آموزش بازی های بلاکچین

Rate this post

اقتصادهای بازی مبتنی بر Blockchain آینده هستند:

Axie Infinity صنعت بازی را فقط یک ذره از آنچه که بازی مبتنی بر Blockchain را می توان به دست آورد، نشان داد، و صنعت در آینده نزدیک آن را منفجر کرد. آموزش بازی های بلاکچین

صنعت بازی یکی از صنایع است که از پاندمی Covid-19 به نحوی بزرگ بهره مند شده است. گفته می شود که سرمایه گذار متوسط ممکن است از ارقام رشد زیر مطلع نباشد: بازار جهانی بازی در حال حاضر به ارزش 180 میلیارد دلار ارزش دارد – سریعترین رشد سرگرمی در سراسر جهان. برای مرجع، صنعت فیلم جهانی به ارزش 100 میلیارد دلار است و تمام ورزش های آمریکای شمالی ترکیبی از درآمد سالانه 73 میلیارد دلار است.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که تعداد پخش‌کننده‌های بازی‌های آنلاین تا سال ۲۰۲۵ به یک میلیارد افزایش می‌یابد—یک نفر از هر ۹ نفر امروز.

 سه مورد از چهار رویداد ورزشی برتر ایالات متحده که در سال 2018 بیشترین بازدید را داشتند، حتی رویدادهای ورزشی سنتی نبودند.  آنها رویدادهای ورزشی را انجام می دادند.  به عنوان مثال، مسابقات قهرمانی League of Legends 30 میلیون بازدید بیشتر از مسابقات قهرمانی AFC و 45 میلیون بازدید بیشتر از مسابقات قهرمانی فوتبال NCAA داشته است. آموزش بازی های بلاکچین

تراویس اسکات در آوریل گذشته یک اجرای زنده در بازی آنلاین محبوب Fortnite انجام داد.  به ازای هر TechCrunch و GamesIndustry.biz، بیش از 12.3 میلیون بازدید دریافت کرد و اسکات را بیش از 20 میلیون دلار به ارمغان آورد.

 بنابراین، اینجا چه خبر است و این رشد از کجا می آید؟

ما می‌توانیم بسیاری از این موارد را صرفاً به ظهور فناوری و رشد تصاعدی نسبت دهیم.  فناوری به تغییر نحوه ارتباط ما، نحوه جمع آوری، نحوه ایجاد و مصرف اطلاعات، نحوه انتقال ارزش و نحوه تشکیل جوامع آنلاین ادامه می دهد.

 هوارد شولتز، مدیر عامل سابق استارباکس، ایده «فضای فیزیکی سوم» را با مفهوم کافی شاپ خود رایج کرد.  اعتقاد او به این بود که انسان‌ها به «فضای سوم» برای جمع‌آوری در خارج از دفتر و در خانه نیاز دارند.  استارباکس پاسخ این سوال بود. آموزش بازی های بلاکچین

ما همین مفهوم را امروز در میان نسل‌های جوان‌تر می‌بینیم، با این تفاوت که فضای مشترک جدید دیجیتالی است و Metaverse نامیده می‌شود.  اینجا جایی است که بچه ها این روزها به طور فزاینده ای در حال رفت و آمد هستند.  آنها برای تعامل با دوستان خود، گوش دادن به موسیقی یا بازی های ویدیویی به آنجا می روند.  ما می توانیم این را به عنوان تکرار بعدی جوامع دیجیتال در نظر بگیریم: اتاق های گفتگو AOL، سپس مای اسپیس، فیس بوک و در نهایت Metaverse.

 اکنون در متاورس کنسرت داریم.  Burning Man دیجیتالی شده است.  و تازه داریم شروع می کنیم.

تاریخچه بازی: آموزش بازی های بلاکچین

 اولین بازی ویدیویی در اواخر دهه 50 ساخته شد – یک بازی تنیس ساده شبیه به پونگ.  بعدها، کنسول بازی خانگی موفق Atari 2600 در سال 1977 منتشر شد. نینتندو در اوایل دهه 80 شروع به انتشار بازی های آرکید محبوب با Donkey Kong، Mario Bros و غیره کرد، و بازی های بعدی مانند The Legend of Zelda شاهد انتشار انحصاری در نینتندو بودند.  کنسول خانگی خود، سیستم سرگرمی اصلی نینتندو.

 توجه به این نکته مهم است که مدل کسب و کار در طول سال ها به طور قابل توجهی تغییر کرده است.  ما 60 دلار برای یک بازی در خرده‌فروشی مانند GameStop می‌پرداختیم و رفتیم.  این هزینه یک بار با بازی نامحدود بود.  بازی‌ها به شیوه‌ای مشابه با نحوه تبلیغ و انتشار فیلم‌های هالیوود منتشر شدند.  90 درصد درآمدها در دو هفته اول به دست می آید. آموزش بازی های بلاکچین

 این مدل الان بیرون امده  (مدل freemium موجود است). کاربران به صورت رایگان بازی می‌کنند و مجبور می‌شوند برای ارتقاء مهارت‌ها، لباس پوشیدن آواتارها، خرید اسلحه، تقویت انیمیشن‌ها و غیره، خریدهای درون بازی انجام دهند. ما امروز این را در Roblox، Fortnite و سایر بازی‌های محبوب می‌بینیم.

این یک مدل بسیار سودآور برای بازی سازان است، زیرا کاربران آنها را درگیر نگه می دارد و همیشه برای رقابت با دوستان خود ارتقا می یابند.  ما در حال حرکت به دنیایی هستیم که در آن سیگنال‌های اجتماعی در میان نسل‌های جوان در Metaverse از طریق آواتار درون بازی، سلاحی که به کار می‌برند و پوسته‌هایی که دارند، رخ می‌دهد.  به آینده خوش آمدید.

چرا بازی به بلاک چین می رود؟ آموزش بازی های بلاکچین

 امروزه بازی ها بیشتر در شبکه های دیتای بسته انجام می شود.  این بدان معناست که کاربران نمی توانند دارایی های درون بازی خود (اسکین ها، آواتارها، توانایی ها و غیره) را داشته باشند.  پلتفرم مالک آنهاست.  Axie Infinity این مدل را مختل می‌کند زیرا کاربران دارایی‌های خود، مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در Axie دارند و می‌توانند آن‌ها را در اقتصاد بازی بازار آزاد برای کسب سود بفروشند.

درآمدهای سالانه، به ازای هر ترمینال توکن، به 2.7 میلیارد دلار برای این بازی باز و بدون مجوز پرداخت برای بازی بلاک چین می رسد. 

نکته مهم: فناوری بلاک چین وسیله ای است که از طریق آن کاربران می توانند دارایی های درون بازی خود را داشته باشند.  این در تکنولوژی مورد استفاده امروز امکان پذیر نیست. آموزش بازی های بلاکچین

بلاک چین به اقتصاد بازی اجازه می دهد تا به صورت ارگانیک شکل بگیرد.  کاربران می توانند برای بازی پول پرداخت کنند.  باز هم، Axie Infinity در اینجا پیشتاز است.  کاربران Axie برای به دست آوردن NFT های Axie و توکن اصلی AXS برای شروع بازی سرمایه گذاری می کنند.  از آنجا، آنها می توانند توکن Smooth Love Potion (SLP) را با بازی و رقابت به دست آورند، زیرا توکن های به دست آمده را می توان با سایر دارایی های رمزنگاری یا ارزهای فیات و غیره مبادله کرد.

بسیاری از کاربران در فیلیپین چندین برابر حقوق ماهانه معمول خود دریافت می کنند. بازی Axie Infinity، در تمام دوران سختی اقتصادی ناشی از COVID-19،بسیار جالب است.  آموزش بازی های بلاکچین

اجازه دهید این را از شما بپرسم: اگر بتوانید برای انجام یک بازی در بلاک چین مبلغی دریاقت کنید، در مقابل پرداخت نشدن برای بازی در یک بازی غیر بلاک چین، کدام را انتخاب می کنید؟  همانطور که چارلی مانگر می گوید: “مشوق ها را به من نشان دهید و من نتیجه را به شما نشان خواهم داد.”

بلاک چین های عمومی برای همه باز و بدون مجوز هستند.  آیا تلفن همراه و اتصال به اینترنت دارید؟  با این حال، خوش آمدید شرکت کنید.  این واقعاً در معماری داده های بسته امروزی کار نمی کند، به خصوص اگر در خارج از ایالات متحده زندگی می کنید.  نه تنها می توانید در یک بلاک چین شرکت کنید، بلکه می توانید درآمد نیز کسب کنید.  از آنجایی که پذیرش گوشی‌های هوشمند با رشد فناوری 4G و 5G در بازارهای نوظهور رو به کاهش است، باید انتظار داشته باشیم که کاربران بیشتری در آینده نزدیک به بازی‌های مبتنی بر کریپتو و بلاک چین دسترسی داشته باشند. آموزش بازی های بلاکچین

 پروتکل های باز فرو می ریزند و هزینه فناوری های موجود را فشرده می کنند.  بلاک چین های عمومی پروتکل های باز هستند.  اتریوم یک پروتکل باز است.  هر کسی می‌تواند روی اتریوم بازی بسازد.  با انجام این کار، شخص اساساً بسیاری از هزینه های عملیاتی و سرمایه خود را به بلاک چین لایه پایه اتریوم برون سپاری می کند، به این معنی که شروع یک بازی برای کارآفرینان بسیار آسان تر است.  موانع کم برای ورود باعث افزایش رقابت می شود.  این در نهایت به نفع کاربران نهایی است.  ما این بازی را بارها و بارها در تاریخ دیده‌ایم.  بلاک چین ها به سادگی تکرار بعدی فناوری منبع باز هستند.

عدم تمرکز

  از آنجایی که بلاک چین‌ها باز و بدون مجوز هستند، هر کسی می‌تواند روی آن‌ها بسازد.  این بدان معناست که ما باید منتظر آینده ای باشیم که در آن بازی های بلاک چین بر روی بلاک چین های مختلف (لایه یک )مانند اتریوم، سولانا، کاسموس و غیره ساخته شده باشند.  مانند NFT ها به شکل پوسته، آواتار یا سلاح با آنها.  این چیزی است که امروزه امکان پذیر نیست.  علاوه بر این، کاربران در صورت تمایل می‌توانند دارایی‌های NFT خود را برای سود معامله کنند، یا شاید بخواهند NFT بسازند؟  ادامه دهید – برای انجام آن نیازی به داشتن یک پلتفرم بازی ندارید. آموزش بازی های بلاکچین

اقتصادهای بازی آینده هستند و در بلاک چین اتفاق خواهند افتاد.

 نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است. و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست.  هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

مرکز آموزشهای بین المللی خانه صنعت، معدن ایرانیان

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

تلفن : 07136261436-07136292004-07136292005

فکس :07136261436

آدرس : ایران-فارس-شیراز-ستارخان-پلاک143

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی