آموزشگاه ایلتس در شیراز

Rate this post

معرفی : کلاس آیلتس در شیراز

مرکز آموزش های بین المللی IHIM IRAN از سال 1390.با هدف توسعه مهارت های حرفه ای و تخصصی فعالیت خود را به صورت انحصاری در استان فارس آغاز نموده است. با توجه به نیاز جامعه و احساس کمبود در بخش زبان انگلیسی.این مجموعه اقدام به برگزاری دوره های کاملا تخصصی و حرفه ای در این حوزه کرده است. آموزشگاه ایلتس در شیراز کلاس آیلتس در شیراز

درباره ی دوره :

سیستم تست زبان انگلیسی بین المللی (IELTS). ،مخفف : The International English Language Testing System ، محبوب ترین آزمون مهارت زبان انگلیسی در جهان برای آموزش عالی و مهاجرت جهانی است.

بیش از 11،000 سازمان در سراسر جهان به IELTS (آیلتس) اعتماد می کنند،. بنابراین هنگامی که شما مدرک این آزمون را می گیرید،. می توانید مطمئن باشید که توسط موسسات آموزشی، کارفرمایان، دولت ها و سازمان های حرفه ای در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. IELTS به عنوان یکی از پیشگامان چهار مهارت زبان انگلیسی (Listening ، Reading، Writing ،Speaking) تست 30 سال پیش شناخته شده،. IELTS همچنان استاندارد را برای آزمایش زبان انگلیسی امروز ادامه می دهد. دولت های استرالیا، کانادا، نیوزیلند و انگلستان از IELTS برای پردازش برنامه های مهاجرت استفاده می کنند. آموزشگاه ایلتس در شیراز

جالب توجه است، این تست قبول یا رد شدن ندارد. رتبه شما در مقیاسی از 0 تا 9، رتبه بندی می شود. بسته به دلیل شما برای گرفتن آزمون (حرفه ای، زندگی در یک کشور خارجی، تحصیل). و کشور مقصد شما نیاز به یک نمره خاص خواهید داشت.

شما می توانید با شرکت در دوره آمادگی امتحان IELTS  انگلیسی.، در آموزشگاه ما (مرکز آموزش های بین المللی IHIM IRAN) مهارت ها و دانش مورد نیاز. برای کمک به موفقیت در این آزمون را به راحتی به دست آورده و شانس کسب نمره دلخواه خود را بالا ببرید.

 این دوره ها به صورت عملی برگزار شده و هیچ گونه پیش نیازی ندارد . تمامی مطالب این دوره از مقدماتی توسط استاتید مجرب و حرفه ای به دانشجو آموزش داده می شود.

مزایای دوره : آموزشگاه ایلتس در شیراز

آیلتس به شما کمک خواهد کرد که به دانشگاه های بین المللی بروید.

داشتن این مدرک برای سابقه و حرفه شما بسیار مفید است.

این آزمون بسیار دقیق است. کلاس آیلتس در شیراز

انگلیسی آمریکایی و انگلیسی را پوشش می دهد.

به طور گسترده در دسترس و معتبر است.

محتوای دوره : آموزشگاه ایلتس در شیراز

دوره جامع و تخصصی آیلتس شامل تمامی تکنیک ها و مهارت های آزمون آیلتس در هر 4 مهارت.و آموزش از سطح پایه تا نمره ۶ می باشد. دوره ها به صورت فشرده و در کوتاهترین زمان برگزار می گردد.

در صورتی که دانش زبان انگلیسی شما در حد دبیرستان یا دانشگاه است، می توانید در این دوره شرکت نمایید.(بدون تعیین سطح)

برگزاری آزمون های آزمایشی IELTS (برگزاری دو آزمون ماک در طول دوره) با آنالیز و تشریح برگه های آزمون. و همراه با ارائه جزوات تخصصی مجموعه انجام می شود. کلاس آیلتس در شیراز

در صورتی که برای شرکت در دوره نیاز به تعیین سطح دارید، با شماره  07136261436 تماس بگیرید.

مرکز آموزشهای بین المللی خانه صنعت، معدن ایرانیان

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

تلفن : 07136261436-07136292004-07136292005

فکس :07136261436

آدرس : ایران-فارس-شیراز-ستارخان-پلاک143

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی