کلاس طراحی لباس

Rate this post

نکته هایی درباره انتخاب رنگ لباس

 رو پوشی که از رنگ های یک دست و یا ترکیبی از رنگ هایی با ارزش رنگی نزدیک به هم .و شدت یکسان تشکیل شده باشد وزن، پهنا و قد را افزایش می دهد. در این حالت اندام، تکه تکه نمیشود بلکه چشم، به صورت ریتم دار به بالا و پایین اندام حرکت می کند. کلاس طراحی لباس طراحی لباس

روپوشی که از رنگ هایی با کنتراست بالا در فام. ارزش و شدت رنگی در سطح وسیعی تشکیل شده باشد. سبب می شود که اندام بزرگ تر و سنگین تر و کوتاه تر به نظر برسد. اندام در این حالت، در مرز بین کنتراست های بالا تکه تکه می شود. بدن به تکه هایی تقسیم می شود که در چشم همواره مورد مقایسه قرار می گیرد، در نتیجه نیازمند توجه بیشتری در تقسیم بندی می باشد .

تقسیم بندی بدن که در مرز برخورد دو رنگ اتفاق می افتد محل جلب توجه می باشد. کلاس طراحی لباس

شما می توانید ،مثلا لباسی که بلند است را با بستن کمربندی به رنگ شلوار تقسیم بندی کنید. این کمربند که رنگی متفاوت از لباس را دارد، مورد توجه واقع می شود. اگر بالا تنه فردی کوتاه است می توان کمربندی را برایش طراحی کرد که با رنگ لباسش، هماهنگی داشته باشد.

تعادل عمودی برای فردی که دارای وزن بالایی در پایین تنه میباشد. با پوشیدن لباسی که دارای بالا تنه ای با رنگ روشن و دامن یا شلواری به رنگ تیره است، بر قرار می شود. اگر این فرد، لباسی با بالا تنه ای که از رنگ های متضاد تشکیل شده را بپوشد می تواند به وزن بالا تنه اش بیافزاید، تا تعادلی با پایین تنه بزرگ ایجاد شود .

کلاس طراحی لباس

استفاده از کنتراست در فام، ارزش و شدت رنگی، می تواند طراح را در جلب توجه بیننده به محل مورد نظر و دور کردن از محلی که دارای عیب است، کمک کند. . زمانی که بیش از یک رنگ استفاده می شود، باید یک رنگ، غالب باشد. در غیر این صورت، هر رنگ برای چیره شدن، با دیگری رقابت می کند، نتیجه آن سردرگمی و گیجی بیننده است. برای هارمونی بیشتر، باید رو پوش دارای رنگ غالب و باقی فرعی باشد .

شما می توانید دوره های جامع طراحی لباس را در آموزشگاه ما، (مرکز آموزش های بین المللی IHIM IRAN) با موفقیت پشت سر گذاشته . و از آموزشگاه مدرک معتبر و قابل ترجمه در این حوزه را دریافت نمایید.

در صورت تمایل از دیگر مقالات ما در حوزه طراحی لباس یا الگوسازی و دوخت دیدن فرمایید.

مرکز آموزشهای بین المللی IHIM IRAN

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن :07136267240

تلفن :07136267240

فکس :07136267240

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی-حدفاصل کوچه 8 و 10 -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی