات خرید و فروش کنید) با استفاده از بلاک چین Flow ساخته شده توسط Dapper Labs.  ثبت نام و خرید مستقیم در وب سایت بازار تاپ شات آسان است.  لحظه های کلکسیونی را می توان با چند دلار خریداری کرد. بهترین بازارهای فروش NFT

5. Rarible

Rarible یک بازار بزرگ دیگر برای انواع NFT مشابه اپن سی است.انواع هنر، ویدئو، کلکسیون و موسیقی را می توان در پلتفرم خرید، فروخت یا ایجاد کرد. با این حال، برخلاف OpenSea، باید از خود توکن Rarible (CRYPTO:RARI) برای خرید و فروش در بازاراستفاده کنید.

Rarible روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این شرکت با برخی از شرکت های برجسته همکاری کرده است.  یام  تاکو بل برندز (NYSE:YUM) آثار هنری را در Rarible فهرست کرده است و غول نرم‌افزار ابری Adobe (NASDAQ:ADBE) اخیراً با Rarible همکاری کرده است تا به امنیت آثار هنرمندان و سازندگان NFT کمک کند.

6. SuperRare بهترین بازارهای فروش NFT

مشابه Rarible، SuperRare نیز در حال ایجاد بازاری برای سازندگان دیجیتال است.  این سایت شامل آثار هنری، فیلم ها و تصاویر سه بعدی است، اما مجموعه داران می توانند آثار هنری را با استفاده از اتریوم خریداری کنند.

SuperRare اخیرا توکن خود را با همین نام بر اساس بلاک چین اتریوم معرفی کرده است. این توکن ها برای یافتن و انتخاب استعدادهای جدید برای بازار استفاده خواهند شد.  مانند Rarible، NFT های SuperRare نیز در اپن سی قابل خرید و فروش هستند.

7. Foundation

Foundation.app به عنوان یک روش ساده و بدون حاشیه برای پیشنهاد هنر دیجیتال طراحی شده است.  فروش با استفاده از اتریوم انجام می شود.  از زمان راه اندازی بازار در اوایل سال 2021، بیش از 100 میلیون دلار NFT فروخته است.

هنرمندان توسط جامعه بنیاد به این پلتفرم دعوت می شوند و خریداران برای شروع خرید به یک کیف پول رمزنگاری با بودجه اتریوم نیاز دارند.  اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای شروع ایجاد NFT های خود هستید، Foundation احتمالاً بهترین مکان برای شروع نیست، اما بازار آثار هنری زیادی دارد که می توان آنها را در قالبی ساده بررسی کرد. بهترین بازارهای فروش NFT

8. Nifty Gateway

Nifty Gateway فروش برخی از محبوب ترین هنرمندان دیجیتال مانند Beeple و خواننده/نوازنده Grimes را تسهیل کرده است.

این یک پلتفرم مدیریت هنری است که توسط صرافی رمزارز Gemini پشتیبانی می‌شود و برپایه اتریوم است.

9. Mintable بهترین بازارهای فروش NFT

Mintable، با حمایت میلیاردر مارک کوبان، قصد دارد یک بازار باز شبیه به مورد 1 باشد. برای شرکت در خرید و فروش NFT در Mintable اتریوم نیاز دارید.

یک گردآورنده یا خالق مشتاق NFT باید ابتدا اتریوم را از یک صرافی ارز دیجیتال خریداری کند، سپس کیف پول خود را به Mintable متصل کند تا مناقصه و خرید در بازار را تسهیل کند.

10. Theta Drop

تتا یک پلتفرم بلاک چین است که برای توزیع غیرمتمرکز ویدئو و تلویزیون در اینترنت ساخته شده است.  بازار NFT در

Theta Drop در سال 2021 با کلکسیون های دیجیتالی تور جهانی پوکر شروع به کار کرد.  تور جهانی پوکر اولین پذیرنده ThetaTV بود و از این پلت فرم برای پخش محتوا استفاده می کرد. بهترین بازارهای فروش NFT

تتا از فناوری بلاک چین خود استفاده می کند.  برای شرکت در بازار Theta Drop NFT، باید تتا توکن (CRYPTO:THETA) را خریداری کنید.  صرافی‌های ارزهای مختلف مانند بایننس از تتا پشتیبانی می‌کنند و توکن‌ها و NFT‌های خریداری شده با آن‌ها را می‌توان در یک کیف پول رمزنگاری و همچنین در برنامه کیف پول رمزنگاری خود تتا ذخیره کرد.

سرمایه گذاری در NFT ها

 بازارهای NFT مسیر شما برای شروع سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال، کلکسیون‌ها و هنر هستند، اما گزینه‌های زیادی وجود دارد.  مطمئن شوید که بر اساس نوع NFT مورد نظر و ارز دیجیتالی که می خواهید برای تراکنش ها از آن استفاده کنید، یکی را انتخاب کنید که با نیازهای خرید و ذخیره سازی شما مطابقت داشته باشد. بهترین بازارهای فروش NFT

همچنین توجه داشته باشید که این یک صنعت جدید است و به شدت سوداگرانه است.  برخی از NFT ها ممکن است ارزش بالاتری داشته باشند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد.  ارزش هنر دیجیتال و آثار کلکسیونی تقریباً مانند هنرهای فیزیکی و کلکسیونی عمل می کند: ارزش ذهنی است و توسط عواملی مانند منحصر به فرد بودن و شهرت هنرمندی که آن را ساخته است تعیین می شود. در صورت امکان ، با در نظر گرفتن استراتژی کلی سرمایه‌گذاری، ارزش خالص و افق زمانی سرمایه‌گذاری، خریدی را انجام دهید .

مرکز آموزشهای بین المللی خانه صنعت، معدن ایرانیان

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

تلفن : 07136261436-07136292004-07136292005

فکس :07136261436

آدرس : ایران-فارس-شیراز-ستارخان-پلاک143

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی