کلاس شبکه در شیراز

Rate this post

مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده کلاس شبکه در شیراز بر اساس سرفصل جهانی

و با تضمین قبولی در آزمون بین المللی می باشد:

کاربردی ترین گواهینامه های مهندسی شبکه

زیرساخت های شبکه همیشه در حال رشد، توسعه و گسترش هستند. در نتیجه، شرکت ها و بنگاه ها برای این که

در بازار مهم باشند و به سرعت در مقیاس های تجاری قرار گیرند، باید با فناوری ها و شیوه های جدید سازگار شوند.

برای همه ما که در زمینه فناوری اطلاعات کار می کنیم، این بدان معنی است که ما باید برای همه چیز جدیدی که وجود دارد، به روز باشیم.

گرفتن گواهینامه یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن تعهد خود به حرفه خود است. این امر نه تنها به مهارت و شایستگی شما ارزش افزوده ، بلکه راهی برای نشان دادن به کارفرمای خود مبنی بر اینکه شما عضو ارزشمند تیم هستید نیز هست.

کلاس شبکه در شیراز

در ادامه لیست گواهینامه های مهم در زمینه فناوری اطلاعات آورده شده است:

CCNA R&S

دریافت مدرک شبکه در زمینه سیسکو ( CCNA) یکی از بهترین راه ها برای شما برای شروع یک حرفه موفق در شبکه سازی است. سیسکو 80٪ از بازار را در اختیار فناوری های مسیریابی  قرار می دهد. اگر مدرک سیسکو را دریافت کرده باشید

بازار کار بسیار خوبی برای شما وجود دارد. صدور گواهینامه مسیریابی و سوئیچینگ(CCNA CCisco 200-125) دانش

و تخصص شما را برای موفقیت در شبکه امکان پذیر می کند، حتی وقتی فن آوری ها همچنان در حال پیشرفت هستند.

این برنامه به شما می آموزد که محصولات زیرساخت شبکه را که توسط شرکتهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، نصب، نظارت و عیب یابی کنید.

کلاس شبکه در شیراز

CCNP

اگر مدرک CCNA را از قبل دریافت کرده اید، هدف بعدی دریافت گواهینامه CCNP می باشد. این مدرک از سه امتحان تشکیل شده است: ROUTE، SWITCH و TSHOOT.

آزمون ROUTE 300-101 داوطلبان را در استفاده از آدرس دهی پیشرفته IP و مسیریابی در اجرای روترهای مقیاس پذیر و بسیار ایمن سیسکو که به شبکه های LAN ، WAN ها و IPv6 متصل هستند ، تأیید می کند.

SWITCH 300-115 آزمونی برای دریافت گواهینامه های Cisco CCNP و CCDP است و داوطلبان را در پیکربندی های پیچیده مورد استفاده در سیسکو تأیید می کند.

سرانجام، TSHOOT 300-135 توانایی داوطلبان را برای پیکربندی، عیب یابی و انجام تعمیر و نگهداری منظم در شبکه پیچیده و روت شده شرکت های پیچیده تأیید می کند.

کلاس شبکه در شیراز

CCIE R&S

پس از اتمام CCNP ، گرفتن گواهینامه مسیریابی و سوئیچینگ CCIE (400-101) ( کارشناس خبره اینترنت کار سیسکو ) باید هدف نهایی بعدی شما باشد. همچنین یک CCDE (Cisco Certified Design Design 352-001) وجود دارد که بر توانایی فرد در انجام تجزیه و تحلیل طراحی، توجیه الزامات طراحی و توسعه یک طرح مبتنی بر بهترین شیوه ها تمرکز دارد.

اگر CCIE از “چگونگی” اجرای فناوری سؤال می کند، CCDE از “چرا” سؤال می کند. هر دو گواهینامه دارای یک آزمون کتبی و عملی هستند. CCIE به عنوان معتبرترین گواهینامه های شبکه در صنعت در سراسر جهان پذیرفته شده است.

CCIE ها به گسترش مداوم دانش فنی خود تشویق می شوند و لازم است هر دو سال قبل از تاریخ انقضا گواهینامه را مجدداً تایید نمایند. آزمون CCIE  داوطلبان را از نظر مهارت های مورد نیاز مهندسین شبکه متخصص در سطح برنامه ریزی، بهره برداری و رفع مشکلات زیرساخت های شبکه همگرا، تأیید می کند.

کلاس شبکه در شیراز

CCNA Cyber ​​Ops

این دوره سال گذشته در live Cisco معرفی شد و اخیراً مورد توجه بسیاری از داوطلبان قرار گرفته است. ظهور IOT (اینترنت اشیاء) ، BOYD (دستگاه خود را بیاورید) ، دی ان ای (معماری شبکه دیجیتال) که همه چیز در آن دیجیتالی می شود، تهدیدات امنیتی بصورت نمایی افزایش می یابد که به نوبه خود باعث افزایش تقاضا برای امنیت سایبری می شود. به همین دلیل ، اخیراً سیسکو مسیر صدور گواهینامه عملیات سایبرز (Cyber ​​Ops) را معرفی کرده و نیازی به پیش نیاز ندارد!

کلاس شبکه در شیراز

 Citrix

مجازی سازی هنوز داغ است. در حال حاضر ، 40٪ سرورها مجازی سازی شده اند و بررسی ها نشان می دهد که این روند

به رشد خود ادامه خواهد داد. این امر بسیار متداول است که افراد درون سازمانی به خانه های مجازی اعتماد کنند

به همین دلیل بسیاری از شرکت ها در محاسبات ابری سرمایه گذاری می کنند، این امر به معنی استفاده از سرورهای

از راه دور برای ذخیره داده ها است و به کاربران امکان می دهد از هرجایی به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

داشتن گواهینامه ای مانندCCA-N ( Citrix – شبکه سازی ) افزایش چشمگیر ارزش شما در دنیای فناوری است.

براساس وب سایت صدور گواهینامه Citrix ، CCA-N ، “دانش و مهارت های لازم برای اجرای و مدیریت Citrix NetScaler 10 را برای راه حل های مجازی سازی برنامه و رومیزی در یک محیط سازمانی تأیید می کند.”

کلاس شبکه در شیراز

VMware Certified Professional 6

به عنوان رهبر فضای مجازی سازی، گواهینامه های VMware برای بسیاری از متخصصان فناوری اطلاعات،

به ویژه برای افرادی که از محیط های مجازی پشتیبانی می کنند، امری ضروری است. Center Virtualization ( VCP6-DCV) یک گواهینامه محبوب برای داوطلبان با تجربه در فن آوری های زیرساخت VMware است. دارنده ی گواهینامه یVCP6-DCV در نصب، پیاده سازی و مدیریت محیط های VMware vSphere ماهر است.

 

سیستم های امنیتی حرفه ای

این گواهینامه توسط کنسرسیوم صدور گواهینامه امنیت سیستم های بین المللی ((ISC) a) یک سازمان جهانی خصوصی

و متخصص در زمینه امنیت IT اعطا شده است. به عنوان قدیمی ترین گواهینامه امنیت فناوری اطلاعات در جهان،

گواهینامه معتبر امنیتی سیستم های اطلاعات حرفه ای ( CISSP) یک گواهینامه ارزشمند برای اکثر متخصصان است

و توسط اکثر بزرگان رشته های بزرگ جهانی مانند Google ، IBM و غیره بسیار مورد احترام است.

این گواهینامه ایده آل است. اعتبار كسانی كه دارای مهارت ، مهارت ، تجربه و اعتبار قابل قبولی در طراحی ، مهندسی و مدیریت كلی برنامه های امنیتی اطلاعات كلی سازمان خود هستند.

کلاس شبکه در شیراز

نتیجه گیری

 گواهینامه ها راهی ارزان برای اثبات مهارت های فعلی و به روز بودن شما هستند.همچنین بدان معناست که شما معیار سنجش دانش را بر اساس ارزیابی مهارتهایتان از طریق آکادمیک و تخصصی هر بخش قرار داده اید.

 

 

 کلاس شبکه در شیراز آموزش شبکه در شیراز آموزشگاه شبکه در شیراز بهترین آموزشگاه شبکه در شیراز آموزش CCNA در شیراز آموزش ccnp در شیراز آموزش سیسکو در شیراز مدرک شبکه در شیرازآموزش نتورک پلاس در شیراز آموزش مایکروسافت در شیراز دوره شبکه در شیراز شبکه تخصصی در شیراز کلاس تخصصی شبکه در شیراز آموزش شبکه شیراز دوره مهندسی شبکه در شیراز مهندسی شبکه شیراز آموزش Mcse در شیراز آموزش MCSA در شیراز آموزش امنیت شبکه در شیراز آموزش مجازی سازی در شیراز آموزش network در شیرازکلاس network در شیراز

مرکز آموزشهای بین المللی خانه صنعت، معدن ایرانیان

ارسال پیام

ساعت کار

از شنبه تا پنج شنبه 8.30 صبح الی 8.30 شب.

اطلاعات تماس:

تلفن : 07136261436-07136292004-07136292005

فکس :07136261436

آدرس : ایران-فارس-شیراز-ستارخان-پلاک143

پست الکترونیک:info@shirazihim.com

شبکه های اجتماعی