بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در شیراز- فواید یادگیری برنامه نویسی

Rate this post

فواید یادگیری برنامه نویسی

آیا شما در مورد اینکه باید برنامه نویسی را به عنوان شغل یا حرفه ی آینده خود انتخاب کنید سردرگم هستید؟ یا آیا هنوز مطمئن نیستید ، که باید بچه های خود را تشویق کنید تا برنامه نویسی را شروع کنند؟بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در شیراز

نگران نباشید آموزشگاه بین المللی IHIM IRAN shirazihim.com پاسخ تمامی شک و تردید یا سوالاتی که در ذهن شما ایجاد شده است را درقالب این مقاله به شما ارائه می دهد، بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در شیراز

ما (آموزشگاهIHIM IRAN)، در این مقاله 13 مزایای برتر برنامه نویسی کامپیوتری را به اشتراک می گذارم و شما پاسخ سوالات احتمالی خود را گرفته و متوجه آن می شوید ، که حتی اگر شما نمی خواهید یک برنامه نویس کامپیوتری برای کسب درآمد خوب باشید، هنوز اهمیت دارد که آن را به عنوان یک مهارت جانبی، در کنار شغل فعلی خود یاد بگیرید ، چرا که برای برقراری ارتباطات در عصر تکنولوژی باید به زبان آن صحبت کنید. بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در شیراز

برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

به عبارت ساده، برنامه نویسی فرآیند آموزش کامپیوتر برای انجام چندین وظیفه محاسباتی است. از یک محاسبه ساده برای محاسبه مدل های یادگیری ماشین بسیار دقیق، ما می توانیم هر چیزی را از کامپیوتر و گوشی های هوشمند دریافت کنیم. تنها مشکل این است که رایانه ها زبان های انسانی را درک نمی کنند، و تنها سیگنال های دودویی را درک می کند. این جایی است که برنامه نویسی کامپیوتر به بازی می آید. بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در شیراز

ما از یک زبان برنامه نویسی استفاده می کنیم، تا کامپیوترها مراحل دقیق را برای انجام خروجی مورد نظر خود درک کنند. این بسیار شبیه به آموزش دادن به کسی است که یک فنجان چای درست کند. ما به آنها یک گام دقیق برای آماده سازی چای می دهیم،

و اگر هیچ کدام اشتباهی در انجام وظایف خود مرتکب نشوید، هردوی شما می توانید از یک فنجان خوب چای لذت ببرید.

 بنابراین، به عنوان یک برنامه نویس، شغل شما این است که کد را بنویسید – با یک زبان که توسط رایانه ها برای انجام وظایف قابل درک باشد. (ما بعدا به عناصر برنامه نویسی کامپیوترمی پردازیم)بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در شیراز

 در حال حاضر، اجازه دهید به برخی از سوالات متداول مربوط به برنامه نویسی کامپیوتر پاسخ دهیم:

چه کسی می تواند یک برنامه نویس کامپیوتر باشد؟بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در شیراز

 هر کسی می تواند کد زدن را یاد بگیرد، از بچه ها گرفته تا افراد مسن تر، هر کسی می تواند دست خود را در برنامه نویسی کثیف کند. اما بهترین بخش این است که شما نیازی به یک رشته علمی رسمی برای یادگیری برنامه های کامپیوتری ندارید. داشتن یک مدرک دانشگاهی امروزه یک مزیت اضافه برای هر فرد محسوب می شود ، افراد از زمینه های دیگر نیز می توانند به سرعت هنر برنامه نویسی را یاد بگیرند، پس شما در اینجا (مرکز آموزش های بین المللی IHIM IRAN) می توانید با شرکت در دوره های جامع برنامه نویسی آن را به طور کامل و تخصصی یاد بگیرید.

13 مزیت برتر برنامه نویسی کامپیوتر:

1.حقوق خوبی به دست می آورید

سودآورترین مزیت یادگیری برنامه‌نویسی این است که می‌توانید مقدار زیادی پول به دست آورید.  بسته به نقش شما، ساختار حقوق می‌تواند متفاوت باشد، اما میانگین حقوق یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار به طور متوسط ​​تا ۹۲۰۰۰ دلار در سال در ایالات متحده است

بهترین بخش این است که اگر مسیر کارآفرینی را انتخاب کنید، می توانید حتی بیشتر درآمد داشته باشید.  تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک مشکل رایج را شناسایی کرده و اپلیکیشن یا نرم افزاری بسازید که مشکل را به طور جامع حل کند و زندگی افراد را راحت تر کند.

2.انعطاف پذیری برای کار (ازهر کجا و در هر زمان)

بهترین بخش برنامه نویس کامپیوتر بودن این است که می توانید از هر کجا و در هر زمان کار کنید.  تنها چیزی که برای نوشتن کد نیاز دارید یک لپ تاپ است.  چه بخواهید در خانه کار کنید و چه در کافه، آزادی کاملی در سبک زندگی کاری خود خواهید داشت.

با توجه به همه‌گیری کوید19 اکثر شرکت‌ها قبلاً از کارمندان خود خواسته‌اند که از خانه کار کنند.  این روند به احتمال زیاد پس از اپیدمی نیز ادامه خواهد داشت.  بنابراین، اگر به دنبال فردی هستید که نمی‌خواهد به دفتری برود و به طور منظم در آنجا کار کند، برنامه‌نویسی کامپیوتر حرفه‌ای است که باید انتخاب کنید.

3.خلاقانه مشکلات دنیای واقعی را حل کنید

آموزشگاه برنامه نویسی شیراز

کدنویسی ذهنیت حل مسئله را تشویق می کند.  فیس بوک به افراد اجازه می دهد تا به سرعت ارتباط برقرار کنند و در تماس باشند.  گوگل با ارائه نتایج جستجوی مرتبط به کاربران، اینترنت را متحول می کند.  از سفارش آنلاین غذا تا خرید مبلمان اجاره ای،

می توانید هر مشکلی را با قدرت برنامه نویسی کامپیوتر حل کنید.

گام مهم، شناسایی یک مشکل رایج و سپس ایجاد راه حلی است که می تواند تجربه و زندگی افراد را بهبود بخشد.  با این حال، می‌توانید روی حل مشکلات جزئی مانند ارائه جایگزین‌های بهتر برنامه/نرم‌افزار نیز تمرکز کنید.  بنابراین، اگر می خواهید مشکل گشا باشید، برنامه نویسی کامپیوتر می تواند دنیای جدیدی از فرصت ها را باز کند.

4.توسعه برنامه های جالب موبایل

بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در ایران

کاربران موبایل با سرعتی تصاعدی در حال رشد هستند.  با گزینه های مقرون به صرفه در دسترس، تلفن های هوشمند اکنون در حال گسترش دامنه دسترسی خود به مناطق روستایی جهان هستند.  در نتیجه، تقاضای زیادی برای توسعه دهندگان ماهر اپلیکیشن موبایل وجود دارد.

به‌عنوان یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایل، وظیفه اصلی شما ایجاد برنامه‌ای است که قوی، ایمن و ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه باشد. با یک بازی ساده یا یک برنامه کاربردی، می توانید تعداد دانلود برنامه را بالا برده و همچنین مبلغ مناسبی کسب کنید.

اگر مفاهیم اولیه برنامه‌نویسی و مدل‌های طراحی را بدانید، می‌توانید یک توسعه‌دهنده عالی اپلیکیشن موبایل باشید و برای یک شغل طولانی و پربار به یک شرکت خوب بپیوندید. بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در شیراز

5. بازی های اعتیادآوری بسازید که کاربران آن را دوست دارند

آموزش برنامه نویسی پایتون

مردم عاشق بازی در مرورگرها، گوشی های هوشمند، کنسول های بازی یا هر دستگاه دیگری هستند.  بر اساس گزارش

( New zoo ) ، صنعت بازی تا سال 2023 بیش از 200 میلیارد دلار ارزش خواهد داشت. اکنون، این مقدار بسیار زیاد است و همچنین نشان دهنده علاقه مردم به صرف پول برای خرید بازی ها و خرید بازی های درون برنامه ای است.

به عنوان یک سازنده بازی، می توانید از این فرصت پول نقد کنید و با ایجاد بازی های منحصر به فرد و اعتیادآور به بازار نفوذ کنید.  لازم نیست بازی به پیچیدگی (Call of Duty) باشد.  بازی های ساده موبایلی مانند (Flappy bird) نیز پتانسیل درآمدزایی بالایی دارند.

6. با تکامل مداوم از منحنی جلوتر بمانید

به عنوان یک برنامه نویس، همیشه باید خود را در مورد آخرین فناوری به روز نگه دارید.  به عنوان مثال، اگر یک توسعه دهنده پایتون هستید، باید خود را با آخرین به روز رسانی ها به روز نگه دارید زیرا ممکن است یکی از نسخه های پایتون در نسخه جدید منسوخ شود.

اگر در ساختار داده ها و طراحی الگوریتم ها مسلط هستید، به راحتی می توانید با یادگیری سایر فناوری ها و زبان های برنامه نویسی ،خود را ارتقا دهید.  با این حال، نکته کلیدی این است که ابتدا در یک زبان برنامه نویسی متخصص شوید.  جلوتر بودن از دیگران فرصت های زیادی را برای شما به عنوان یک برنامه نویس باز می کند.

7. هوش مصنوعی و سایر روندهای آماده آینده را کاوش کنید

آموزش برنامه نویسی در شیراز

هوش مصنوعی فناوری حال و آینده است.  از ربات‌های چت هوشمند و دوستانه گرفته تا ماشین‌های خود ران، هوش مصنوعی به‌طور اساسی دنیایی را که ما در آن زندگی می‌کنیم متحول می‌کند.

به عنوان یک برنامه نویس، می توانید خود را در ایجاد برنامه های کاربردی هوش مصنوعی یا آوردن عنصر هوش مصنوعی در سیستم های فعلی سهیم کنید.

یادگیری و تبدیل شدن به یک متخصص در زمینه هوش مصنوعی یک مزیت بزرگ در سال های آینده خواهد بود زیرا شکاف قابل توجهی در تقاضا و عرضه منابع ان وجود خواهد داشت.

8. با استخدام فناوری هرکاری را انجام دهید بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در شیراز

یکی از مزایای اصلی برنامه نویسی کامپیوتر این است، که شما می توانید هر کاری را با استفاده از تکنولوژی انجام دهید.  از خودکار کردن کارهای خسته کننده و تکراری مانند، ارسال ایمیل  گرفته تا استفاده از مدل های یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل رفتار مشتری، می توانید از برنامه نویسی برای انجام هر چیزی که می توانید تصور کنید استفاده کنید.

9. بعدا مربی شوید

بهترین آموزشگاه برنامه نویسی

وقتی کار خود را به عنوان یک برنامه نویس شروع می کنید، باید چندین اشتباه مرتکب شوید و مسیر آن را تغییر دهید تا به راه حل درست پی ببرید.  اما، اگر پشتکار داشته باشید و فعالانه روی ایجاد چندین پروژه کار کنید، تجربه عملی به دست خواهید آورد.  پس از پیوستن به یک شرکت خوب، می‌توانید مهارت‌های خود را با تعامل با همسالان خود تقویت کنید.

هنگامی که مقدار قابل توجهی تجربه کسب کردید، می توانید یک مربی و راهنمای دیگر برای  برنامه نویسانی که تازه شروع به کار کرده اند نیز باشید.  همچنین می‌توانید دوره‌های برنامه‌نویسی خود را ایجاد کنید، یا برای سخنرانی‌های مهمان ، به هر کالج معتبری بپیوندید و در حین مربی گری استعدادهای جوان، درآمد خوبی کسب کنید.

شما به عنوان یک مربی، سالها تجربه عملی خود را به برنامه نویسان جوان منتقل می کنید و آنها را از اشتباهات مشابه نجات

می دهید.

10. کد گذاری در حال حاضر تقریباً در تمام صنایع قابل اجرا است

آموزش برنامه نویسی پایتون

دامنه کد نویسی، به صنعت فناوری اطلاعات محدود نمی شود.  تقاضا برای برنامه نویسان ماهر در سایر بخش ها مانند پزشکی، تولید وغیره نیز در حال افزایش است. بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در شیراز

به عنوان یک برنامه نویس خوب، شرکت ها از توانایی های حل مسئله شما برای طراحی سیستم های قوی و بهبود فرآیندهای مختلف تجاری خود استفاده می کنند.

با استفاده از قدرت برنامه‌نویسی رایانه‌ای، می‌توانید با شناسایی اینکه چگونه شرکت‌ها می‌توانند فروش خود را بهبود بخشند، به طور مؤثر تدارکات خود را مدیریت کنند و موارد دیگر به سازمان‌ها کمک کنید.

11. یادگیری شناختی کودکان خود را با آموزش کدنویسی از همان ابتدا به آنها بهبود بخشید

دوره جامع برنامه نویسی

برنامه نویسی برای بچه ها ،در حال حاضر به دو دلیل اصلی در سراسر جهان اهمیت دارد. اولا، بچه ها را به برنامه نویسی درست از ابتدا معرفی می کنند، و زمانی که رشد می کنند، تبدیل به برنامه نویسان بهتری می شوند. بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در شیراز

 دوم، بچه ها نابغه متولد می شوند، و یادگیری و مهارت آنها افزایش می یابد. به علاوه، برنامه نویسی مهارت های منطقی و استدلال آنها را بهبود می بخشد، و حتی اگر آنها تصمیم به تبدیل شدن به یک برنامه نویس هم نداشته باشند، به آنها در زندگی کمک می کند.

12. توسعه پایداری

کد گذاری یک سواری سرگرم کننده است، تا زمانی که همه چیز خوب کار کند. لحظه ای که توسعه دهندگان با برخی از اشکالات یا خطاها گیر مواجه می شوند، کل فرآیند می تواند به یک کابوس تبدیل شود.

با این حال، چنین پیشامدی برنامه نویسان را از برنامه نویسی متوقف نمی کند، و آنها را مشتاق به حل دوباره مسئله به وجود آمده می کند چرا که حل شدن مشکل تبدیل به رضایت بخش ترین شرایط برای آنها می شود.

 کلید موفقیت، پایداری است و اگر شما آن را داشته باشید، می توانید تمام اهداف خود را به دست آورید. به عنوان یک برنامه نویسی، شما همیشه با موقعیت های خاصی مواجه خواهید شد که در آن شما باید پایدار باشید.

13. زندگی را که همیشه رویای آن را داشته اید بسازید بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در شیراز

یکی از مهمترین مزایای برنامه نویسی کامپیوتر، این است که می تواند به شما اجازه دهد ،تا طبق شرایط و ضوابط خود زندگی کنید.  اگر برنامه نویس خوبی شوید، می توانید شغلی با درآمد بالا پیدا کنید، یا کارآفرین شوید تا زندگی داشته باشید.  مهمتر از همه، شما می توانید آزادی مالی به دست آورید و مستقل شوید.

به طور خلاصه

در این مقاله ، ما(مرکز آموزش های بین المللی IHIM IRAN) برخی از مزایای برتر برنامه نویسی کامپیوتر، از تبدیل شدن به یک مشکل گشای بهتر، تا راهنمایی افراد دیگر برای تبدیل شدن به کدنویسان بهتر مورد بحث قرار دادیم.  الان برای چه چیزی منتظری؟  کاوش کنید که می خواهید کدام نوع برنامه نویس شوید، و یک زبان برنامه نویسی را برای شروع سفر خود ،به سوی عظمت انتخاب کنید. برای راهنمایی بیشتر درباره انتخاب زبان برنامه نویسی می توانید به لینک مراجعه فرمایید. بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در شیراز

برنامه نویسی چیست؟


برنامه‌ نویسی کامپیوتر، فرآیند طراحی و ساخت یک برنامه رایانه‌ای قابل اجرا، برای انجام یک نتیجه محاسباتی خاص یا انجام یک کار خاص است. در اصل ، برنامه نویسی یک روش حل مسئله به کمک کامپیوتر است. shirazihim.com

برنامه نویس کیست؟

برنامه نویسان کامپیوتر، کسانی هستند که به کمک یک زبان برنامه نویسی ، نرم افزار های کامپیوتری می نویسند. shirazihim

آدرس و شماره تماس آموزشگاه؟

آموزشگاه بین المللی IHIM IRAN واقع در خیابان ستارخان روبروی مصلی نژاد – 07136261436

مرکز آموزشهای بین المللی خانه صنعت، معدن ایرانیان

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

شعبه شیراز:

تلفن : 07136261436-07136267240

فکس :07136261436

آدرس : شیراز-قدوسی شرقی -ساختمان IHIM IRAN

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی