دوره طراحی لباس صنعت و معدن شیراز

Rate this post

ترکیب بندی در تصویرسازی لباس دوره طراحی لباس صنعت و معدن شیراز

دوره طراحی لباس صنعت و معدن شیراز

دوره طراحی لباس صنعت و معدن شیراز

ترکیب بندی در ساده ترین تعریف ، یعنی ایجاد نظم و همبستگی میان عنصرهای سازنده طرح. عنصرهای سازنده طرح باید با فضای زمینه (کاغذ و …) مرتبط باشند. رعایت ابعاد اجزای سازنده طرح یکدیگر از اصول ترکیب بندی است که باید به آن توجه شود.

دوره طراحی لباس شیراز

برای نمونه وقتی یک مانکن را با لباس طراحی کردید. به بخش های جانبی اش مانند کلاه و کیف که آنها را به صورت ذهنی روی صفحه می کشید. و اندازه شان مشخص نیست دقت کنید تا اندازه این بخش های جانبی با طرحتان متناسب باشد.

آموزش طراحی مد و فشن صنعت و معدن شیراز

در آغاز کار طراحی، بهتر است از الگو و طرح های واقعی مانند عکس های مجله و اینترنت استفاده کنید. تا با نسبت های درست آشنا شوید. دوره طراحی لباس صنعت و معدن شیراز

پس از این که چشم و ذهن تان به نسبت های ایده آل عادت کرد، مدل های ذهنی را خلق کنید و در نهایت که کارتان تمام شد ، خودتان در مورد طرح تان قضاوت کنید که آیا قابلیت اجرا شدن دارد یا نه و چه اندازه خلاقانه است .

دوره جامع طراحی لباس در شیراز

همچنین از خود بپرسید که فرم ایده آل برای پوشش رعایت شده است. و ترکیب رنگ ها در کنار هم به صورت موزون قرار گرفته اند یا نه ؟ اینها پرسش هایی هستند که می توانند ممیزی خوبی برای کارتان باشد .

دوره طراحی و دوخت صنعت و معدن شیراز

در واقع پس از پایان طراحی ، کار را رها نکنید و یک مرحله ممیزی و اصلاحیه را بر روی کار خودتان انجام دهید. چون بعدتر دیگران در مورد طرح تان داوری می کنند بنابراین از تمام بخش های اثری که خلق کردید مطمئن شوید.

شما میتوانید دوره جامع طراحی لباس را در آموزشگاه ما (مرکز آموزش های بین المللی IHIM IRAN) ، با موفقیت پشت سربگذارید.

مرکز آموزشهای بین المللی خانه صنعت، معدن ایرانیان

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

تلفن : 07136261436-07136292004-07136292005

فکس :07136261436

آدرس : ایران-فارس-شیراز-ستارخان-پلاک143

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی