پولساز ترین بازی کریپتو

Rate this post

برترین بازی های بلاک چین 2021

چگونه با بازی های بلاک چین شروع کنیم؟ اگر با مطالبی که تاکنون در مقالات قبل خوانده اید متقاعد شده اید، وقت آن است که آستین ها را بالا بزنید و این کار را ادامه دهید.  بیایید آن را تجزیه کنیم: پولساز ترین بازی کریپتو

 ابتدا به یک رایانه یا دستگاه تلفن همراه نیاز دارید.  به اندازه کافی آسان است، درست است؟  سپس باید یک پلتفرم مبادله ارز دیجیتال را برای تبدیل پول خود به ارز دیجیتال انتخاب کنید.  مبادلات بسیار زیادی وجود دارد، اما نکته مهم این است که یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.  همچنین، ممکن است بخواهید خرید اتر را در نظر بگیرید زیرا اکثر بازی های رمزنگاری مبتنی بر بلاک چین اتریوم هستند.  خوب، حالا که مقداری اتر دارید، با آن چه خواهید کرد؟  همان کاری که با پول فیزیکی انجام می دهید – مکانی برای ذخیره آن پیدا کنید و آن را ایمن نگه دارید.  اینجاست که باید یک کیف پول دیجیتال باز کنید، و دوباره گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد.  از اینجا، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بازی را برای بازی انتخاب کنید.  و همه چیز آماده است.

در مقایسه با صنعت بازی‌های سنتی، بازی‌های بلاک چین هنوز هم بسیار مهم هستند.  اما این بدان معنا نیست که بتوان آن را مورد تمسخر قرار داد.  در حالی که هنوز یک نسل کوچک از کل بخش هستند، اکنون صدها بازی رمزنگاری وجود دارد. و آنها به آرامی میلیون ها بازیکن (و پول زیادی) جذب می کنند.

 بنابراین در اینجا نگاهی گذرا به محرک ها و تکان دهنده های صحنه بازی های کریپتو داریم:

Axie Infinity: پولساز ترین بازی کریپتو

پادشاه همه بازی های کریپتو، Axie Infinity، NFT ها را به سطح استراتوسفر رسانده است.  این بازی که توسط برخی به عنوان تجربه ای شبیه به پوکمون توصیف می شود. توسط Axies (یا موجودات دیجیتالی) پر شده است که هر کدام یک NFT هستند.  بازیکنان می توانند Axies را بخرند، مبادله کنند و پرورش دهند و همچنین از آنها برای مبارزه با سایر بازیکنان یا تیم ها در مسابقات فصلی استفاده کنند. 

Rare Axies می تواند هزاران دلار ارزش داشته باشد و یک قطعه زمین مجازی اخیراً به قیمت 1.5 میلیون دلار فروخته شده است.  چیزی که Axie Infinity را از دیگر پلتفرم‌های بازی متمایز می‌کند، اقتصاد مجازی پررونق آن است. جایی که توکن‌های درون‌بازی – Smooth Love Potion (SLP) و Axie Infinity Shard (AXS) – شاهد پیشرفت‌های عظیم (تا 5700٪ تا اخیر) هستند.  و بر خلاف دیگر بازیکنان مشهور، Axie همچنین بازیکنان را تشویق می‌کند که پول نقد کنند.  در نهایت، AXS را می توان به اتر یا فیات تبدیل کرد.  این بازی در برخی کشورها، به ویژه در فیلیپین، محبوبیت خاصی داشته است. جایی که بازیکنان از تبدیل آن به یک سرگرمی به یک شغل تمام وقت تبدیل شده اند. پولساز ترین بازی کریپتو

Blankos Block Party:

البته بازی‌های اسطوره‌ای پیش از ورود به بازار بازی‌های کریپتو با Blankos نامی شناخته شده بود.  این بازی به شما اجازه می دهد تا شخصیت های رنگارنگ خود را در قالب اسباب بازی های وینیل دیجیتال با تمرکز بر طرح های سفارشی ایجاد کنید.  همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا جهان‌های مجازی را بسازند و کاوش کنند. جایی که می‌توانند «Blankos» منحصربه‌فرد را جمع‌آوری کنند، به ماموریت‌ها بپیوندند و بخشی از بازی‌های تیمی باشند («احزاب بلوک»).  نسخه محدود Blankos جذابیت زیادی برای سرمایه گذاران داشته است، به ویژه با توجه به موفقیت شراکت با نام هایی مانند 5Deadmau و Burberry.

Upland: پولساز ترین بازی کریپتو

این بازی مبتنی بر بلاک چین به کاربران امکان خرید، فروش و تجارت زمین مجازی را که به دنیای واقعی ترسیم شده است می دهد.  “صاحبان دیجیتال” می توانند ملک بسازند و سکه های UPX کسب کنند.  این پروژه شهرهای سانفرانسیسکو و نیویورک را ترسیم کرده است و به شما امکان می دهد املاک مجازی را برای فروش مرتبط با آدرس های واقعی در این شهرها خریداری کنید.  اخیراً، این بازی یک برنامه بتای Property-to-USD را اجرا کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا املاک را برای برخی از بنجامین‌های واقعی بفروشند.

Mobox:

این گزینه رایگان به بازی ترکیبی از بازی با مالی غیر متمرکز (DEFI) و اجرا بر روی زنجیره هوشمند بایستی. توسعه دهندگان MOBOX گفته اند که این رویکرد به GameFI نزدیک تر می شود. به عنوان یک پلت فرم که بازیکنان و سرمایه گذاران می توانند از بازی های مختلف در یک مکان واحد دسترسی پیدا کنند. هدف اصلی این بازی این است که اجازه دهند بازیکنان به صورت آزادانه در بازی های NFT شرکت کنند و با بازی کردن پول کسب کنند. MBox Tokens برای پردازش معامله، پرداختن به معامله و مدیریت استفاده می شود تا بر توسعه و تخصیص منابع در اکوسیستم MOBOX تاثیر بگذارد. در حال حاضر، سه بازی در این پلتفرم وجود دارد، و دو بازی دیگر انتظار می رود که بعدها اعلام شود. پولساز ترین بازی کریپتو

Gods Unchained: پولساز ترین بازی کریپتو

به عنوان یکی از بسیاری از بازی های الهام گرفته از سحر و جادو: جمع آوری، این عنوان جنگنده کارت بسیار شبیه به Hearthstone است. کاربران ساخت عرشه ها و کارت های بازی برای مبارزه و شکست دادن مخالفان. بازیکنان به عنوان یک بازی مبتنی بر Blockchain، بازیکنان می توانند به طور کامل کارت هایی را که آنها برنده و فروش یا فروش می کنند، به طور کامل داشته باشند. مانند بازی های کارت جمع آوری فیزیکی، برخی از کارت ها فوق العاده نادر هستند و می توانند در صدها هزار دلار ارزشمند باشند. برای بازیکنان شکاکانه تر که آماده نیستند همه چیز را آماده کنند، یک گزینه رایگان به بازی وجود دارد.

CryptoKitties:

این ممکن است یکی از اولین بازی ها یی باشد که توجه به پتانسیل بازی های Blockchain را جلب کند و درب ها را به بازار کلاسیک تبدیل می کند، اما Cryptokitties همچنان محبوب است. کاربران می توانند گربه ها مانند گربه های کارتونی شگفت انگیز را خریداری، نژاد و تجارت کنند. همانند سایر بازی های Blockchain، شما گربه ها را می گیرید و می توانید آنها را آزادانه به فروش برسانید. Cryptokitties یک بازی بسیار ساده اما اعتیاد آور است. پولساز ترین بازی کریپتو

Splinterlands:

بازی دیگری که یادآور Pokémon، Yugi-Oh و Magic، Splinterlands یک نمونه موفق از یک تجربه جنگنده کارت با یک اقتصاد مبتنی بر بازیکن است. تمام کارت ها و بسته ها دارای ارزش واقعی هستند و می توانند آزادانه معامله شوند و بازی ساده و آسان برای یادگیری است. بازیکنان می توانند کارت های جدید را از طریق فروشگاه رسمی در بازی یا در بازار خریداری کنند. Splinterlands دارای گسترش و به روز رسانی های مکرر است، تعداد بیشتری از بازیکنان را در طول مسیر افزایش می دهد. کارت های نادر در طی به روز رسانی های اخیر منتشر شده اند. و این بازی را یک چشم انداز جذاب تر برای بازیکنان انجام می دهد.

Sandbox: پولساز ترین بازی کریپتو

بازیکنان در این دنیای مجازی یا متاروی، می توانند زمین، ساخت، بازی و شرکت در تجربیات مجازی خود را داشته باشند. با داشتن یک طرح ماسهبازی زمین مجازی، شما می توانید تجربیاتی را که در داخل فلزات ایجاد می کنید، کسب کنید. که می تواند یک فعالیت جالب برای هنرمندان یا توسعه دهندگان کوچک باشد که با سایر موتورهای بازی راحت نیستند.

تمام ویژگی های Sandbox را می توان با استفاده از شناسه شن و ماسه خریداری کرد. و به فروش می رسید و در نهایت بازیکنان به طور مداوم در حال گسترش این متاوتورها کمک می کنند. بازیکنان بیش از خرید و فروش زمین مجازی، بازیکنان همچنین می توانند NFTS را نیز تجارت کنند. که می توانند برای سفارشی کردن ظاهر نماد خود استفاده شوند. Sandbox به عنوان محبوب به عنوان Minecraft و Roblox تبدیل شده است. و تمرکز زیادی بر توسعه یک جامعه پر رونق از کاربران که می توانند تعامل و به اشتراک گذاری ایده ها برای ایجاد نوآوری های بیشتر در سراسر پلت فرم. پولساز ترین بازی کریپتو

Cryptopop:

برای بسیاری از بازیکنان، این بازی ممکن است به نظر آشنا باشد. و در واقع، رمزنگاری الهام از بازی محبوب محبوب Candy Crush الهام می گیرد. بازیکنان می توانند با تطبیق نمادهای رمزنگاری به عنوان آنها بر روی صفحه نمایش به دست آورند. مقدار بالاتر از مسابقات بالاتر، بیشتر از مقدار نقاط انباشته شده و اهداف تغییر با توجه به سطوح قفل شده است. بازیکنان همچنین می توانند در هنگام شرکت در بازار بازی، پول بیشتری کسب کنند. جایی که آنها همچنین می توانند به طور آشکارا با سایر بازیکنان تجارت کنند. Cryptopop از اتر و پاپ کورن به عنوان ارزهای اصلی آن استفاده می کند.

چرا باید بازی های Crypto را امتحان کنید؟ پولساز ترین بازی کریپتو

هیچ چیز جدیدی در مورد بازیکنانی که مایل به کسب درآمد از توانایی های بازی خود و زمان صرف کردن در مقابل یک صفحه دارند، وجود ندارد. بازی Blockchain درب های باز را بازتر می کند. نه تنها شما می توانید پول را در اقتصادهای مجازی شفاف و منصفانه کسب کنید، شما همچنین مالکیت واقعی دارایی های بازی را خواهید داشت. و به طور موثری یک ذینفع هستید و به طور موثر به یک اکوسیستم مبتنی بر جامعه (DAO) و صدای خود را بر روی تصمیمات مربوط به بازی شنیده اید. هیچ کدام از این ها در بازی های سنتی و متمرکز امکان پذیر نبود. و به عنوان بازی های کریپتو بیشتر ظاهر شد، انگیزه بیشتری برای بازیکنان بیشتری برای پیوستن به تجربیات مجازی عادلانه تر و شفاف ترغیب نکرد.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی